Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eindelijk een mac

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: eindelijk een mac

    ter info


    lees eens gode deze links en vergeet ook niet naar de titel te kijken.

    Comment


    • Re: eindelijk een mac

      Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
      Ik ken toevallig wel het verschil.
      jij duidelijk niet. sedert wanneer heeft een macbook pro15" maar enkel 1, gecombineerde in en out voor het geluid.
      Geef eens toe dat je ernaast zit.
      Trouwens klik gewoon eens de extra's aan bij de macbook pro 2,66 zo moeilijk is dat niet hoor.en dan nog verkondigen dat je 300 euro korting gehad hebt en een printer.
      Tja als ze je eerst zoveel extra aanrekenen is dat niet moeilijk.
      Je bent hier gewoon een tijdje je frustraties aan het afreageren ipv even de moeite te doen om een en ander te snappen en door te hebben dat er een verschil is tussen 2 systemen. En dat je misschien hier en daar andere werkwijzes moet aannemen als je van systeem veranderd.
      Als je nu zegt dat jouw macbook pro er zo uitziet zoals op je foto hebben ze je helemaal een loer gedraaid en een macbook verkocht als zijnde een macbook pro.
      Beste, eerst en vooral heb ik geen lessen te krijgen van een fanatiekeling van jou soort. Ik ben oud en wijs genoeg om mijn eigen zaken te relatieveren en als ik in dit topic tussenkom is dit helemaal niet om frustraties te ventileren. Ik ben ervan overtuigd dat ik meer geduld kan aan de dag leggen dan jijzelf. Wie dagelijks met mensen werkt die zeer veel zorg en geduld nodig hebben weet wel beter.
      Ik heb hier alleen willen aantonen dat een Mac ook niet de eeuwige zaligheid is zoals o.a. jij dit hier wil laten uitschijnen.
      En wat die foto betreft, was mijn bedoeling te laten zien dat de twee USB-poorten wel degelijk dicht naast mekaar staan. Of dit nu mijn MacBook is of een printscreen van één die op de website staat, dat is toch niet de essentie, welk model dit uit het gamma ook moge wezen doet hier niks terzake. Maar ja, fanatici zien enkel hun gelijk, zelfs al moeten ze mensen woorden in de mond leggen die ze niet willen gezegd hebben.
      Ik zal hier verder geen woorden meer aan verspillen. Ik onthoud enkel een nickname = confrontatie ten zeerste te mijden.
      Last edited by enero; 25 januari 2011, 07:51.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • Re: eindelijk een mac

        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
        Beste, eerst en vooral heb ik geen lessen te krijgen van een fanatiekeling van jou soort. Ik ben oud en wijs genoeg om mijn eigen zaken te relatieveren en als ik in dit topic tussenkom is dit helemaal niet om frustraties te ventileren. Ik ben ervan overtuigd dat ik meer geduld kan aan de dag leggen dan jijzelf. Wie dagelijks met mensen werkt die zeer veel zorg en geduld nodig hebben weet wel beter.
        Ik heb hier alleen willen aantonen dat een Mac ook niet de eeuwige zaligheid is zoals o.a. jij dit hier wil laten uitschijnen.
        En wat die foto betreft, was mijn bedoeling te laten zien dat de twee USB-poorten wel degelijk dicht naast mekaar staan. Of dit nu mijn MacBook is of een printscreen van één die op de website staat, dat is toch niet de essentie, welk model dit uit het gamma ook moge wezen doet hier niks terzake. Maar ja, fanatici zien enkel hun gelijk, zelf al moeten ze mensen woorden in de mond leggen die ze niet willen gezegd hebben.
        Ik zal hier verder geen woorden meer aan verspillen. Ik onthoud hier alleen een nickname = confrontatie ten zeerste te mijden.
        Lees er eens je eigen bijdragen op na.
        Geduld misschien wel, maar enige zelfrelativering, laat ons eens goed lachen.
        Ik zeg trouwens nergens dat mac beter is, ik wijs je enkel op enkele flaters in je argumenten en jij begint te kronkelen als een duivel in een wijwatervat.
        Ik weet in elk geval welke waarde ik moet hechten aan waardeoordelen.
        Amen

        Comment


        • Re: eindelijk een mac

          Als ik het juist heb is deze heisa begonnen omdat er geen Mac zou bestaan die 2 USB poorten naast mekaar heeft?

          Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
          vreemd, je heb je blijkbaar in doekskes laten doen, ik vind nergens een mac waar de 2 usbpoorten direct naast mekaar staan voor 3k.
          nu begrijp ik je frustraties.
          Franciskine (zeg maar een onafhankelijke derde ) bevestigt dat er Macs zijn met 2 USB poorten naast mekaar met een link) maar daar wordt niet op ingegaan
          Wanneer ik deze linken volg
          en goed kijk naar de titel van mijn tabblad en ook naar goed de fotokes kijk zie ik toch duidelijk dat de MacBook én de MacBook Pro wel 2 degelijk USB poorten naast mekaar hebben zeker :O
          En nu vraag ik me af: Moet daar nu zo hard over gediscuteerd worden? Jullie staan precies op het punt de strijdbijl op te graven. Uiteindelijk heeft Pol geen ongelijk. Punt uit.
          Of waar ben ik nu verkeerd?
          Last edited by nabi; 25 januari 2011, 11:43. Reden: woordkeuze ;)

          Comment


          • Re: eindelijk een mac


            En dan zeggen dat alles hiermee begon :
            Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
            na een jaar sparen en rondkijken, luisteren, lezen is eindelijk de kogel door de kerk
            een imac gekocht
            jongens wat een scherm, wat een kleur
            ben nu nog volop in zoek en testfase, maar het het lukt me redelijk goed
            kan nu zelfs al mailen vanaf de mac

            heb gisteren voor de grap eenzelfde foto op de pc en op de mac op het scherm geplaatst, zelfs mijn uiterst conservatieve neef wat pc gebruik betreft kon het niet onderkennen
            mijn foto op mac was veel zuiverder, veel gedetailleerder

            nu nog verder experimenteren...
            maar toch maar eens mijn geluk met iedereen hier op het forum delen

            groetjes aline

            Comment


            • Re: eindelijk een mac

              Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht

              En dan zeggen dat alles hiermee begon :
              ja, en dat zal altijd zo blijven canon/Nikon ... Apple/Winpc ...
              Miel
              D90 - D70 - F80 + glas

              Comment


              • Re: eindelijk een mac

                Ik heb de link bekeken en dan snap ik alle opwinding niet. Ik zal niet snel een vrouwencomputer zoals een laptop of macbook aanschaffen: daar heb ik te grote handen voor. Wat maakt het uit of het ene hoopje gebakken zand iets anders presteert dan het andere.
                Nog een vraag van een Nederlander, wat betekent: je heb je blijkbaar in doekskes laten doen.

                Comment


                • Re: eindelijk een mac

                  Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                  Nog een vraag van een Nederlander, wat betekent: je heb je blijkbaar in doekskes laten doen.
                  Ze hebben je een beetje bedrogen . . . je hebt je in de luren laten leggen . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • Re: eindelijk een mac

                    En cijfers zeggen soms meer dan woorden:



                    [Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]
                    Last edited by LesC; 25 januari 2011, 13:51.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • Re: eindelijk een mac

                      Waar zit die overige 600€ in?

                      Eerlijk gezegd, meer dan 3000€ vind ik echt te veel voor zo'n laptop.

                      Volgens mij zit jouw moeilijkheid dat je nog te veel Windows toepassingen wil draaien op je Mac.

                      Op het werk gebruik ik Windows (XP), en privé thuis Mac. Op die Mac staat geen Windows, en ook geen windows software.
                      Ik ben echt tevreden over stabiliteit, snelheid en de aanwezige software. Vooral de TimeMachine heeft me al een paar keer echt heel erg geholpen.

                      Waarom gebruik je Aperture niet om je foto's te bewerken. Die soft kan je krijgen voor 60€ in de App store (kostte vroeger 200€).

                      Comment


                      • Re: eindelijk een mac

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        Waar zit die overige 600€ in?
                        Btw, hebt u al gehoord van BTW ?
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • Re: eindelijk een mac

                          Ik heb de indruk dat sommigen in dit debat hier zo geprikkeld zijn dat ze niet eens meer zien wat er geschreven staat.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • Re: eindelijk een mac

                            Y
                            Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                            Als ik het juist heb is deze heisa begonnen omdat er geen Mac zou bestaan die 2 USB poorten naast mekaar heeft?


                            Franciskine (zeg maar een onafhankelijke derde ) bevestigt dat er Macs zijn met 2 USB poorten naast mekaar met een link) maar daar wordt niet op ingegaan
                            Wanneer ik deze linken volg


                            en goed kijk naar de titel van mijn tabblad en ook naar goed de fotokes kijk zie ik toch duidelijk dat de MacBook én de MacBook Pro wel 2 degelijk USB poorten naast mekaar hebben zeker :O
                            En nu vraag ik me af: Moet daar nu zo hard over gediscuteerd worden? Jullie staan precies op het punt de strijdbijl op te graven. Uiteindelijk heeft Pol geen ongelijk. Punt uit.
                            Of waar ben ik nu verkeerd?
                            Je bent verkeerd dat je maar een stukje leest niet de hele zin laat staan de volledige reeks! Op de usbslot plaatsing had ik vroeger gereageerd, deze opmerking sloeg op de slots in combinatie met de prijs. Voor je wijs wil zijn misschien alles lezen.

                            Comment


                            • Re: eindelijk een mac

                              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Mensen toch, kan er nu echt niet op een gemanierde toon gediscuteerd worden? Dit kan toch niet zo moeilijk zijn.
                              Als dat zo verder gaat komt hier een slotje op. Men is bij dezen gewaarschuwd.

                              Red Falcon
                              Moderator
                              [/offtopic]Hoe naïef kan iemand zijn..

                              Had hier in 't begin van dit topic ook al een hele reactie klaar, maar ben dan toch maar zo slim geweest om weg te klikken (net zoals ik ook nu niet inhoudelijk ga reageren en op geen enkel Mac vs. PC topic meer).

                              De PC vs. Mac discussies lopen 200% gegarandeerd verkeerd af, zo ook hier. Het is gewoon een pak erger dan Nikon vs. Canon.

                              Topic had nooit pagina 2 mogen halen, ik snap sowieso de bedoeling hiervan niet.
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment


                              • Re: eindelijk een mac

                                Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                                En cijfers zeggen soms meer dan woorden:

                                http://users.telenet.be/pol.callens/ScreenShot030.jpg
                                Lees er je eigen post eens op na origineel heb je het niet over een upgrade naar een 2.8
                                misschien kan je eerst eens nakijken wat je echt besteld hebt!
                                Last edited by LesC; 25 januari 2011, 13:51. Reden: Foto uit link gehaald, geen herhaling

                                Comment

                                Working...
                                X