Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D mark III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 5D mark III

    Heb hem van vandaag in huis, wat mij vooral opvalt is dat hij veel leuker in de hand ligt dan de MII.

    Echt super van kwaliteit beter dan ik verwachtte.

    Indien vragen of als ik iets moet uitproberen hoor ik het wel

    Groeten!

    Comment


    • Re: 5D mark III

      Ik zit nog te wachten tot ik bericht krijg wanneer hij binnenkomt bij mijn fotoshop.

      Hier een leuke link die ik vandaag vond over instellingen ed van de MK iii

      Canon EOS 5DMK3 en wat glas.

      Comment


      • Re: 5D mark III

        Geen idee of het hier al stond, maar hier is een review van Ken Rockwell.
        550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

        Comment


        • Re: 5D mark III

          Ik wil er ook een, maar uiteindelijk is t maar een hobby. Ik kan het niet aftrekken van de belastingen, noch terugverdienen.

          Uiteindelijk kost hij dubbel zoveel als de 5D II, maar dat mag ook wel voor die prijs.

          De vraag is niet of het een goed toestel is, maar of je dat voor jezelf (en je omgeving) kan verantwoorden.

          Mijn 5D II heeft nog maar 20.000 klikjes op 2 jaar.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

          Comment


          • Re: 5D mark III

            Uiteindelijk kost hij dubbel zoveel als de 5D II, maar dat mag ook wel voor die prijs.

            .
            Canon R6 MKII , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 100-500 L

            Comment


            • Re: 5D mark III

              Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
              Geen idee of het hier al stond, maar hier is een review van Ken Rockwell.
              niet echt de beste referentie voor reviews
              Canon R6 MKII , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 100-500 L

              Comment


              • Re: 5D mark III

                Hier nog 2 high-iso samples...

                Comment


                • Re: 5D mark III

                  Voor de geinteresseerden...3199 is de laagste prijs dat ik weet in een winkel bij mij in de buurt.
                  4149 met 24-105.
                  En op voorraad !
                  Canon R6 MKII , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 100-500 L

                  Comment


                  • Re: 5D mark III

                    Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                    Voor de geinteresseerden...3199 is de laagste prijs dat ik weet in een winkel bij mij in de buurt.
                    4149 met 24-105.
                    En op voorraad !
                    Zeer waarschijnlijk geen winkel in België dus...

                    In nederland :http://maxict.nl/product/3407534/can...ody?btwview=in
                    IT-leverancier ACES Direct biedt bedrijven en non-profit organisaties hoogwaardige IT-oplossingen, IT-producten en IT-diensten sinds 2000


                    En hier : http://forum.belgiumdigital.com/f11/...ml#post3491155
                    Last edited by Timothy000; 31 maart 2012, 13:43.

                    Comment


                    • Re: 5D mark III

                      Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                      Voor de geinteresseerden...3199 is de laagste prijs dat ik weet in een winkel bij mij in de buurt.
                      4149 met 24-105.
                      En op voorraad !
                      Allez de prijsdaling is ingezet
                      MVG. Hugo

                      Comment


                      • Re: 5D mark III

                        Oorspronkelijk geplaatst door Timothy000
                        Ik had hem donderdagmiddag al .
                        Wat bevalt er niet aan het toestel?
                        Ik zou die 1DmkIII verkopen......
                        MVG. Hugo

                        Comment


                        • Re: 5D mark III

                          Oorspronkelijk geplaatst door Timothy000 Bekijk bericht
                          Zeer waarschijnlijk geen winkel in België dus...

                          In nederland :http://maxict.nl/product/3407534/can...ody?btwview=in
                          IT-leverancier ACES Direct biedt bedrijven en non-profit organisaties hoogwaardige IT-oplossingen, IT-producten en IT-diensten sinds 2000


                          En hier : http://forum.belgiumdigital.com/f11/...ml#post3491155
                          Ik heb gezegd.. Bij mij in de buurt, dus wel belgie, Dezelfde winkel die ik aan Mir aangeraden heb. Diegene die interesse hebben kunnen een bericht nalaten.
                          Canon R6 MKII , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 100-500 L

                          Comment


                          • Re: 5D mark III

                            En de eerste mkIII staat al te koop.
                            Canon R | Leica Q
                            EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
                            Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
                            [/COLOR]

                            Comment


                            • Re: 5D mark III

                              Voor de gelukkigen die zowel de mark II als nu de mark III hebben (hadden): is er een merkbaar verschil in pure beeldkwaliteit (kleuren, detail, scherpte,...) of is die op de hoge iso's na dezelfde?

                              Comment


                              • Re: 5D mark III

                                Oorspronkelijk geplaatst door Lexmaker Bekijk bericht
                                Voor de gelukkigen die zowel de mark II als nu de mark III hebben (hadden): is er een merkbaar verschil in pure beeldkwaliteit (kleuren, detail, scherpte,...) of is die op de hoge iso's na dezelfde?
                                Ik heb geen 5D MKIII, maar voor zover ik de beelden heb kunnen vergelijken op verschillende websites is het vooral de hoge iso die nog een stukje beter wordt dan bij de 5D MKII. Die was eigenlijk ook al heel goed, maar het kan dus nog beter (de hoge iso zal in de toekomst nog wel beter worden, en dan is de 5D MKIII ook plots niet zo goed meer).
                                http://barthuysmans.smugmug.com/
                                BD0338BE

                                Comment

                                Working...
                                X