Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moet Canon niet eens dringend beginnen inhalen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Moet Canon niet eens dringend beginnen inhalen?

Wie zegt dat het bij de 50D gaat blijven?

Photokina komt eraan....

Maar ja, ik ga mijn tijd ook niet meer aan deze discussie verspillen.
    Ik heb niet de indruk dat je luistert naar wat er wordt gezegd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
      Wie zegt dat het bij de 50D gaat blijven?

Photokina komt eraan....

Maar ja, ik ga mijn tijd ook niet meer aan deze discussie verspillen.
      altijd maar zeggen dat er vernieuwingen komen... dat is nu wel al heel lang aan de gang, met amper resultaten
      5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
        waarom zou ik niet luisteren?
        ik heb toch mijn ideeën en meningen hierover? is het dan jullie doel om mij van mening te doen veranderen, nee toch?

Ik heb alleszins zeker en vast bereikt wat ik wilde met dit topic. Nu weet ik hoe iedereen er hier een beetje over denkt en hoe de meningen verdeeld zijn, en ik ben blij dat er toch enkelen zijn die mij gelijk geven. Ik wist sowieso dat vele leden hier radicaal tegen mijn mening zouden ingaan
        5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
          Wat is dat nu voor bull****t
          Je koopt toch ook geen ferrari om tegen 20km/u te gaan rijden. Waarom een duur toestel kopen en dan een pak van je kwaliteit direct wegsmijten door in jpg te fotograferen?
          En ja een compactje is misschien overdreven, maar als je naar een pro body gaat werk dan ook pro!!
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
            Je koopt toch ook geen ferrari om tegen 20km/u te gaan rijden. Waarom een duur toestel kopen en dan een pak van je kwaliteit direct wegsmijten door in jpg te fotograferen?
            En ja een compactje is misschien overdreven, maar als je naar een pro body gaat werk dan ook pro!!
            Daar beslist iedereen gelukkig nog steeds zelf over

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
              waarom zou ik niet luisteren?
              ik heb toch mijn ideeën en meningen hierover? is het dan jullie doel om mij van mening te doen veranderen, nee toch?

Ik heb alleszins zeker en vast bereikt wat ik wilde met dit topic. Nu weet ik hoe iedereen er hier een beetje over denkt en hoe de meningen verdeeld zijn, en ik ben blij dat er toch enkelen zijn die mij gelijk geven. Ik wist sowieso dat vele leden hier radicaal tegen mijn mening zouden ingaan
              ??? huh ?? als je enkel vasthoudt aan je eigen menig, wat is dan het nut van deze discussie om nog maar te zwijgen van het nut om ze uit te lokken .. waarbij trouwens moet blijken dat je slecht op de hoogte bent van de technologische evoluties EN geen enkel argument aanvoert van wat Canon nu eigenlijk zou moeten implementeren om "gelijkwaardig"?? te worden aan Nikon ??? ben je een Nikon fanboy eigenlijk ? of zit je enkel te trollen ?

Comment

Mijn idee, als je in jpg fotografeert. Koop u dan een compactje
                Bedankt voor deze info.
                Misschien dan meteen jouw tip voor een compactje met degelijke sensor die boven 200 Iso ook nog werkt, met een aantal focuspunten, belichtingscompensatie, lichtsterke lens, een frame-rate sneller dan 1 foto per 3 seconden, ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
                  Misschien dan meteen jouw tip voor een compactje met degelijke sensor die boven 200 Iso ook nog werkt, met een aantal focuspunten, belichtingscompensatie, lichtsterke lens, een frame-rate sneller dan 1 foto per 3 seconden, ...
                  Zelfs daar zou ik in RAW mee werken hoor (doe ik trouwens ook met de compactjes die ik heb).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                    Daar beslist iedereen gelukkig nog steeds zelf over
                    Natuurlijk, iedereen is ook vrij om zijn geld weg te gooien. Maar gooi het dan naar mij (let wel op niet vernietigen dat is strafbaar)
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
                      Bedankt voor deze info.
                      Nochtans, in raw had je op http://forum.belgiumdigital.com/f44/...en-140397.html perfect uw witbalans kunnen rechttrekken

Comment

Nochtans, in raw had je op http://forum.belgiumdigital.com/f44/...en-140397.html perfect uw witbalans kunnen rechttrekken
                        Dat gaat even gemakkelijk met een JPG in Adobe Camera Raw (ook ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                          waarbij trouwens moet blijken dat je slecht op de hoogte bent van de technologische evoluties
                          waaruit zou je dat afleiden?
                          5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                            Dat gaat even gemakkelijk met een JPG in Adobe Camera Raw (ook ).
                            Maar wel met (beperkt) kwaliteitsverlies.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                              ik fotografeer sport
                              megapixels is leuk, maar niet essentieel. Al had de 1dsmkIII 50mp's, 5fps is te traag voor mij
                              probeer dan eens een filmcamera
                              Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

Matthias, heb eigenlijk een vraagje... heb je dan echt per se een upgrade van Canon nodig omdat je aan de limieten van je camera zit of omdat hij slecht presteert?

Volgende week begint Photokina en dan zal Canon wel uitpakken met nieuw speelgoed.

Canon en Nikon spelen nu eenmaal een kat-en-muisspel : Canon brengt een opvolger uit die beter is dan zijn Nikon-concurrent, Nikon doet wat later hetzelfde en ga zo maar door...

Canon is volgens mij trouwens wat voorzichtiger geworden met de release van nieuwe camera's in de pro range (5D, 1D, 1Ds) na de problemen die ze met de 1D mk III hebben gehad bij diens release.
                                With Canon, I can (or at least try)
                                Photastic.be ~ Passion for the picture
                                Nieuwe site

Comment

Working...
                                X