Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Gelukkig hebben we Doudeke terug, hij maakt deze eindeloze grijze herfst een beetje draaglijker.
    Last edited by nete; 8 juli 2012, 09:16.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Gelukkig hebben we Doudeke terug, hij maakt deze eindeloze grijze herfst een beetje draaglijker.
      We kunnen misschien al eens beginnen denken aan de sneeuwlandschappen.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Naarmate ik ouder word, lijken de zomers mee met mij te verslijten. Het dak is
        lek. De zon flets. De wind waait overal doorheen. En bij het minste geringste van
        zijn voeten maken.
        Gelukkig heb ik nog mijn herinneringen aan frisgewassen bloemenjurkjes, koeien
        in het blauw, wuivende gewassen, en de maas die verdampte zodat we blootsvoets
        de Nederlandse kust konden bestormen.
        Was het maar winter zodat we konden uitkijken naar de zomer.
        het regend hier en toch is mijn dag weer goed.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Hey juppekes

          Oostende: regen, regen, regen, regen, regen,......... en zo kan ik nog heel lang doorgaan
          Bootjes

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            In Nieuwpoort juist opgehouden met regenen. Je leeft op hoop "juppeke"!!
            Wel maar frisjes 18° en dat in het midden van de zomer..
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              18°C, bewolkt maar toch zon.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                21° af en toe zon.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                  Wel maar frisjes 18° en dat in het midden van de zomer..
                  Inderdaad, 10 a 15 graden te koud.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Inderdaad, 10 a 15 graden te koud.
                    I'm living the summer of my life !!!!!!!!! Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaha hhhahahahahahahhahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaa
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      het MOET dringend gaan keren hoor, hoogzomer worden in plaats van een voorsmaakje op de herfst en winter die stilaan voor de deur staan...

                      alle evenementen waar ik zo graag naartoe wou gaan zijn tot hiertoe allemaal uitgeregend en in 't water gevallen,
                      hopelijk komt daarin snel verandering!!

                      actuele toestand: 15°C, zwaar bewolkt en een matige wind.
                      (dat is zo'n 15 tal graden te koud voor deze tijd v/h jaar...)
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Beetje geduld nog... Ben momenteel in verlof in eigen land... Dag na het einde van mijn verlof verbetert het weer meestal drastisch!
                        Sorry folks...
                        Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                          het MOET dringend gaan keren hoor, hoogzomer worden in plaats van een voorsmaakje op de herfst en winter die stilaan voor de deur staan...
                          Het zal keren ook, op een jaargemiddelde zit niet zoveel speling.
                          De vraag is alleen wanneer

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                            I'm living the summer of my life !!!!!!!!! Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaha hhhahahahahahahhahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaa
                            Dat je dit leuk vind daar kan ik (en vele anderen) gerust mee leven, maar HET woord, in welke taal dan ook in 2012 gebruiken om dit weergedrocht te benoemen moest strafbaar zijn....
                            Last edited by nete; 9 juli 2012, 12:08.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                              Het zal keren ook, op een jaargemiddelde zit niet zoveel speling.
                              De vraag is alleen wanneer
                              Vergeet niet dat we al 3,5 maand onafgebroken van hetzelfde krijgen (uitgenomen een verloren gelopen Hemelvaart weekend)
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Ik denk dat er met het weer nog geen probleem is , we hebben de boeren nog niet horen klagen.

                                Comment

                                Working...
                                X