Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D mark III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 5D mark III

    Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
    is ook in voorraad bij konijn
    Straf , ik kijk op de site van Konijnenberg en dan komt er dit :



    [Mod-LesC]Je afbeelding is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare afbeeldingen plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.[/Mod]

    Volgens mij zie ik staan : In bestelling.
    Of is dat in BD taal : In voorraad.
    Last edited by LesC; 21 maart 2012, 17:32.

    Comment


    • Re: 5D mark III

      En bij Foka hetzelfde verhaal :



      Blijkt dus nog maar eens dat de gemiddelde BD gebruiker niet goed kan lezen!

      Comment


      • Re: 5D mark III

        En dan nog het digitale bewijs dat de grip 299 euro kost!

        Comment


        • Re: 5D mark III

          Oorspronkelijk geplaatst door Timothy000 Bekijk bericht
          En bij Foka hetzelfde verhaal :



          Blijkt dus nog maar eens dat de gemiddelde BD gebruiker niet goed kan lezen!
          Of dat websites zo nu en dan worden aangepast als een toestel is uitverkocht ...

          Ik kan je verzekeren dat hij wel op voorraad stond toen ik er vanmiddag naar keek. Jouw reactie dat de gemiddelde BD gebruiker niet goed kan lezen raakt wat mij betreft kant noch wal ....
          Last edited by LesC; 21 maart 2012, 17:33. Reden: Foto uit de quote gehaald, geen herhaling

          Comment


          • Re: 5D mark III

            Oorspronkelijk geplaatst door Timothy000 Bekijk bericht
            Straf , ik kijk op de site van Konijnenberg en dan komt er dit :



            [Mod-LesC]Je afbeelding is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare afbeeldingen plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.[/Mod]

            Volgens mij zie ik staan : In bestelling.
            Of is dat in BD taal : In voorraad.
            in BD taal wil dit gewoon zeggen dat sommige mensen gewoon zaken niet enkel vanop een website bekijken maar ook verder kijken dan hun neus lang is vooraleer ze iets nutteloos en ongegrond zeggen. Ik ben ingeschreven op hun Facebook profiel en daar zie je dat er 10uur geleden een voorraad is binnengekomen Hun website is quasi niet echt up to date te noemen want soms ga ik op de winkel af voor iets dat niet in voorraad staat maar ze hebben het wel liggen na een telefoontje.
            UnicornPictures on Facebook & Flickr

            Comment


            • Re: 5D mark III

              Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
              in BD taal wil dit gewoon zeggen dat sommige mensen gewoon zaken niet enkel vanop een website bekijken maar ook verder kijken dan hun neus lang is vooraleer ze iets nutteloos en ongegrond zeggen. Ik ben ingeschreven op hun Facebook profiel en daar zie je dat er 10uur geleden een voorraad is binnengekomen Hun website is quasi niet echt up to date te noemen want soms ga ik op de winkel af voor iets dat niet in voorraad staat maar ze hebben het wel liggen na een telefoontje.
              Alleen vergeet je er wel bij te vertellen dat alle toestellen reeds verkocht zijn!

              Maar voor zij die geen geduld hebben :

              Comment


              • Re: 5D mark III

                Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                Ge herhaalt letterlijk wat hij heeft gezegd. En dat blijft ook slechts 300 euro meer dan een bijkomende Mk2 als reserve voor als die oude binnenkort de geest geeft.

                hmmm.. denk toch dat hij iets anders beweerde
                Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                Comment


                • Re: 5D mark III

                  Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  Hou Hou zekers beter!!
                  Zo dus beide toestellen al uitgeprobeerd?
                  was eerder ironisch bedoeld

                  Anderzijds.. High iso studio samples op Dpreview (D4 alleen) en Imaging Resource (beide Camera's) kan je al uitmaken dat 5DMKIII het heel goed doet.
                  Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                  Comment


                  • Re: 5D mark III

                    Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                    De eerste 5DmkI fullframe heeft heel lang rond 2800 euro gestaan........de laatste zijn voor 1400 euro weggegaan. De mkII heeft nieuw ooit ook aan 2650 eur gestaan....nu vind je ze reeds aan een prijs rond 1700 eur. Alle fotomateriaal is de laatste jaren flink duurder geworden. Ik denk als je een jaartje wacht dat de prijs voor een MKIII nog wel een stuk zal zakken tot 2300-2500 euro. Alleen de gretige die het laatste nieuwe body persé wil hebben zal er ook een hoge prijs aan betalen.
                    Mijn idee! Ik ben dan ook zeker wel één van die personen die nog wel een jaartje wacht. Ik "red mij nog wel een jaartje" met mijn 5D en 5DII 'k Zou er nog wel graag een leuke cropcamera bij willen hebben, een 7D ofzo. Dit voor het "extra bereik"...
                    www.indetailfotografie.nl

                    Comment


                    • Re: 5D mark III

                      Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                      Mijn idee! Ik ben dan ook zeker wel één van die personen die nog wel een jaartje wacht. Ik "red mij nog wel een jaartje" met mijn 5D en 5DII 'k Zou er nog wel graag een leuke cropcamera bij willen hebben, een 7D ofzo. Dit voor het "extra bereik"...
                      Canon is wat dat betreft eigenlijk redelijk slim....ze weten goed dat er flink wat mensen zich direct gelijk wolven op het nieuwe toestel zullen storten. Na een tijdje heeft eenieder die absoluut niet kon wachten een toestel en zakt de interesse vanzelf . Even later zakt dan ook de prijs vanzelf naar meer aanvaardbaar. Waarom er nu al zoveel mensen zijn die de bijna de dubbele prijs van een 5DmkII willen betalen voor een toestel (dat misschien wel wat betere eigenschappen heeft) blijft me toch een raadsel. Ik vermoed dat ze niet meer rekenen in oude Belgische franken. Indien de laagste vindbare prijs nu ong 3250 euro is dan komt dat neer op een dikke 130.000 Belgische franken.....ik kan me nog wel eventjes inhouden.
                      Het nieuwe toestel is op papier zeker stukken verbeterd en de eerste test laten zeer goeie hoge iso prestaties zien.....maar zoals gewoonlijk zullen er nog wel een paar kinderziektes inzitten ook. Geef het een jaartje en je krijgt een foutvrij toestel aan een veel gunstigere prijs. De mensen die nu direct kopen zijn eigenlijk de proefkonijnen....zij moeten de fouten vinden er op de fora over klagen....waarna Canon wel wat aanpassingen zal maken.
                      Last edited by RUPSELKOPKE; 22 maart 2012, 11:03.
                      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                      Comment


                      • Re: 5D mark III

                        zo zie je maar weer prijzen blijven verander. € 3013,19

                        Comment


                        • Re: 5D mark III

                          Voor zij die even willen wachten op een prijsverlaging van de 5D mark III was er op 6 maart j.l. het volgende bericht : " Canon will regulate the price of this camera. Which means, there will be a certain price point that a retailer cannot go below to sell the camera. This sort of regulation will also make such things advertising “free” things to bundle with the camera not allowed."

                          Comment


                          • Re: 5D mark III

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sweetly Bekijk bericht
                            Voor zij die even willen wachten op een prijsverlaging van de 5D mark III was er op 6 maart j.l. het volgende bericht : " Canon will regulate the price of this camera. Which means, there will be a certain price point that a retailer cannot go below to sell the camera. This sort of regulation will also make such things advertising “free” things to bundle with the camera not allowed."
                            Reden te meer om als klant te zeggen: F*** you. Als ze er mee weg komen, proberen ze volgende keer nog wat meer. Het is al erg genoeg dat de adviesprijs zo hoog ligt. Van mij mogen ze met hun bek pal tegen de muur lopen.
                            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                            www.musicinframe.be

                            Comment


                            • Re: 5D mark III

                              Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
                              zo zie je maar weer prijzen blijven verander. € 3013,19
                              En waar heb je deze prijs gevonden??
                              Nikon body's en wa glas van 10 tot 200 en iets om da op te zetten en da in te steken en een .Macbookske

                              Comment


                              • Re: 5D mark III

                                tweakers.net

                                Comment

                                Working...
                                X