Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic Lumix FZ 1000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

    Hier sta ik toch wel even paf van (voor een "bridge") : beide foto's zonder flash en ISO 3200 met de FZ1000. (Locatie: Cerralbo museum in Madrid).
    Tweede foto iets verscherpt, bij beiden de WB verbeterd.



    Last edited by nete; 16 juni 2015, 19:09. Reden: WB verbeterd
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

      Inderdaad het is een dijk van een camera ik sta er ook steeds perflex van wat hij kan bij lowlight!!
      Een toppertje!

      grtz

      Templar
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

      Comment


      • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

        Dat zijn toch wel mooie plaatjes! Bedankt voor het delen. Altijd interessant om dergelijke praktijk voorbeelden te zien.

        Comment


        • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

          Oorspronkelijk geplaatst door chubby Bekijk bericht
          Dat zijn toch wel mooie plaatjes! Bedankt voor het delen. Altijd interessant om dergelijke praktijk voorbeelden te zien.

          De FZ 1000 is echt wel het manusje van alles.
          Macro is ook niet slecht... met o.a zoom macro .. die handig is (crop mode)
          Post 31 staan nog enkele plaatjes
          Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

          Comment


          • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

            Ik ga me een FZ 1000 kopen en ben op zoek naar een geheugenkaartje, ik zat op Bol.com te kijken en kwam op deze 2 uit:


            Ik heb de discussie ivm de geheugenkaartjes hier gelezen en bij U3 zou de gegarandeerde minimumsnelheid sneller moeten zijn dan bij U1.
            Toch staat die eerste 30€ duurder, raar of toch niet?
            Cypho
            Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

            Comment


            • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

              Oorspronkelijk geplaatst door cypho Bekijk bericht
              Ik ga me een FZ 1000 kopen en ben op zoek naar een geheugenkaartje, ik zat op Bol.com te kijken en kwam op deze 2 uit:


              Ik heb de discussie ivm de geheugenkaartjes hier gelezen en bij U3 zou de gegarandeerde minimumsnelheid sneller moeten zijn dan bij U1.
              Toch staat die eerste 30€ duurder, raar of toch niet?
              Koop gewoon dit kaartje. Dat is ruimschoots snel genoeg en voldoet aan Panasonic eisen.

              Comment


              • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                Ik gebruik ook deze Transcend. Werkt goed.
                Rudi

                Comment


                • Ik heb hem ook! Werkt prima! Volgende dag geleverd!
                  Last edited by Franciskine; 24 juni 2015, 06:17.

                  Comment


                  • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                    Ik heb dat kaartje ook en gaat goed.
                    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                    Comment


                    • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                      Bedankt voor de reacties, kaartje is besteld bij Bax.
                      Cypho
                      Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                      Comment


                      • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                        Ik heb een ander vraagje: verliezen jullie ook zo snel de zonnekap? Ik ben ze al enkele keren verloren en telkens teruggevonden, maar gisteren had ik minder geluk.
                        Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                        Comment


                        • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                          Oorspronkelijk geplaatst door Muse Bekijk bericht
                          Ik heb een ander vraagje: verliezen jullie ook zo snel de zonnekap? Ik ben ze al enkele keren verloren en telkens teruggevonden, maar gisteren had ik minder geluk.
                          Normaal zit de zonnekap goed vast. Als ik ze niet nodig heb steek ik die omgekeerd op de lens, zo heb ik ze altijd bij.
                          Rudi

                          Comment


                          • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                            Ja maar zo omgekeerd valt die er bij mij altijd af. En nu ben ik ze dus kwijt. :-(
                            Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                            Comment


                            • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                              Oorspronkelijk geplaatst door Muse Bekijk bericht
                              Ja maar zo omgekeerd valt die er bij mij altijd af. En nu ben ik ze dus kwijt. :-(
                              Vreemd, want normaal zit ie omgekeerd ook tamelijk vast. Bij mij was het meestal de lensdop die ik verloor.
                              Maar nu heb ik een dop met een koord, die vastzit aan de camera.
                              Rudi
                              Last edited by rudimaes; 25 juni 2015, 08:28.

                              Comment


                              • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                                Ik zou ze nu alleen ergens willen bestellen, maar ik zie ze niet los verkrijgbaar.
                                Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                                Comment

                                Working...
                                X