Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het FZ30 Topic ;-))

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Het FZ30 Topic ;-))

Oorspronkelijk geplaatst door pdspds Bekijk bericht
    Weet iemand een panasonic service center in Belgie zijn?
    Ik denk dat Nete in dit topic reeds het adres van het service center gemeld heeft. Weet alleen nog dat het in Deinze was.
    Even zoeken in dit topic (of desnoods met Infobel of Google) of een PM sturen naar Nete (doe hem maar de groeten van mij).
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Na de ontgoocheling omdat het toestel gisteren ook niet werd geleverd, nu de blijdschap dat het er toch is. Vanmorgen ontdekt onder m'n carport dan nog!!!!
      Alles lijkt in orde, maar het is toch een raar systeem voor een pakjesdienst, om zomaar iets onder een carport achter te laten.

Nu ja, de batterijen liggen op te laden, de manual rolt uit de printer(enkel scandinavische talen meegeleverd), en hopelijk kan ik vandaag wat beginnen spelen
      Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mountainhunter Bekijk bericht
        Na de ontgoocheling omdat het toestel gisteren ook niet werd geleverd, nu de blijdschap dat het er toch is. Vanmorgen ontdekt onder m'n carport dan nog!!!!
        Alles lijkt in orde, maar het is toch een raar systeem voor een pakjesdienst, om zomaar iets onder een carport achter te laten.

Nu ja, de batterijen liggen op te laden, de manual rolt uit de printer(enkel scandinavische talen meegeleverd), en hopelijk kan ik vandaag wat beginnen spelen
        Dan bel je ze volgende week gewoon op waar dat toestel blijft
        Kun je die pakketdienst zien zweten
        Lijkt me niet dat ze een handtekening kunnen laten zien
        En zeggen datze het in de carport hebben gelegd lijkt me ook niet jedat

Comment

Hoi FILMAR,

Ik weet niet of het FZ-bezitters-lijstje ook voor nederlanders geldt, anders zet mij er ook maar bij...; immers, als ik de krantenberichten lees, dan is het niet onmogelijk dat Vlaanderen tzt bij Nederland komt, ..... of andersom........

Ik ben sedert mei 2007 eveneens een gelukkige bezitter van een FZ50 en heb daarna nog Raynox 250 en Olympus FL36 aangeschaft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door falconry Bekijk bericht
            Hoi FILMAR,

Ik weet niet of het FZ-bezitters-lijstje ook voor nederlanders geldt, anders zet mij er ook maar bij...; immers, als ik de krantenberichten lees, dan is het niet onmogelijk dat Vlaanderen tzt bij Nederland komt, ..... of andersom........
            @Filmar: fusie of niet, Nederlanders horen er ook bij volgens mij ... ik leen soms ook wel eens iets van onze Noorderburen (een nickname bvb ) ...
            Als er wind is, droogt de was.

Comment

@falconry: Je staat er al bij, veel plezier met je toestel Waarom zouden de Nederlanders niet op het lijstje mogen? Iedereen die slim genoeg is om in te zien dat de FZ30/50 een fantastisch toestel is, is welkom , al komt ie uit China (en spreekt/schrijft nederlands).

Ik had er zelfs tot nu toe niet echt bij stilgestaan van waar ze allemaal komen. Staan er echt nog geen andere Nederlanders op ons lijstje
              Groetjes,
              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

BTW: Niet dat ik zelf op een opvolger zit te wachten, ik hoop dat mijn FZ30 nog een tijdje meegaat, maar ik vind het raar dat er nog niks geweten is van de opvolger van de FZ50. Andere jaren was het telkens rond de verlofperiode dat deze uitkwam. Op DPReview lees je wel wat wilde geruchten maar voor de rest blijft het precies redelijk stil...
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Hoi FILMAR,

Ik ben sedert mei 2007 eveneens een gelukkige bezitter van een FZ50 en heb daarna nog Raynox 250 en Olympus FL36 aangeschaft.
                  Je bent zo te zien een echte grapjas! Het is nog niet erg genoeg dat de nederlanders tegen de muren van sommige kerken komen pissen in Antwerpen.... Toegegeven, ze zijn veel zakelijker en krentiger dan wij vlamingen.
                  Als het voor het plezier is moet het daar bij blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                    Ik had er zelfs tot nu toe niet echt bij stilgestaan van waar ze allemaal komen. Staan er echt nog geen andere Nederlanders op ons lijstje
                    jawel hoor ik ben een echte hollander (zo krenterig dat ik een fz50 verkies boven een veel duurdere dslr)

Oorspronkelijk geplaatst door Roger V Bekijk bericht
                    Je bent zo te zien een echte grapjas! Het is nog niet erg genoeg dat de nederlanders tegen de muren van sommige kerken komen pissen in Antwerpen.... Toegegeven, ze zijn veel zakelijker en krentiger dan wij vlamingen.
                    ben geloof ik nog nooit in antwerpen geweest
                    Sony a550 + sandisk extreme III 2GB + vrouwtje en dochter
                    http://laysjes.nl (under construction)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lays526 Bekijk bericht
                      jawel hoor ik ben een echte hollander (zo krenterig dat ik een fz50 verkies boven een veel duurdere dslr)
                      Dat heb je zelf gezegd , en wie zijn wij om je tegen te spreken
                      Ik moet wel zeggen dat het me onlangs opviel bij een gezamelijke uitstap met een Belgische en Nederlandse fotoclub dat ik bij ons één van de enigen ben met een prosumer, en dat er bij de Nederlandse club toch een deel meer met prosumers rondliepen.
                      Groetjes,
                      FilMar, Beeldbrouwer ;-)

Comment

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe site om foto's op tezetten
                        Heb vandaag een stel foto's gemaakt en er opgezeten van mijn andere hobby ducati's

Zet hem eens op slideshow (best mooi vindt ik)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger V Bekijk bericht
                          Volgens mij heb je gluurders-neigingen, omdat je zelfs precies weet om welke nationaliteit het gaat bij de "kerkplassers".
                          Overigens is het wel zo dat juist Bélgië een echte openbare plas-traditie kent, getuige Manneke Pis.....

Comment

Volgens mij heb je gluurders-neigingen, omdat je zelfs precies weet om welke nationaliteit het gaat bij de "kerkplassers".
                            Overigens is het wel zo dat juist Bélgië een echte openbare plas-traditie kent, getuige Manneke Pis.....
                            Kan je dan door te gluren zien waar je vandaan komt????
                            Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                            Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
                              Kan je dan door te gluren zien waar je vandaan komt????
                              Bij 'Ollanders zit er een oranje randje om: neem je FZ50 en zoom volledig in!
                              Je weet dan precies wat ik bedoel.....

Comment

Bij 'Ollanders zit er een oranje randje om: neem je FZ50 en zoom volledig in!
                                Je weet dan precies wat ik bedoel.....
                                en we ruiken naar kaas, en er zit een tulp op het einde (ipv een noot van een bepaalde boomsoort )
                                Sony a550 + sandisk extreme III 2GB + vrouwtje en dochter
                                http://laysjes.nl (under construction)

Comment

Working...
                                X