Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanpassing forumreglement en forumstructuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

    Oorspronkelijk geplaatst door Micka
    <KNIP> ps Xander , een beetje opzoekingswerk verricht , en toch raar gevonden dat net jij die opmerking maakt , in een groep mensen weet jij als geen ander dat je niet alle grieven binnen kan halen .
    Hallo Micka,

    Ik weet heel goed dat je het niet iedereen naar de zin kan maken. Het probleem zit hem dan ook in het feit dat er door de RvB het idee gegeven wordt dat er geluisterd wordt naar de grieven van iedereen maar dat is dus niet het geval.
    Het denken dat dat wel het geval is, is de ultieme utopie.

    Gr. X.

    Comment


    • #62
      Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

      Eigenlijk is het tegenovergestelde waar, er wordt zoveel geluisterd naar zoveel verschillende meningen dat het amper mogelijk is iets door te voeren waar iedereen tevreden mee is. Spijtig dat onze vergaderingen niet op band staan, velen zouden wel anders gaan redeneren.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #63
        Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Eigenlijk is het tegenovergestelde waar, er wordt zoveel geluisterd naar zoveel verschillende meningen dat het amper mogelijk is iets door te voeren waar iedereen tevreden mee is. Spijtig dat onze vergaderingen niet op band staan, velen zouden wel anders gaan redeneren.
        waarom staat er in de openingspost hier #1 dan niet "sorry we hebben zoveel meningen gehoord we kunnen er weeral geen brood van bakken , we hebben helaas niet de juiste kwaliteiten"

        waarom dan deze poppenkast van vele weken . waren die meningen dan niet al bekend vóór de vergaderingen ?

        waarom dan deze absurde poll

        zoethoudertje ? Misschien tijdelijk dan ?

        Comment


        • #64
          Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

          Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
          waarom staat er in de openingspost hier #1 dan niet "sorry we hebben zoveel meningen gehoord we kunnen er weeral geen brood van bakken , we hebben helaas niet de juiste kwaliteiten"

          waarom dan deze poppenkast van vele weken . waren die meningen dan niet al bekend vóór de vergaderingen ?

          waarom dan deze absurde poll

          zoethoudertje ? Misschien tijdelijk dan ?
          De commentaren van Purlut en Festinalente hebben inhoud, wat jij hier komt vertellen houdt totaal geen steek, en velen krijgen de indruk dat je enige doel hier is, de sfeer op het forum te verpesten, ik krijg als moderator genoeg pm's van leden die je commentaren beu zijn.

          De twee hoger vernoemde personen hebben op BD hun sterren verdiend en zeker ook hun bijdrage geleverd aan het forum, ( Festinalente met zijn kennisvolle commentaren in verschillende fora, Purlut die een krak is in organiseren van SD's ) ok, alles loopt niet van een leien dakje, maar er wordt veel meer naar geluisterd dan sommigen denken . . . of alles uitvoerbaar is wat gevraagd wordt, nee, spijtig genoeg niet, kunnen we ook niet want iedere dag krijg ik andere voorstellen in mijn email, als we naar iedereen hadden geluisterd waren er al zeker 150 forums op BD, ieder lid dat zijn eigen indeling zou willen per onderwerp.

          Denk je nu echt dat jouw commentaar zoals jouw post hierboven een positieve bijdrage is aan dit forum? Sorry, dan luister ik veel liever naar leden zoals Purlut en Festinalente, zelfs als ik niet akkoord ga met bepaalde zaken, zij bedoelen het tenminste nog goed.

          En nu ga ik op zoek naar jouw positieve bijdrage . . . maar ik vrees dat ik weinig ga vinden.. . . . misschien als je eindelijk gaat doen wat er in je handtekening staat?
          Last edited by Franciskine; 6 december 2009, 20:59.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #65
            Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            ik krijg als moderator genoeg pm's van leden die je commentaren beu zijn.
            Amaai das nie zo fraai he dat gij die pms ontvangt. Ik krijg ze nochtans nooit. Wat een lafaards he?

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Sorry, dan luister ik veel liever naar leden zoals Purlut en Festinalente
            Awel, dat zou toch al heel mooi zijn als ge dat zou willen doen .

            Ik zou echt fier op u zijn . Laat maar zien dan dat je naar hun luistert ,ze willen namelijk het zelfde als ik en al die , die hier al weggelopen zijn .

            Comment


            • #66
              Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

              Ik vraag me meer en meer af waarom sommigen eigenlijk nog bij BD willen zijn?
              De dag dat ik me aan alles en iedereen hier dooderger dan ben ik onmiddelijk weg.

              Bij deze een pluim aan iedereen die tijd en moeite steken om dit forum draaiende te houden.
              Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

              Comment


              • #67
                Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                Niets of niemand is onfeilbaar, ook het BD-forum niet...
                Maar de medewerkers (en vele leden) doen hun uiterste best; daar ben ik pertinent zeker van

                Geef deze mensen de tijd, wacht even af, geduld is een goede deugd hoor
                'waar rook is, is vuur'...
                ...het gaat toch de goede kant uit...toch...

                Laat er aub wat vrede blijven, en zit niet voortdurend mekaar te tackelen...
                ... we leven al in een moeilijke tijd, denk maar aan de crisis en Copenhagen...dat is pas 'reality'...
                ... laat de 'grotender aarde' daar maar tackelen, wij beleven onze hobby op dit forum, al dan niet gedreven of naar eigen zin, maar toch...

                Sinterklaas hebben we net gehad, Kerstmis komt eraan... en zand is er genoeg...

                mvg,

                Roland
                Last edited by Roland Cuypers; 7 december 2009, 15:34.

                Comment


                • #68
                  Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                  Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
                  ze willen namelijk het zelfde als ik en al die , die hier al weggelopen zijn .
                  zou toch maar een beetje voorzichtig zijn, om voor anderen te spreken!
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #69
                    Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                    Studio&glamour bij elkaar. GRRRRRRR.

                    Laat dat studio gewoon weg. In de fashion, glamour worden zowel binnen en buitenshoots gedaan.
                    En open dan PLZ een aparte subcategorie voor huwelijk& baby's & kinderen!!!!!!!!!!!!!
                    Want nu kunnen we weer vrolijk de kinderfoto's tussen de glamour en fashion foto's plaatsen. (dan heb ik het nog niet eens over K-Style):

                    Voila:

                    Glamour & fashion& naakt
                    Mens & straatfotografie
                    Huwlijk & Baby's & Kinderfotografie.

                    Is dit dan zooooo moeilijk te realiseren?

                    Kinderfotografie verdient net als de andere onderdelen een eigen plek.
                    Het is een totaal andere fotografiesoort met een hele andere aanpak van de fotograaf. Ik haak echt af als ik bij de nieuwe layout nog steeds mijn foto's tussen glamour en fashionmodellen moet plaatse, serieus! (Met alle respect voor deze modellen en fotografen). Fora zat die wel deze onderverdeling kennen.
                    Er zijn al zoveel mensen op dit forum die kenbaar hebben gemaakt niet graag hun kinderportretten te posten hier.

                    VB: Ik doe een shoot van een gezin. Ik vraag altijd netjes toestemming van de ouders of ik 1 foto mag plaatsen. De Ouders willen ook graag lezen wat BD-ers over de foto's te zeggen hebben. Zie je het zitten: tussen de latexpakjes, mooi naakt, en glamourfotografie? Sjees.....dat men dat gewoon NOG niet ziet
                    Last edited by Monica; 7 december 2009, 21:58.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      ik krijg als moderator genoeg pm's van leden die je commentaren beu zijn.
                      Wow....dit lijkt mij geen mod-waardige opmerking Franciskine.
                      Eigenlijk vind ik tot de categorie stoken horen. Bah, ik heb daar ZO'N hekel aan

                      Comment


                      • #71
                        Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                        Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                        Wow....dit lijkt mij geen mod-waardige opmerking Franciskine.
                        Eigenlijk vind ik tot de categorie stoken horen. Bah, ik heb daar ZO'N hekel aan
                        De waarheid kan inderdaad kwetsen . . .
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #72
                          Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                          aantal leden: 30.714.
                          Actieve leden: 8.220,
                          aantal stemmen: 83.
                          wel iets wat leeft onder de leden hè???
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #73
                            Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                            Bouk, you make my day
                            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                            Comment


                            • #74
                              Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                              Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                              Bouk, you make my day
                              en ik vind het vreselijk.
                              zou het geen eens de moeite vinden, het een en ander te veranderen.
                              maar daar kan je natuurlijk ook weer oeverloos over discuteren.
                              gaat een hoop vrije tijd in zitten van vele mensen en waarom????
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #75
                                Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                                Het opsplitsen van mensen en modellen vind ik alvast een goeie zaak want ik hou mij ook altijd in, gelijk Monica, om de 'gewone' mens tussen de modellen te zetten. Voor de rest vind dit ik dit hier een fantastisch forum en zou iedereen van harte willen bedanken die zich hiervoor belangeloos inzet
                                "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                                Comment

                                Working...
                                X