Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
    De zon is hier ook al terug van de partij na enkele druppels nu blauwe hemel.
    heb hier het licht aangestoken.
    tis behoorlijk donker aan het woorden
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Ik kan de wisseling tussen zon en gieten hier niet meer volgen.
      Beter geen weer dan zo'n weer.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Hopelijk wordt het volgende week ietsje beter. Gewoon geen regen zou al iets zijn en toch beetje warmer. Zou graag een dagje planckendael doen om fototjes te nemen.
        Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          Ja hoor, loei HEET zomerweer, zolang het maar boven 25°C uitsteekt is het prima!
          Deze keer gloeiend eens met Kirsten. Laat het in de winter duchtig vriezen, maar geef me in juli dan toch liever een dikke 30° dan dit eindeloze apeweer
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door SpArkLeS Bekijk bericht
            Hopelijk wordt het volgende week ietsje beter. Gewoon geen regen zou al iets zijn en toch beetje warmer. Zou graag een dagje planckendael doen om fototjes te nemen.
            Dan kan je het girafje spotten, wij hebben foto's van de laatste dag dat ze drachtig was.Sneeuwluipaardweipjes zijn dan misschien ook al buiten , olifantenpaviljoen is ongelooflijk.
            juist weer een bui gepasseerd en de zon schijnt . T'is kermis in de hel.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Deze keer gloeiend eens met Kirsten. Laat het in de winter duchtig vriezen, maar geef me in juli dan toch liever een dikke 30° dan dit eindeloze apeweer
              Jullie gunnen nen andere mens ook niets, hè...
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                15°C, de lucht zit dicht en af en toe een stevige bui.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                  Jullie gunnen nen andere mens ook niets, hè...
                  Met deze temperaturen kan ik leven maar zo dikwijls regen is niet goed voor mijn huneur , in de tuin werken is goed voor de spieren . Materiaal buiten , binnen buiten binnen en ga zo maar door .

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Ik ben door een stevige onweersbui naar huis gefietst, na 2km stond er al water in mijn schoenen, die heb ik dus letterlijk leeg gegoten toen ik thuis kwam.
                    Mijn jas hangt nog uit te lekken...

                    Volgens mij is dit geen zomer, het is eerder een regenseizoen.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Deze keer gloeiend eens met Kirsten. Laat het in de winter duchtig vriezen, maar geef me in juli dan toch liever een dikke 30° dan dit eindeloze apeweer
                      Dank U !!

                      Zonet heb ik de verwarming aangezet en ik hou al enkele dagen alle ramen en deuren potdicht om ervoor te zorgen dat er geen koude lucht binnenkomt en dat het beetje warmte dat nog binnen hangt ook binnen blijft.

                      actuele toestand: té zielig voor woorden...
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                        Dank U !!

                        Zonet heb ik de verwarming aangezet en ik hou al enkele dagen alle ramen en deuren potdicht om ervoor te zorgen dat er geen koude lucht binnenkomt en dat het beetje warmte dat nog binnen hangt ook binnen blijft.

                        actuele toestand: té zielig voor woorden...
                        De verwarming moet nog niet aan , de warmte die de weinige zon in de veranda steekt is genoeg om het huis op een dikke 22° te houden keuken die aan de veranda grenst is zelfs 24°. buiten momenteel 20.5°.Je kan geen stap buitenzetten als de zon schijnt want je krijgt gegarandeerd een bui over je heen.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Hey juppekes

                          Vandaag een ganse dag kunnen genieten van het zonnetje bij aangename temperaturen.
                          Bootjes

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                            [FONT=Georgia]Dank U !!

                            Zonet heb ik de verwarming aangezet
                            Goe zot, gij... Stoken in juli...
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              14°C en het zou hier onweren maar ik merk er niets van.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                                Dank U !!

                                Zonet heb ik de verwarming aangezet en ik hou al enkele dagen alle ramen en deuren potdicht om ervoor te zorgen dat er geen koude lucht binnenkomt en dat het beetje warmte dat nog binnen hangt ook binnen blijft.

                                Je schrijft alsof er al weer een dik pak ijs op de sloten ligt en je de elfstedentocht met schaats, auto en bulldozer kan rijden.
                                Zo erg is het toch ook weer niet?
                                Trouwens, de zomer is nog maar net begonnen, nog gelegenheid genoeg voor snikhete dagen.
                                Hoe langer deze heerlijke temperaturen van een kleine 20 graden C. aanhouden hoe liever.
                                De regen hangt me dan wel eens de keel uit maar liever dat dan droog en 25 graden C.

                                Comment

                                Working...
                                X