Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Het was gewoon te mooi om waar te zijn: de iPhone in België aan zo'n prijzen. De aankondigingen op de Apple-sites verliepen heel stuntelig en moeizaam. Zo stond er zelfs eerst op de Belgische Applesite dat hij bij ons via Movistar zou verkocht worden (incl het Movistar logo!).
    Het is gewoonweg belachelijk.
    In heel Europa komt hij de 11de, behalve in Frankrijk en België. Onvoorstelbaar, wat een teleurstelling!
    My Flickr page!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Nope.. komt niet uit op 11 juli.
      en dan nog..
      ..hij mag van mij wat later uitkomen..hij zal in België uitkomen en da's zeker
      ..hij mag van mij wat duurder zijn..hij zal goedkoper zijn dan de eerste generatie

het is en blijft een supertoestel , ik heb 'm ong 2 maanden, en ben nog altijd serieus onder de indruk van 't gebruikgemak ervan
      Ik heb 400 euro betaald vr een 16gb USA-imported en vind dat eigenlijk geen euro teveel.
      Photography helps people to see
      -Berenice Abbott-
      BD1050BE

Comment

al een eerste teken van de prijs, gevonden op engadget:
        This morning we're getting a first look at unsubsidized prices for the iPhone 3G in Europe. Vodafone Italy has set an out-of-contract price for the iPhone 3G at 499/€569 ($773/$881) for the 8GB/16GB models, respectively. Subscription rates have not yet been announced. While steep, those prices are actually smartphone-reasonable in Italy (and around Europe) where an HTC Touch Cruise with its WiFi, tri-band HSDPA data, GPS, and touchscreen sells for €549. Capisce?
        niet goedkoop, maar ook niet duur...

Comment

vr de geïnteresseerden;

-Berenice Abbott-
          BD1050BE

Comment

Zonder abo in Italië 499€. Een spotprijs voor een GSM vind ik dat toch niet, er rekening mee houdend dat mijn GSM veel meer afziet dan gelijk welk ander gadget (en dus sneller vervangen moet worden)...

Ik ben waarschijnlijk een van de laatste die-hards die gewonnen blijft voor het concept PDA-GSM as aparte devices...
            ---
            Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
            http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
              Zonder abo in Italië 499€. Een spotprijs voor een GSM vind ik dat toch niet, er rekening mee houdend dat mijn GSM veel meer afziet dan gelijk welk ander gadget (en dus sneller vervangen moet worden)...

Ik ben waarschijnlijk een van de laatste die-hards die gewonnen blijft voor het concept PDA-GSM as aparte devices...
              Ik zie het nut wel in van een smartphone. Tenslotte zijn de simpelste hedendaagse mobieltjes een stuk functioneler dan de eerste generatie die op de markt kwam. Maar om nu idd ettelijke honderden euro's uit te geven... Mijn Nokia heeft ook een agenda, camera, stopwatch... Toegegeven, niet zo fancy, maar ik zit er niet mee in dat dat overal rondslingert.

Ieder zijn ding natuurlijk.

Dave
              pixelpusher

Comment

Mijn pruts is net stuk...
                Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen.
                Een supergoedkoop GSM'ke kopen aan 35euro of me iets degelijks aanschaffen?
                Mvg Tim

Comment

Ik heb nu al weer een tijdje m'n iPod vervangen door zo'n iPod Touch en ben daar toch diep van onder de indruk. Het is een pracht van een toestelletje met features die eindelijk ook echt nuttig zijn ! (i.p.v. halfslachtige spelletjes en kneuterig pseudo-office spul) Thuis, op het werk en in de buurt van tal van hotspots in de stad kan ik er via Wi-Fi m'n contacten, mails en kalender mee up-to-date houden (binnenkort komt er trouwens nog een leuk softje uit die heel het zwik: Touch, Portable en Desktop netjes in sync gaat houden via push). En voor het snel opzoeken van informatie is de Safari-browser echt wel goed: snel even googlen, een Wikipedia-artikeltje raadplegen of een vakterm opzoeken in een on-line woordenboek; no problemo... Echt, ik ben héél blij met dat ding. Telefoneren doe ik er niet mee; daar heb ik een simpel nokiaatje voor. (by the way: ik mis de stylus absoluut niet ! Kon het ook eerst niet geloven, maar dat touchscreen is écht iets fenomenaals)

Het zal me wel benieuwen hoe Mobistar zich t.a.v. Proximus gaat verweren, want koppelverkoop is in België verboden. Elke consument die zich benadeeld voelt, kan in principe naar de rechter stappen.

Je gaat mij niet negatief horen doen over een prachtproduct als de iPod Touch of de iPhone, maar de manier waarop Apple dit in de markt zet in Europa is ronduit schandalig. De Commissie moest ze zich maar eens mee bemoeien, dacht ik zo... Want het opdelen van de interne markt, het voeren van een gedifferentieerde prijspolitiek is m.i. ook in strijd met het vrij verkeer van goederen en diensten. Kijk... en dan klagen ze dat de mensen Europa niet goed begrijpen.... tsjah.

Comment

Bestaan er eigenlijk nog toestellen die enkel de basisfuncties hebben? Vooral de afwezigheid van een telefoon functie interesseert me, die zou er dus niet mogen opzitten, wel de mogelijkheid om een agenda te hebben en alarmfuncties, die zijn wel van belang voor me.

EDIT : deze ondertussen gevonden : http://www.pdashop.nl/product/19143/palm-z22.html
                    Last edited by Franciskine; 14 juni 2008, 00:42.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht

En met 2 zo'n toestellen rondlopen? No way.

Eindelijk zijn die Smartphones betaalbaar...gsm en toch agenda, adressenboek, mails, ed.. bij me. Op een relatief duidelijk scherm.
                      En ik ben sowieso heel zuinig op mijn (elektro) spullen, dus die laat ik ook niet rondslingeren.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Bestaan er eigenlijk nog toestellen die enkel de basisfuncties hebben? Vooral de afwezigheid van een telefoon functie interesseert me, die zou er dus niet mogen opzitten, wel de mogelijkheid om een agenda te hebben en alarmfuncties, die zijn wel van belang voor me.

EDIT : deze ondertussen gevonden : http://www.pdashop.nl/product/19143/palm-z22.html
                        Onlangs voor een klant 2 van deze besteld: http://www.pdashop.nl/product/46601/hp-ipaq-214-nl.html

Ben er nog niet teruggeweest, maar ga je volgende week laten weten wat ik ervan vond.
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Bestaan er eigenlijk nog toestellen die enkel de basisfuncties hebben?
                          iPod Touch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht

Eindelijk zijn die Smartphones betaalbaar...
                            had jij ook niet rond de 400 euro betaald?
                            -Berenice Abbott-
                            BD1050BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT Bekijk bericht
                              iPod Touch
                              Daar heb ik zeker aangedacht, maar heeft die ook de functies die ik wil?
                              Ik zou graag een gebruikerservaring horen van dit toestel.

EDIT : net tot de ontdekking gekomen dat die iPod Touch GEEN luidspreker heeft???????? Hier kan ik dus geen bal mee aanvangen Wat heb je aan herinneringsfuncties ( als die er al inzitten tenminste ) als je geen waarschuwing kan horen???? Je kan moeilijk de hele dag met die oortjes gaan rondlopen.
                              Last edited by Franciskine; 14 juni 2008, 09:44.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

HP Ipaq 214 is mijn favoriet device in deze klasse
                                ---
                                Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                                http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Working...
                                X