Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht

Leg uit.

Gewoon, als iemand het ervoor over heeft om zoveel te betalen dan is dat zijn zorg.

Mag ik vragen met welke wagen jij rijdt?
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Vandaag in de krant : huiszoekingen bij Pfaff omwille van fiscale fraude. Wanneer bij ons Tommeke die zogezegd in Monacoke woont?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Vandaag in de krant : huiszoekingen bij Pfaff omwille van fiscale fraude. Wanneer bij ons Tommeke die zogezegd in Monacoke woont?
        Enfin, die kon er ook nog wel bij zeker? Het is wellicht voor dit soort uitlatingen dat ze de uitdrukking "plaatsvervangende schaamte" hebben uitgevonden!
        Ik kan tot op vandaag nog altijd niet bevatten waarom mensen zo rancuneus kunnen zijn tegenover iemand die ze van haar noch pluim kennen? 't Moet moeilijk zijn om zo in het leven te staan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
          Enfin, die kon er ook nog wel bij zeker? Het is wellicht voor dit soort uitlatingen dat ze de uitdrukking "plaatsvervangende schaamte" hebben uitgevonden!
          Ik kan tot op vandaag nog altijd niet bevatten waarom mensen zo rancuneus kunnen zijn tegenover iemand die ze van haar noch pluim kennen? 't Moet moeilijk zijn om zo in het leven te staan!
          "Plaatsvervangende schaamte", ROFLMAO

Troost u, ik heb het hééél goed met mijn leven . Wat jij mij verwijt doe je nu trouwens zelf .

Maar ik geef toe, ik heb iets tegen BV's, zéker als ze stompzinnige TV maken .

Ongelofelijk als je de mensen hun helden durft bekritiseren hé, dan worden ze precies zelf persoonlijk aangevallen.
          Last edited by hvr_oosterzele; 18 juni 2008, 16:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
            Ja maar alles laten begaan zoals sommigen zich permitteren of zich voornemen
            kan ook niet Carola.

Ik ken Tom niet persoonlijk. Ik ken die enkel uit de media en wat ik van hem zelf hoor of zie op tv.
            En Jean-Marie uit Brasschaat die is zo doorzichtig als het helderste glas
            Beiden, en anderen ook, stellen zichzelf bloot aan alles en iedereen.
            Reacties lijken mij dan ook onvermijdelijk.

Ken jij hvr_oosterzele?
            Hij die zegt: Vandaag in de krant : huiszoekingen bij Pfaff omwille van fiscale
            fraude. Wanneer bij ons Tommeke die zogezegd in Monacoke woont?

Rancuneus betekent haatdragend en ik weet echt niet of hvr. zo is

Eigenlijk kan het mij niets schelen dat ze Pfaff zijn villa volpompen met
            materiaal van sponsors.
            (materiaal dat dus gratis zou geleverd zijn)
            Wat mij ergert is dat er dan zoveel onnozelaars zijn die zich daar aan
            spiegelen en die materialen ook nog gaan kopen met hun zuur verdiend geld.

De laatste jaren is het wel erg wat het wielrennen betreft.
            Het lijkt wel of gans de wereld zich daarop focust.
            De resultaten zijn steeds spectaculair of anders gezegd: veel ophef in alle media.
            En het lijkt er weer op dat deze voorvallen prioriteit hebben.

Gerechtigheid moet overal zijn.
            Normen en waarden vind ik nog altijd belangrijk maar iedereen verschilt
            van mening hoe die ingevuld moet worden.
            Last edited by theokus; 18 juni 2008, 19:42.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Troost u, ik heb het hééél goed met mijn leven . Wat jij mij verwijt doe je nu trouwens zelf .

Ongelofelijk als je de mensen hun helden durft bekritiseren hé, dan worden ze precies zelf persoonlijk aangevallen.
              Straf! We dachten zo goed als hetzelfde

Stompzinnige tv is wat de mensen graag zien Hans.
              Veel kijkers die zich eventueel laten vangen door de reclame.
              Maar dat moet ik jou niet uitleggen.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Ik volg u.

Dit doet me overigens denken aan de grot van Plato. Mensen willen heel graag de zekerheid van afbeeldingen die ze op de muren zien. De meeste mensen leven nu eenmaal mee met hun 'helden' en als je hen buiten de grot wil brengen (= hun helden bekritiseert) dan willen ze snel terug naar hun grot omdat ze verblind worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                  Ik volg u.

Dit doet me overigens denken aan de grot van Plato. Mensen willen heel graag de zekerheid van afbeeldingen die ze op de muren zien. De meeste mensen leven nu eenmaal mee met hun 'helden' en als je hen buiten de grot wil brengen (= hun helden bekritiseert) dan willen ze snel terug naar hun grot omdat ze verblind worden.
                  Tiens, tiens.
                  En Platonische liefde is ook niet alles he THESIS
                  Je geraakt er geen stap mee vooruit.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Er is wettelijk niks verkeerd om je adres te hebben in Monaco en toch nog een woonst te hebben hier in België, daar kan onze fiscus niks tegen in brengen.
                    Om nu te suggereren dat Tom ee fraudeur is gaat me wat te ver, dit is niks anders dan creatief bezig zijn met je geld als belegging. Wat met de duizenden anoniemelingen die hetzelfde doen in Monaco of Lichtenstein?
                    Juju was toch ingeschreven in Monaco evenals Eric Geboers (geweest) en tal van andere sportlui? Ik zie hier het probleem echt niet van in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                      Er is wettelijk niks verkeerd om je adres te hebben in Monaco en toch nog een woonst te hebben hier in België, daar kan onze fiscus niks tegen in brengen.
                      Om nu te suggereren dat Tom ee fraudeur is gaat me wat te ver, dit is niks anders dan creatief bezig zijn met je geld als belegging. Wat met de duizenden anoniemelingen die hetzelfde doen in Monaco of Lichtenstein?
                      Juju was toch ingeschreven in Monaco evenals Eric Geboers (geweest) en tal van andere sportlui? Ik zie hier het probleem echt niet van in
                      Bestaat er niet zoiets als een hoofdverblijfplaats?
                      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                        Jazeker, en hoe ga je de grens trekken? Staat ergens beschreven hoeveel dagen je in huis X moet verblijven om dat je hoofdverblijfplaats te maken?
                        Gaan ze van de BBI dan een speurder voor de deur van Tom zijn Belgische huis zetten om te zien hoeveel nachten hij in België slaapt?
                        Nee, in mijn persoonlijke mening is er niks verkeerd met Tom die een inwoner is van Monaco.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                          Ja Monaco.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Jazeker, en hoe ga je de grens trekken? Staat ergens beschreven hoeveel dagen je in huis X moet verblijven om dat je hoofdverblijfplaats te maken?
                            Gaan ze van de BBI dan een speurder voor de deur van Tom zijn Belgische huis zetten om te zien hoeveel nachten hij in België slaapt?
                            Nee, in mijn persoonlijke mening is er niks verkeerd met Tom die een inwoner is van Monaco.
                            BBI?
                            Belgische Biotische Index.
                            (bestaat echt)

In de andere betekenis?
                            Ze willen echt maar ze kunnen of mogen niet.
                            Werk daar maar als ambtenaar...
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Ok makkelijk.

Dan koop ik mij een vervallen hut/stal in Monaco en stel daar mijn hoofdverblijfplaats.
                              Ik blijf in België wonen.
                              Mvg Tim

Comment

Gerechtigheid moet OVERAL zijn Twizter.
                                Het is maar weeral hoe je creatief invult.

De gewone mensen tegenwoordig hebben het niet gemakkelijk
                                en die sportlui die jij bedoelt zijn totaal niet solidair...
                                Ik zal niet beweren dat het veel zou helpen maar België mist daardoor
                                een pak belastingsgelden.

Kim Clijsters leeft niet in armoede
                                Maar die voelde zich tot nog een tikje betrokken.

Het wordt misschien tijd dat men overal eens grote kuis houdt?
                                Maar dat zal niet gebeuren en de mensen die het moeten waarmaken
                                op het terrein hebben de middelen niet.
                                Ik zou bijna durven zeggen: ze mogen niet.
                                Het is zelfs andersom: veel bedrijven bijv. mogen alles en ze worden nog
                                geholpen door kwijtschelding.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X