Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    verwarming draait weer volop.
    grt,bouk.
    Ge weet het...

    Gisterenavond heeft het hier een tijd goed geregend en heb in de verte wat gedonder gehoord en hier en daar een bliksem gezien,
    voor de rest is hier niks gebeurd eigenlijk.

    actuele toestand; 23°C, overwegend zonnig en een rustig windje... (ik lijk wel in herhaling te vervallen met een voorgaande posting...)
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Terras: 26°C
      Binnen nog warmer.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Hen idd de indruk dat de warmte binnen zit, want -zeker met dat briesje- buiten is het best aangenaam.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Theokus,
          En hoe is nu het weer? 't Is al half zeven, en dus al weer een tijdje niks verslag gehad.

          En niet te vergeten: hebt ge de Shoot al gelezen?
          Last edited by Poza; 6 juli 2012, 17:35.

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
            Theokus,
            En hoe is nu het weer? 't Is al half zeven, en dus al weer een tijdje niks verslag gehad.
            Daar Theo maar op een steenworp van mij woont en hij misschien wel bij de buurvrouw zit, zal ik het even over nemen.
            27°C, juist een klein buitje gepasseerd, frisse wind die het aangenaam maakt. Wel binnen te warm, 25,5°C.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              24° en zonnig.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Daar Theo maar op een steenworp van mij woont en hij misschien wel bij de buurvrouw zit, zal ik het even over nemen.
                27°C, juist een klein buitje gepasseerd, frisse wind die het aangenaam maakt. Wel binnen te warm, 25,5°C.
                Van hieruit gezien hangt er boven Hasselt een mooiweerswolk,... of is dat Diest. Bij ons is de lucht in ieder geval zo blauw als de nieuwe balkjes zonder tekst, en niks wind. Toch is het maar 24,5 buiten, en 25 binnen.
                Ik zou zeggen als ik een regenwolk in uw richting zie gaan zal ik het hier melden, maar voorlopig weet dat ene wolkje dat hier hangt nog niet goed waar naartoe.
                Dus op mij moet ge nu niet echt rekenen. ik denk zelf dat ie precies noordelijker aan het draaien is. In ieder geval volgen de vliegtuigen een mooiweersroute tegen de zuidwester en zitten de wolken redelijk hoog want ze gaan eronderdoor zonder dat ik de vensterkes kan zien.
                Enfin, dat gat van deze morgen is dus groter geworden: tot bijna 90% wolkenloos nu.
                En nu ga ik de Shoot lezen.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oops, het word ineens donkerder en ik zie er daarginds precies regen uitvallen. Als dat hier voorbijkomt krijg ik misschien een regenboog. Zou dat niet goed passen bij ons nieuwe blauw?
                  Effe opzoeken in de Shoot.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Zeg heeft er iemand een nummer van de Shoot waar iets in staat over het weer?

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      22° C, een paar donkere wolken, een drupje regen en een regenboog
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Anne Frankplein 3de verdieping - 20° C op het terras ...
                        Daarstraks een heel dikke klets regen gehad met dubbele regenboog!

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Pff, veej hemme roos wolke van de beuvenste laaj

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                            Anne Frankplein 3de verdieping - 20° C op het terras ...
                            Volgens mij ligt dat plein in Hasselt.
                            Hoog tijd dat je je handtekening aanpast, voorzitter.
                            Vriendelijke groet,

                            Jos

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Hij moet zich nog wat aanpassen Jos
                              Momenteel zit hij in de fase van decompressie
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Hij moet zich nog wat aanpassen Jos
                                Momenteel zit hij in de fase van decompressie

                                Of nog aan het acclimatiseren aan de http://www.hesselseloch.be/"Hesselse loch".
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X