Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Ideaal weer om in uw bed te kruipen en er in te blijven liggen tot de zon weer schijnt.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Opstaan de zon schijnt. Hier in sint truiden toch op regelmatige basis.
      Canon EOS 90D EFS 18-135

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        Ideaal weer om in uw bed te kruipen en er in te blijven liggen tot de zon weer schijnt.
        Zon? was da? is dat zo'n geel ding dat tijdens heldere nachten de sterren verlicht? en zich de rest van het jaar overdag achter donkergrijze regenwolken verschuilt?
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          tuin staat blank en de goten lopen over.
          regen dus.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Zalig weertje daar.
            We kunnen er alleen maar van dagdromen.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              17°C en zwaar bewolkt.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                voor de zoveelste keer, tegen de middag pas blauwe lucht en zon.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Zon hebben we gezien maar veel regen ook.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    nog efkes doorbijten en dan ben ik voor drie héél lange weken van het Belgisch schytweer verlost op mijn vakantiebestemming.
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                      nog efkes doorbijten en dan ben ik voor drie héél lange weken van het Belgisch schytweer verlost op mijn vakantiebestemming.
                      Neem rustig de tijd. Intussen halen wij het zonnetje in huis.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        17°C en regen, regen, regen.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Hey juppekes

                          Vandaag (zondag dus) aan het zeetje weer volop kunnen genieten van het zonnetje
                          Bootjes

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                            Hey juppekes

                            Vandaag (zondag dus) aan het zeetje weer volop kunnen genieten van het zonnetje
                            Volgens mij dan toch met een dikke pull of warme jas aan?
                            Als het in 't binnenland amper 15°C is dan zal het aan zee zeker geen 25°C zijn, integendeel...

                            enfin, er zit toch beterschap aan te komen want komende woensdag halen we volgens de voorspellingen toch 23°C
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                              Volgens mij dan toch met een dikke pull of warme jas aan?
                              Als het in 't binnenland amper 15°C is dan zal het aan zee zeker geen 25°C zijn, integendeel...

                              enfin, er zit toch beterschap aan te komen want komende woensdag halen we volgens de voorspellingen toch 23°C
                              Ik heb hier toch enkele uren in mijn bloot bovenlijf buiten kunnen fotograferen
                              Bootjes

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Het weer zal zeker beteren want mijn regenverlof is door, dus het zal zeker beteren.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X