Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Justin Henin: 't is gebeurd.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Justin Henin: 't is gebeurd.

    Justine Henin stopt definitief met tennissen.
    "Mijn elleboog is te fragiel om mijn passie op het hoogste niveau te beoefenen."

    Met haar verdwijnt het mooiste tennis sinds lang.
    Haar slagen waren gracieus en precies, haar backhand ongeëvenaard.
    Ik zal ook haar mooie beentjes missen
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

    tja...jammer, maar ze had er ook nooit meer aan moeten beginnen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

      Heb er ook altijd met zeer veel sympathie en bewondering naar gekeken. En die backhand was fenomenaal in het vrouwentennis. Vond ze een tijdlang zelfs beter dan Kim.
      Sprak er onlangs met vrienden uit La Roche over en die wisten er niet al te veel positiefs over te vertellen. Die man is ook een verwoed tennisser, geen roddelaar en van niveau (apotheker). Ik werd er een beetje stil van. Maar goed, het privéleven van iemand, daar heeft niemand zaken mee.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

        't Is te hopen dat ze in Monaco blijft wonen en niet van onze ziekteverzekering komt profiteren nu ze last heeft van haar elleboog.
        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

        Comment


        • #5
          Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

          Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
          't Is te hopen dat ze in Monaco blijft wonen en niet van onze ziekteverzekering komt profiteren nu ze last heeft van haar elleboog.
          Ze is niet alleen. Er zitten nog meer van die "goei" Vlamingen...
          Of "goei" Belgen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

            ehh.. wie?
            Geluk dat ik geen tennis-fan ben zeker..

            Comment


            • #7
              Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

              Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              ehh.. wie?
              Geluk dat ik geen tennis-fan ben zeker..
              Stefan Everts en nog anderen
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                't Is te hopen dat ze in Monaco blijft wonen en niet van onze ziekteverzekering komt profiteren nu ze last heeft van haar elleboog.
                Ik heb een tennisbal. Woon in Erembodegem. Gelukkig doet dit geen pijn, anders moest ik naar Monaco verhuizen om ginder van de ziekteverzekering te profiteren.

                Flauwe reactie hoor (alhoewel ik het ietwat begrijp).
                perman
                canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                Comment


                • #9
                  Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                  Ik vind het zéééér spijtig dat haar come-back niet is gelukt.
                  Ik ben steeds méér supporter geweest van Justine dan van onze limburgse Kim (ik hou niet zo van haar "gekwebbel").
                  Ook begrijp ik niet dat Kim maar blijft doorgaan: ze heeft een gezinneke, een prachtdochter en vooral, véééél geld. Zou ze niet beter thuis genieten van haar gezinneke en haar dochterke, want voor ze het weet is Jada naar school, en is ze groot zonder dat ze van deze mooie kleuterjaartjes heeft kunnen genieten.
                  Maar ja, ieder zijn zin.
                  Nu Justine gestopt is zegt het tennis me niet veel meer.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                    Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                    Ik vind het zéééér spijtig dat haar come-back niet is gelukt.
                    Ik ben steeds méér supporter geweest van Justine dan van onze limburgse Kim (ik hou niet zo van haar "gekwebbel").
                    Ook begrijp ik niet dat Kim maar blijft doorgaan: ze heeft een gezinneke, een prachtdochter en vooral, véééél geld. Zou ze niet beter thuis genieten van haar gezinneke en haar dochterke, want voor ze het weet is Jada naar school, en is ze groot zonder dat ze van deze mooie kleuterjaartjes heeft kunnen genieten.
                    Maar ja, ieder zijn zin.
                    Nu Justine gestopt is zegt het tennis me niet veel meer.
                    't Is jammer voor de sport en jammer voor ons.

                    Kim woont NIET in Monaco Willy en Kim gunt haar supporters af en toe iets.
                    Van Justine moet ik nog mijn eerste stukje taart krijgen...
                    Justine heeft ook veeeeeel geld
                    Haar ex rijdt nog rond met een dure Italiaanse auto.

                    Misschien weet je het niet maar Kim heeft een probleempje met praten...
                    daarom dat ze zo snel praat en er minder kans is dat ze struikelt tijdens het praten.
                    Kim houdt zich af en toe ook bezig met een goed doel en dat heb ik nooit gezien
                    bij Justine (kan ik bewijzen met een filmpje).
                    Justine is een echte Belgische daarom deed ze mee aan de Olympische Spelen en dat
                    vond ze zeer belangrijk; net zoals Axel Merckx.

                    Misschien zou het goed zijn indien alle moeders thuis bleven en zich meer
                    met de kinderen zouden bezig houden?
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                      Ze was goed, is het waarschijnlijk nog, maar de elleboog speelt haar parten... Jammer, maar zo is het leven.
                      Ik heb 't er nooit zo erg voor gehad, maar om ze nu te gaan afbreken... da's een beetje flauw.
                      Belgen zijn toch echte losers??? Hebben ze goede sporters, doen ze er alles aan om het slechte er in te vinden... Een beetje chauvinisme af en toe zou geen kwaad kunnen vind ik. Maar neen, hier zit men gewoon te wachten tot men een sporter kan (af)breken.
                      Heeft dat te maken met jaloezie of wat dan ook, ik weet het niet, maar ik vind zoiets eigenlijk gewoon niet kunnen. EN ja, ze zullen wel geld hebben. En dan???
                      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                      Comment


                      • #12
                        Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                        Ze was goed, is het waarschijnlijk nog, maar de elleboog speelt haar parten... Jammer, maar zo is het leven.
                        Ik heb 't er nooit zo erg voor gehad, maar om ze nu te gaan afbreken... da's een beetje flauw.
                        Belgen zijn toch echte losers??? Hebben ze goede sporters, doen ze er alles aan om het slechte er in te vinden... Een beetje chauvinisme af en toe zou geen kwaad kunnen vind ik. Maar neen, hier zit men gewoon te wachten tot men een sporter kan (af)breken.
                        Heeft dat te maken met jaloezie of wat dan ook, ik weet het niet, maar ik vind zoiets eigenlijk gewoon niet kunnen. EN ja, ze zullen wel geld hebben. En dan???
                        Spijtig genoeg, kan ik je enkel maar gelijk geven.
                        Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                          Spijtig genoeg, kan ik je enkel maar gelijk geven.
                          Mie toe
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                            De koninklijke bemiddelaar is zonder werk gevallen, em kan nu daar met de ballen gaan spelen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                              Spijtig genoeg, kan ik je enkel maar gelijk geven.
                              _______________________________
                              Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.
                              Verplicht "Chauvinistisch Denken" leidt tot extremisme .
                              (en wordt - in een andere context - de ondergang van onze democratie)
                              Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                              Comment

                              Working...
                              X