Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony NEX3,NEX5,NEX7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht

    Het gaat dus over de compactere versie vd vorige 18-200.
    Nog nergens te krijgen...
    Last edited by Wimpy; 5 september 2012, 16:38.

    Comment


    • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

      zit er weer een nieuwe firmware aan te komen met leuke toevoegingen??
      Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

      Comment


      • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

        op SAR staan foto's van wat nieuwe kitlens (pancake) zou moeten zijn
        (SAR server is er momenteel onderuit gegaan zou niet weten waarom


        is ook vrij zeker (zie press release Zeiss) dat de Zeiss M lenzen (rangefinder) een E-mount gaan krijgen met AF.

        Comment


        • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

          Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
          Ik denk dat Sony iedereen zeer blij had gemaakt als ze in zowel de A77 als de NEX-7 de goede 16 megapixelsensoren hadden gebruikt die ze al in de NEX-5N hadden...
          bij hasselblad denkt men daar toch anders over, gaan sensor van de nex7 gebruiken in hun nieuw toestel, met name de lunar. Dit toestel gebruikt ook de E-mount, waarschijnlijk de reden dat zeiss E-mount primes met AF op zijn lijst staan heeft.
          Last edited by puerte; 19 september 2012, 01:01.

          Comment


          • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

            Dat wist ik al voor jou...Zit hier namelijk zelf op de Photokina . Toen ik het las zei een goede collega hier dat hij meteen ging kijken, hij was ook erg nieuwsgierig. 't Zijn lelijke camera's, maar een beetje decadentie met dat hout en dergelijke mag wel, zeker ?
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

            Comment


            • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

              en staat er een operationeel RX1 model ?

              Comment


              • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                Dat wist ik al voor jou...Zit hier namelijk zelf op de Photokina . Toen ik het las zei een goede collega hier dat hij meteen ging kijken, hij was ook erg nieuwsgierig. 't Zijn lelijke camera's, maar een beetje decadentie met dat hout en dergelijke mag wel, zeker ?
                't Is inderdaad een lelijke En waarom zou je nu circa 4 à 5x méér betalen voor een NEX-7 met (naar mijn mening mislukte) Hasselbladvormgeving? Of mis ik iets?
                Is natuurlijk wel leuk meegenomen in functie van uitbreiding van het lenzenaanbod natuurlijk (indien betaalbaar).
                Sony A6300 - NEX-7 - SEL 30mm f/2.8 macro - SEL 50mm f/1.8 - SEL 10-18mm f/4 - Tamron 18-300mm f/3.5-6.3 - Sigma 70mm f/2.8 Art Macro - Sigma 30mm f/1.4 - Metz 44 AF 1

                Comment


                • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                  Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
                  en staat er een operationeel RX1 model ?
                  Ja en nee...misschien wel operationeel, maar niet voor het publiek...dpreview report zegt: "The RX1 is attracting quite a crowd but the only samples are behind glass. Occasionally one of the presenters will take to the stage to explain the camera, but there's no opportunity to handle it, let alone take any test shots."

                  Full-frame is order of the day at Sony, but the star of the stand is safely behind glass.

                  Comment


                  • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                    Oorspronkelijk geplaatst door Goofy59 Bekijk bericht
                    't Is inderdaad een lelijke En waarom zou je nu circa 4 à 5x méér betalen voor een NEX-7 met (naar mijn mening mislukte) Hasselbladvormgeving? Of mis ik iets?
                    Is natuurlijk wel leuk meegenomen in functie van uitbreiding van het lenzenaanbod natuurlijk (indien betaalbaar).
                    't is ook niet bedoeld voor Jan modaal é 't is alleszins exclusief...

                    Comment


                    • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                      Wie heeft er ook interesse in de nieuwe SEL1018? Ben zeer benieuwd naar testresultaten en of ze de prijs (850$) waard is... Ik ga vrijdag naar Photokina, zou er al een demo liggen om eens mee te 'spelen'?
                      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                      Comment


                      • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                        Ik heb vandaag de pancake 18-55 f/3.5-5.6 mogen gebruiken gedurende een paar minuten. Een zeer licht en compact lensje. Power zoomen is leuk voor video, manueel gaat ook voor eventuele finetuning. Ik denk niet dat de 10-18 er was, maar ik kan me vergissen .
                        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                        Comment


                        • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                          En de andere nieuwe Sony lens: SEL35F18, was die aanwezig?
                          Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                          Comment


                          • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                            Sorry Wim - daar heb ik noch naar gekeken noch naar gevraagd...
                            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                            Comment


                            • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                              hoi,

                              weet er iemand als de tamron 18/200 ook overweg kan met de nieuwe autofocus. volgens wat ik kan lezen is dit enkel de sony 18/200 zelf.
                              Ik wou eigenlijk voor de tamron gaan.

                              Comment


                              • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                                Je wil zeggen de Tamron 18/200 op de Nex5R/6 met z'n phase detection AF? Waarom werkt de Tamron daar niet mee? Ik zie geen enkele reden waarom dit technisch niet zou werken... Nuja, ik vind de Tamron/sony rebadged 18200 vrij onzinnig, zou meteen terug de sel18200 kiezen, stabilisatie van die lens werkt veel beter tijdens filmen.

                                Oorspronkelijk geplaatst door stevy Bekijk bericht
                                hoi,
                                weet er iemand als de tamron 18/200 ook overweg kan met de nieuwe autofocus. volgens wat ik kan lezen is dit enkel de sony 18/200 zelf.
                                Ik wou eigenlijk voor de tamron gaan.
                                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                                Comment

                                Working...
                                X