Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het FZ30 Topic ;-))
Collapse
X
-
BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
-
-
Re: Het FZ30 Topic ;-))
Heren, mag ik jullie er even op wijzen dat dit het forum Camera's is en niet Chit-ChatWil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk berichtHeren, mag ik jullie er even op wijzen dat dit het forum Camera's is en niet Chit-Chat
heb afgelopen zondag een imagetank (vp8350) aangeschaft, was wel een 3de handse, maar voor 125 euro mag ik niet klagen, geeft netjes alle fotos weer, kopieert ze op redelijke snelheid naar de hdd + heeft ondersteuning voor fz50 raw files (embedded jpeg geloof ik) + histogram en het spel tetris (matrix in dit geval) zijn er hier nog meer mensen met deze image tank?
weet trouwens ook iemand hier of elke hitachi hdd 1,8" met zif connector uitwisselbaar is (niet kwa dimensies van de schijf maar interface, wil graag een grotere hdd inbouwen.Sony a550 + sandisk extreme III 2GB + vrouwtje en dochter
http://laysjes.nl (under construction)
Comment
-
Vandaag eventjes in de kast bij mijn vader gerommeld, in het fotomateriaal dat daar al ongeveer 20 jaar ligt. Ik heb er onder andere een Olympus T32 Flitser gevonden. Iemand enige ervaring met deze flits in combinatie met de FZ50?Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5
Comment
-
Hallo allemaal!!
Ik heb gisteren een FZ50 besteld ter vervanging van mijn FZ20.
Niet dat deze slechte foto's maakte, maar ik was al een tijd ontevreden met de viewfinder en de bediening van de camera en het stoorde me eigenlijk steeds meer.
Groeten uit Heerlen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fragata Bekijk berichtHallo allemaal!!
Ik heb gisteren een FZ50 besteld ter vervanging van mijn FZ20.
Niet dat deze slechte foto's maakte, maar ik was al een tijd ontevreden met de viewfinder en de bediening van de camera en het stoorde me eigenlijk steeds meer.
Groeten uit Heerlen.Als het voor het plezier is moet het daar bij blijven.
Comment
-
-
Ik mag mezelf ook tot de bezitters van een FZ50 rekenen (wel 2dehands, maar dat maakt niet uit natuurlijk). De verkoper vindt wel de Europese stekker niet meer, dus ik kan voorlopig m'n batterijen niet opladen.
Heb er al een beetje mee kunnen spelen, en ik denk niet dat ik mij deze aankoop zal beklagen.
Gr,
sdx
Comment
-
Om na lange tijd nog eens iets te laten horen (ik ben dus nog niet dood , alleen een beetje gehandicapt ), vroeg ik mij af of alle FZ30 en 50 bezitters ook zo watertanden bij het zien van de DMC L10.
Zou het interessant zijn om er een nieuw topic over te openen ?FZ50, een flits en nog wat lensjes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk berichtIk mag mezelf ook tot de bezitters van een FZ50 rekenen (wel 2dehands, maar dat maakt niet uit natuurlijk). De verkoper vindt wel de Europese stekker niet meer, dus ik kan voorlopig m'n batterijen niet opladen.
Heb er al een beetje mee kunnen spelen, en ik denk niet dat ik mij deze aankoop zal beklagen.
Gr,
sdx
Je moet weten als je baterij leeg is het gedaan is met spelen en dat ge je
je zeker en vanst beklagen
Wat ik niet begrijp is dat je dat kan kwijt spelen
Ligt bij mij gewoon naast mijn pc
Je kan eens kijken op internet waar ze die verkopen .
Heb zelf al eens gekeken en vondt er alleen eentje uit de VS dus moet je
nog een verloopstekker hebben om hier bij ons in stopcontact te pluggen.
Grts
Formatje
Comment
-
Ik beklaag me m'n aankoop allesinds nog niet
Die niet europese stekker, is die om de batterij in de camera op te laden? De meegeleverde batterijlader heeft toch een losse stroomkabel, van een type dat op een hele hoop andere aparaten (radio's en zo)te vinden is?
Succes ermee...Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5
Comment
-
Ja ik heb de lader wel, maar het is een amerikaanse stekker (zit vast op de lader) en dus had ik een verloopstekker nodig, en deze heb ik ondertussen gevonden in de winkel (20 euro zeg voor zo'n stom verloopstekkertje ).
M'n batterij is nog steeds niet leeg, dus morgen kan ik gewoon weer verder spelen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk berichtJa ik heb de lader wel, maar het is een amerikaanse stekker (zit vast op de lader) en dus had ik een verloopstekker nodig, en deze heb ik ondertussen gevonden in de winkel (20 euro zeg voor zo'n stom verloopstekkertje ).
M'n batterij is nog steeds niet leeg, dus morgen kan ik gewoon weer verder spelen.Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
Website : http://runaque.deviantart.com/
Comment
-
Hallo allemaal!
Hierbij wil ik me allereerst even voorstellen, ik ben Kas Koenraads. Ik ben 15 jaar oud en woon in Weert (Nederlands Limburg).
Na een jaar met een Kodak Z650 te hebben gefotografeerd wilde ik wat beters, met meer professionaliteit en instelmogelijkheden. Een reflexcamera vond ik toch iets te duur, en de camera die daarbij het dichtst bij in de buurt kwam, qua prijs-kwaliteitsverhouding, was voor mij de Panasonic Lumix FZ50. Komende zaterdag ga ik hem ophalen bij DigitalStreet, en dan mag ik me ook een trotse FZ50-gebruiker noemen. Mij mag je dus op de lijst plaatsen!
De onderwerpen die ik fotografeer zijn de natuur en auto's. Vooral vogels spreken mij heel erg aan, en daar zal ik dan ook de meeste foto's van (proberen te) schieten. Op het gebied van fotografie weet ik praktisch niets. Van de getalletjes en instellingen weet ik wel ongeveer waar alles voor dient, maar daar ga ik flink de tijd voor nemen met de FZ50. De eerste tijd zal ik eerst de camera ontdekken, en daarna pas serieus gaan fotograferen.
Al een paar dagen kijk ik op dit forum rond, en ik heb al lang gezien dat ik nog heel wat te leren heb, en dat dit daarvoor de perfecte plek is. Een heel erg fijn forum, complimenten!!
Haha, ik schrijf al meteen een hele lijst. Nou, tot spreeks!
Groeten,
Kas
Comment
-
Zo, de lijst is weer up-to-date (denk ik )
@fragata, sdx en Kas: Welkom bij de bende en veel plezier met jullie toestel.Groetjes,
FilMar, Beeldbrouwer ;-)
* Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *
Comment
-
@Kas: ik heb hem ook bij DigitalStreet gekocht, maar thuis laten bezorgen. Vandaag heb ik hem ontvangen. De camera ligt heel goed in de hand. Ik ga hem eens volop uitproberen.
@FilMar: bedankt! Plezier heb ik er nu al van.
Cheers.
Comment
Comment