Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanpassing forumreglement en forumstructuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

    William, zou jij niet in de politiek gaan?
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Ik denk niet dat zoiets in een forumregel te vatten is. In het Dommel-geval is het klaar en duidelijk dat de topic dicht moest.
      Jammer, want nét op het moment dat John Dommel zelf kwam opdagen.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

        Ja, waarschijnlijk de enige echte.
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment


        • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

          Ik zie toch wel erg uit naar de nieuwe forum regels hoor maar hou mijn hart vast.

          Als ik zo bezie wat er de laatste tijd gebeurt worden ze behoorlijk strenger maar beter dat dan de willekeur die nu hier plaats vindt. zie http://forum.belgiumdigital.com/f59/doopsel-289827.html met dit absurde argument kan om het even ELK draadje gesloten worden .

          het gaat hier van kwaad naar erger , na regen komt drop .

          Comment


          • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

            een ieder had het kunnen weten:


            1.4. Geen discussie over regels / moderatie / beheer
            De regels en de gebruikersovereenkomst kun je voor het registreren lezen.
            Bij de registratie op het forum ben je hier mee akkoord gegaan.
            Ga daarom achteraf niet in discussie over de regels! Tevens Dit geldt voor alle zaken Betreffende moderatie / beheer.
            Hierover openlijk posten op het forum is niet geoorloofd. Het is niet toegestaan om Tevens weggehaalde onderwerpen / berichten opnieuw te starten
            Ernstige inbreuken op deze Forumregels Kunnen de schorsing van je account tot Gevolg hebben.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

              zever. het sluiten van dat doopsel draadje wor d niet gedekt door regels het is gesloten voordat het kalf leerde zemmen

              en ik meen toch dat DIT topic bedoeld is om forum regelementen en structuur te behandelen van waar anders de titel ?
              Last edited by WilliamG; 13 december 2009, 12:23.

              Comment


              • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                't Is eigenlijk heel duidelijk, eens het nieuwe forum reglement geplaatst, zal iedereen een verplichte uitlog van het forum ondergaan om daarna opnieuw in te loggen en zich akkoord te verklaren met de nieuwe regels. Doe je dat niet, dan heb je enkel als gast toegang tot het forum en kan je alleen berichten lezen, maar niet reageren. En wie zich akkoord verklaart zal die regels ook moeten opvolgen, zoniet komen er gepaste acties.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  't Is eigenlijk heel duidelijk, eens het nieuwe forum reglement geplaatst, zal iedereen een verplichte uitlog van het forum ondergaan om daarna opnieuw in te loggen en zich akkoord te verklaren met de nieuwe regels. Doe je dat niet, dan heb je enkel als gast toegang tot het forum en kan je alleen berichten lezen, maar niet reageren. En wie zich akkoord verklaart zal die regels ook moeten opvolgen, zoniet komen er gepaste acties.
                  kijk en hier kunnen we wat mee!!
                  ferme en duidelijke taal.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                    Over de forumindeling wordt een poll georganiseerd die dan nog enkel een idee, voorstel inhoudt.
                    Over de reglementering wordt blijkbaar geen inspraak (of is het tegenspraak) geduld en is het te nemen of te laten. En wat nu met diegene die betaald hebben door gebruik te maken van een memodatum voor volgend jaar maar zich niet echt kunnen vinden in de nieuwe tot nu toe ongekende aanpassingen ?
                    Enfin, gezien ik al het geheel niet meer volgen kan zal ik het wel weer volkomen verkeerd begrepen hebben en zoek ik spijkers op laag water, maar, moet een reglementering niet ter goedkeuring worden voorgelegd aan de AV ? Indien neen, dan is er inderdaad sprake van een volledige carte blanche. Indien wel, dan kan die nieuwe reglementering pas ingevoerd na de goedkeuring op de volgende AV.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’ętre heureux

                    Comment


                    • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                      Over de forumindeling wordt een poll georganiseerd die dan nog enkel een idee, voorstel inhoudt.
                      Over de reglementering wordt blijkbaar geen inspraak (of is het tegenspraak) geduld en is het te nemen of te laten. En wat nu met diegene die betaald hebben door gebruik te maken van een memodatum voor volgend jaar maar zich niet echt kunnen vinden in de nieuwe tot nu toe ongekende aanpassingen ?
                      Enfin, gezien ik al het geheel niet meer volgen kan zal ik het wel weer volkomen verkeerd begrepen hebben en zoek ik spijkers op laag water, maar, moet een reglementering niet ter goedkeuring worden voorgelegd aan de AV ? Indien neen, dan is er inderdaad sprake van een volledige carte blanche. Indien wel, dan kan die nieuwe reglementering pas ingevoerd na de goedkeuring op de volgende AV.
                      Forumreglement voorleggen op de AV ? Volgens mij haal je de dingen door elkaar.

                      VZW vs. Forum
                      Mvg,David
                      [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                      Comment


                      • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                        Even volgende bedenking gemaakt:
                        Misschien heeft het forum met zijn vele leden die zo divers zijn, zo extreem verschillend zijn van elkaar dat men hier inderdaad beter gedient is met een zekere opgelegde dictatuur. Democratie werkt niet overal en begin er van overtuigd te raken op dit eigenste forum na het lezen van de verschillende draadjes de laatste tijd.
                        En hoewel ik graag eens chit-chat ga bezoeken en er regelmatig eens mijn ding neerschrijf zou men deze beter sluiten. Erg? Misschien. Dodelijk of rampmatig voor dit forum? Niet op lange termijn.
                        Echter, het verplichten om zich opnieuw in te loggen om zich zo akkoord te verklaren met de forumregels is een meer dan positieve stap. Wil je deel uitmaken van een politieke partij dan moet je je akkoord verklaren met het partijstandpunt ongeacht je eigen persoonlijke mening. Die kan dan wel binnenshuis gehoord worden maar naar de buitenwereld vorm je 1 blok. Niemand die je kan beletten om een eigen partij(tje) te stichten om je eigen geluk uit te proberen. Even zo op dit forum!

                        Benieuwd naar morgen

                        Comment


                        • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                          Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                          Echter, het verplichten om zich opnieuw in te loggen om zich zo akkoord te verklaren met de forumregels is een meer dan positieve stap. Wil je deel uitmaken van een politieke partij dan moet je je akkoord verklaren met het partijstandpunt ongeacht je eigen persoonlijke mening. Die kan dan wel binnenshuis gehoord worden maar naar de buitenwereld vorm je 1 blok. Niemand die je kan beletten om een eigen partij(tje) te stichten om je eigen geluk uit te proberen. Even zo op dit forum!

                          Benieuwd naar morgen
                          Toch voorzichtig zijn met termen als partijstandpunt, blok , !!!
                          Ooit gehoord van bepaalde partijen? Rusland ? Duitsland ? Zuid-Afrika ? Indie ?....
                          De partij wast haar handen in de onschuld.
                          Regels oké maar regels onder dwang ????

                          Henri
                          lidnummer: BD0435BE

                          Comment


                          • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                            En wie zich akkoord verklaart zal die regels ook moeten opvolgen, zoniet komen er gepaste acties.
                            knokploeg ?

                            Comment


                            • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                              Toch voorzichtig zijn met termen als partijstandpunt, blok , !!!
                              Ooit gehoord van bepaalde partijen? Rusland ? Duitsland ? Zuid-Afrika ? Indie ?....
                              De partij wast haar handen in de onschuld.
                              Regels oké maar regels onder dwang ????

                              Henri
                              Op het gevaar af om zulke reacties te krijgen toch even duidelijk maken dat ik geen vergelijk wil maken met ene blok en aanverwante. Het is toch duidelijk dat dit in alle democratische partijen het geval is?
                              Ga je veranderen van nationaliteit als er wetten gestemd worden door de regering die je niet bevalt? Regels zeggen dat je gemeentebelastingen betaald, provinciebelastingen, vlaamse en federale belastingen en noem maar op. Je mag akkoord zijn met hun heffingen of niet maar betalen zal je moeten ongeacht je eigen opinie.
                              Vind je 50km/h te traag in een bepaalde straat en rijdt je rapper dan zal je 1x geflitst toch moeten betalen of jij nu akkord bent met het gemeentelijk of gewestelijk verkeersbeleid.

                              Wat voor de ene goed is zal op afkeur onthaald worden bij de andere maw voor iedereen goed doen zal men toch niet kunnen.

                              Comment


                              • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                                Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                                Forumreglement voorleggen op de AV ? Volgens mij haal je de dingen door elkaar.

                                VZW vs. Forum
                                Schreef ook dat ik het niet meer kan volgen ... Ben ook maar een arme rondlopende.
                                Nu, ik merk dat we wel commentaren kunnen geven, dus er is een kort en correct antwoord op mijn vraag, vragen en dus daar stop ik het uiten van mijn bekommernis.
                                toegevoegd:
                                Nu nekel nog een vraag of er met de commentaren op de nieuwe regels nog wordt rekening gehouden of wordt op ingegaan of niet. ZOals nu geformuleerd wordt er geen rekening meer mee gehouden.
                                Last edited by Wim.Vanmaele; 14 december 2009, 06:31. Reden: zie toegevoegd
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’ętre heureux

                                Comment

                                Working...
                                X