Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanpassing forumreglement en forumstructuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

    Hoi Purlut,

    Volgens mij haal je inderdaad dingen door elkaar. Enkel de Forumleiding heeft iets te over de forumreglementen te vertellen. De VZW kan wel met een meerderheid van stemmen besluiten geen hosting meer te verlenen aan het forum omdat de VZW eigenaar is van de servers maar heeft dus niets over de forum inhoud te vertellen.

    @all
    Alleen, waar de formleiding de mist mee ingaat is het idee te geven dat er inspraak is terwijl die er niet is. Laten we ook niet 2 termen verwarren, inspraak en ideeën aanleveren. Inspraak ben ik in principe niet voor mits er geluiterde wordt en sommige ideeën goed worden overwogen.

    Over het lidmaatschap van de VZW, het is nog geen 1 januari dus nog niemand heeft voor het komende jaar betaald, verlies van lidmaatschapgeld zal er dus niet zijn.

    Over Chitchat kan ik kort zijn, of dicht of ongemodereerd. Het is ondoenlijk om dat forum goed te modereren, te arbeidsintensief. Een simpel topic ontaardt te vaak in een maatschappelijke discussie, dan moet een reactie verwijderd worden en heb je de poppen weer aan het dansen.


    Gr. X.

    Comment


    • Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
      Nu nekel nog een vraag of er met de commentaren op de nieuwe regels nog wordt rekening gehouden of wordt op ingegaan of niet. ZOals nu geformuleerd wordt er geen rekening meer mee gehouden.
      Hallo Purlut,

      Het antwoord op die vraag staat in de openingspost van het andere topic omtrent het nieuwe forumreglement:
      Zinvolle suggesties om de tekst van het forumreglement nog te verduidelijken zullen voor zover de tijd toelaat opgenomen worden.
      Dus - en ik zal wel verbeterd worden als ik mis ben - geen wijziging meer aan de reglementen, wel eventueel verduidelijking van de tekst ervan.

      Groetjes
      Karel
      Last edited by k@rel; 15 december 2009, 20:51.
      Is this the real life? Is this just fantasy?
      Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

      Comment

      Working...
      X