Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
    Hier zijn ze de bakken al aan het vullen.
    Het Koninklijk Meteorologisch Instituut KMI heeft code geel afgekondigd in verband met neerslag, zo heeft weerman Frank Deboosere van de VRT vandaag getwitterd.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Gele regen? (Purple Rain ken ik wel)
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Gele regen? (Purple Rain ken ik wel)
        Er bestaat zelfs blauwe regen
        KLIK

        Doet me weer aan thuis denken, aan de pergola op het einde van een inrit.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Mij doet het denken aan Desperate Housewives; die wonen toch aan Wisteria Lane, niet?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Mij doet het denken aan Desperate Housewives; die wonen toch aan Wisteria Lane, niet?
            Aaah jaaa, das ook waar

            15° C en lichte neerslag van normale kleur.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Er bestaat zelfs blauwe regen
              KLIK

              Doet me weer aan thuis denken, aan de pergola op het einde van een inrit.
              Ik heb de blouwe en de gele staan.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                Om eerlijk te zijn; mocht het mogelijk zijn zou ik meteen deze stap zetten, probleem is zoals bij vele de nodige centjes vinden om ginds iets te kopen.
                Heb tijdens mijn vakantie een paar immobiliën kantoren afgelopen en onder de €800.000 vind je ginds niet veel wat deftig en bewoonbaar is...

                Nice spreekt mij totaal niet aan, liefst zou ik iets willen zoeken/vinden tussen Le Lavandou en St.-Tropez.
                Dat is natuurlijk een heel dure streek hé. In de regio Narbonne - Perpignan - Montpellier kan je nog wel "koopjes" doen hoor. Enne... bij ons in Peyrolles staat een schoon villaatje te koop (met zwembad) voor 300000 eurootjes.
                De temperatuur op dit moment : 12°C, overdag gaat het nog naar 28°C
                L'été Indien... zalig. De leukste periode van het jaar
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Ik heb zo de indruk dat het vandaag maar één keer gaat regenen.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    10°C en regen, gezapige buien maar geen stortregen die rampen veroorzaakt zoals één krant meldt.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      af en toe zon en droog.
                      temp zo,n 14 graden, niet echt warm maar toch wel redelijk weer.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Zwaar bewolkt. Af en toe een bui.
                        Harde windvlagen.
                        15°C - Herfst.
                        perman
                        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          13°C en regen.
                          Stevig wolkendek boven onze contreien.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            storm en regen.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                              Dat is natuurlijk een heel dure streek hé. In de regio Narbonne - Perpignan - Montpellier kan je nog wel "koopjes" doen hoor. Enne... bij ons in Peyrolles staat een schoon villaatje te koop (met zwembad) voor 300000 eurootjes.
                              De temperatuur op dit moment : 12°C, overdag gaat het nog naar 28°C
                              L'été Indien... zalig. De leukste periode van het jaar
                              Inderdaad, een heel dure streek wanneer je een optrekje wil kopen/huren...
                              Maar verder valt het daar best mee hoor, eten en drinken zijn niet bepaald duurder dan in ons land.

                              En het weer momenteel in België? Dat hangt serieus mijn nikkel uit; merci aan alle die stonden te janken, jammeren, zuchten en kreunen omdat we enkele keren +25C° hebben gehaald.
                              We zijn nu reeds oktober en wat hebben we aan zomer gehad? Een enkele uitschieter van +30°C en verder continu kwakkelweer.
                              Dus wanneer ik in juni/juli roep dat we dringend aan warm en zonnig zomerweer toe zijn dan is dat geen overbodige boodschap.
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Het regent hier oude wijven...

                                Comment

                                Working...
                                X