Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanpassing forumreglement en forumstructuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

    Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
    e originele post zegt, belooft of verzwijgt niet meer en niet minder.
    Vermits je dit schrift : je bent duidelijk niet op de hoogte van de hele discussie die VER aan de openings post hier vooraf gaat. Misschien eerst eens bij lezen ?

    Comment


    • #32
      Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

      Baloo , ge kunt toch niet ontkennen dat hetgeen na een 6 uur durende vergadering hier aangebracht wordt maar een heel mager beestje is . Ik lees in vele topics andere dingen dan hetgene nu op tafel ligt .
      Die poll die ons nu voorgehouden wordt is een aanfluiting naar diegene die alle verzuchtingen reeds argumenteerden .
      Heb het lang constructief willen houden , maar zoiets houd nu echt op .

      Comment


      • #33
        Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

        Op de AV te Ieper, twee jaar geleden is de nieuwe forumindeling voorgesteld geworden en werd daar door de BD-verenigingsleden, zonder poll, een akkoord gegeven.
        Ik vraag me af waarom er nu plots een poll moet komen voor alle leden en dat van de 'nieuwe' forumindeling helemaal niet op de AV werd gesproken, noch voorgesteld...

        Kritiek ? Ja ...
        Ik , velen, vragen nu al lang om eens een overzicht op te sommen van de problemen, de analyse van die problemen, de doelstelling en de analyse van de link tussen beide ...
        We krijgen nu gewoon een poll over een voorgestelde herindeling .... Welk probleem of problemen wordt, worden hiermee opgelost ?
        "We hebben geluisterd en we hebben rekening gehouden ..." mooi, en waarmee dan ?

        Als men bezig is aan de nieuwe reglementen, worden die dan ook ter goedkeuring voorgelegd ? Zo ja, is dat in een AV of erbuiten. Indien in een AV dan moet er ook geen poll, mening gevraagd aan alle leden want dan is een AV-stemming nutteloos ...
        Graag zou ik dan wel als eerste onderwerp de gedetailleerde doelstelling zien van de VZW en die van het forum. Enkel dan, kan geoordeeld of de uitwerking die doelstelling nastreeft en daarmee de doelstelling kan gehaald worden.

        Dat men naar medewerkers zoekt ... Ik lach me kriek. sorry, velen hebben al hun medewerking aangeboden, maar weinig worden op het eiland toegelaten. Het mooiste bewijs hiervan is, dat het forum door de kritiekasters, zoals de mierenneuker, muggenzifter zoals ik, anderen, dan openlijk wordt gebruikt om wonden en etterbuilen te duiden.
        Als mensen boodschappen fluisteren en men luistert niet, dan beginnen die te roepen ...
        Als ook dan nog duidelijk de boodschap wordt gegeven, we willen niet luisteren, gaat men tot schrijven over. Rest alleen nog maar om dan het lischt uit te doen of de ogen te sluiten. Oh, ja, 't is waar [off topic] je zet die mensen op de negeerlijst en [on topic] doe je alsof de neus bloedt.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #34
          Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

          Ik denk dat sommigen hier op het forum eens heel goed moeten nadenken of ze niet beter daad bij woord voegen en BD vaarwel zeggen, of indien het door hun nog niet eerder gezegd is, eens grondig moeten nadenken wat ze hier eigenlijk nog komen doen ? Als ik hen moet geloven is er blijkbaar toch geen goed woord te zeggen over BD.
          Altijd maar zagen, klagen en afbreken.

          Is men hier voor de fotografie of is men hier om op BD te kappen ?

          Het lijkt soms wel alsof er binnen BD een groepke is opgericht onder het motto van "We hebben een clubke opgericht, voor...." en dat er een aflossingskoers gehouden wordt om commentaren te geven en om ter meest of ter snelst de dingen de grond in te boren.

          Met dat gezever altijd.
          Dit type topic/thread wordt beheerst door een zeer kleine minderheid tot in het absurde toe. Eigenlijk is het ondertussen bijna lachwekkend geworden... je kan op voorhand al voorspellen welke namen er in bepaalde topics zullen terugkomen (en meestal zelfs meer dan eens).

          Oh ja en laat het even duidelijk zijn he... dit is mijn persoonlijke mening al vraag ik mij af of er hier niet veel andere bezoekers zijn die hetzelfde denken (en neen dan heb ik het niet over mods, RvB of andere medewerkers).
          Mvg,David
          [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

          Comment


          • #35
            Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

            Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
            Is men hier voor de fotografie of is men hier om op BD te kappen ?
            David,

            Ik neem er vrede mee, dat iemand antwoordt op de vraag in mijn vorige post. Deze zal weer, zoals zovele vragen, onbeantwoord blijven.
            Het doet er dus enkel nog toe wie vragen stelt, en niet wat de inhoud van de vraag is.
            Men schildert hier "een clubje" af, maar "het clubje" heeft men hier gewoon zelf gecreëerd.
            Dit forum staat overvol met voorstellen, van mensen die het goed voorhadden met BD, en dit systematisch blijven negeren, doet inderdaad heel veel mensen afhaken. Het maakt dat er inderdaad nog maar "een clubje" over is, van mensen die men hier zelf in het hoekje van de azijnzeikers zet.
            Men leest zelfs niet de inhoud van een post, maar wel wie hem gepost heeft. Als hij in "het clubje" zit, is het blijkbaar makkelijker om op de personen te kappen, dan om op hun vragen te antwoorden.

            Mvg

            Chris

            Comment


            • #36
              Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

              david ,
              deze redenering snap ik niet ,je bent trouwens zelf lid van de vzw. door steeds zoiets te tolereren zet je jezelf buitenspel en doneer je om kwantiteit ipv kwaliteit .
              Het is een voorrecht om in een "vrij " verkozen bestuur te zetelen , maar dat word blijkbaar vergeten , .
              Nu wordt ons inspraak voorgespiegeld en het is net daar dat het schoentje wringt , deze materie werd in het korte verleden al eens behandeld en er werd toen niks mee gedaan , net dat wil ik voorkomen , daarom ben ik zo Kritisch .
              Heb je dan veel liever dat het bestuur gewoon bedankt zegt tegen ons geld en foert tegen de donateur .
              En als je het over clubkes hebt , t'ja de kudde ontgaat hier blijkbaar het belang van .
              Om kwaliteit ,waar jullie zoveel van weten , moet je helaas op andere forums zijn .
              Het is niet de bedoeling geld en energie te steken in een forum die ter plekke blijft staan .
              initiatieven als bd-live juich ik toe , alleen ben ik kritisch als mij zoiets door de neus geduwd word zonder de nodige garanties . En die lijn blijf ik consequent volgen .
              Inspraak heeft zijn grenzen , maar spiegel het dan in godsnaam niet voor als het niet zo is .
              Het clubke van de mierenneukers heeft als taak te drukken op het bestuur , zodat ze de goede dingen er leren uit te filteren en de onhaalbare over boord te kieperen , maar niet zoals nu : het kind met het badwater weg te spoelen . Om nadien te argumenteren dat er een poll gehouden werd en dat toch zo weinigen hier aan hebben deelgenomen .....
              Net daarom zie ik steeds weer diezelfde mensen terug komen .

              Comment


              • #37
                Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                Ik denk dat sommigen hier op het forum eens heel goed moeten nadenken of ze niet beter daad bij woord voegen en BD vaarwel zeggen, of indien het door hun nog niet eerder gezegd is, eens grondig moeten nadenken wat ze hier eigenlijk nog komen doen ?
                ...
                Oh ja en laat het even duidelijk zijn he... dit is mijn persoonlijke mening al vraag ik mij af of er hier niet veel andere bezoekers zijn die hetzelfde denken (en neen dan heb ik het niet over mods, RvB of andere medewerkers).
                Je hbet gelijk jongen. Al ooit eens gehoord van objectieven ? Mijn objectief is/was een leuk BD waar kwaliteit primeert op kwantiteit of beter, de objectieven porberen te ondersteunen en vomr te geven. Bij vormgeving moet je materie toevoegen, andere wegkappen , maar en dat is het hamprobleem, je moet weten waar je naar toe wil. je moet je objectief, objectieven kennen.
                En inderdaad, weer zaak ik en vraag ik nu eens een duidelijke objectief van wat BD wil zijn. Is dat verkeerd ? Iedere aannemer die mee bouwt aan een huis, vraagt toch naar een bouwplan ? Ieder architect die dat bouwplan heeft opgesteld is daar slechts toe gekomen na vaak ellenlange besprekingen met de bouwheer waar balansen werden opgesteld.Niet alles wat we willen kan, en niet alles wat kan willen we.

                Ook een VZW, een forum heeft een bouwplan nodig, een objectief.
                Problemen pas oplossen wanneer ze zich stellen is zeer gevaarlijk. Het vergt misschien dan enkel inspanning als het probleem zich stelt, maar dat kan dan nefast zijn.
                Problemen proberen te voorkomen is volgens mij een veel betere oplossing, maar ja, ik ben dan ook er ene die blijkbaar bij een slechte draai wil geven aan BD.
                Het mooi dagelijks voorbeeld van hoe het best problemen worden opgelost voor het probleem zich stelt is de gezondheidszorg.
                Als diabeet heb ik een levensdoel wat kwaliteit betreft en daar pas ik gedrag aan om dat doel te bereiken en de eventuele problemen niet te hebben. Dank zij goede suikerwaarden loop ik minder risico op blindheid, hartziekten ...
                Het probleem oplossen wanneer het zich stelt zoals ik hier op BD continue mekr, zijn vijgen na Pasen. Wat ben ik met het oplossen van de suikerwaarden als ik blind ben ?
                De overheid probeert dit ook te doen door bv griepvaccinatie...

                Weet je wat ik graag zou zien op BD ?
                Stop het gebruik van schuilnamen en verplicht iedereen om zijn voornaam-achternaam te gebruiken. Nu maakt nicknaam 123 van zijn neus tegen 456. Gemakkelijk hé. Ik ben ervan overtuigd dat de ware naam een totaal ander biotoop oplevert... Het mom van privacy is een lege doos en is hier op het forum pure nonsens.

                Tenslotte, ofwel laat RvB iedereen mee oordelen over de werking ... ofwel laat men enkel inspraak toe door de VZW-leden ... maar geen dubbelspel van daar wel, hier niet, dat wel, dit niet ...
                Laat je boodschap dat sommigen eens grondig moeten nadenken geldt zeker voor beide richtingen ...
                Stop met aanhalen van onduidende woorden. sommigen, enkele, ... noem personen bij hun naam of zwijg. het gebruik van onduidende woorden wekt alleen maar ergenis
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #38
                  Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                  Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                  David,

                  Ik neem er vrede mee, dat iemand antwoordt op de vraag in mijn vorige post. Deze zal weer, zoals zovele vragen, onbeantwoord blijven.
                  Chris en micka,

                  Er wordt nergens in het openingsbericht gepretendeerd dat deze poll een oplossing zal bieden aan de problemen. De poll is er enkel en alleen om te kijken welke draagkracht er bestaat voor beide structuren en de meerderheid zal beslissen over de oplossing die wordt aangenomen, niet meer niet minder.
                  Een oplossing ??? Neen absoluut niet. Een verbetering ? Dat is toch de bedoeling. Dit is een resultaat van opmerkingen van bezoekers, heeft het lang geduurd, ja misschien wel, maar dit alles houdt me in principe minder bezig dan dat ik met fotografie bezig ben, dus ik zit het niet zo met een stopwatch te timen (figuurlijk he). Is er een verbetering... zoveel te beter, geen verbetering, no problem, ik kom hier nu toch ook al, en ja, ik kom hier nog met plezier.

                  Om een ander voorbeeld te geven van het befaamde "clubke" of dat ander woord, dat de laatste tijd enkel door het clubke zelf naar voren wordt gebracht : "azijnzeikers" (soms lijkt het wel of men zich hiermee in een slachtofferrol wil duwen).
                  Op de laatste AV is blijkbaar geen enkele tegenspraak geweest tijdens de AV zelf. Maar onmiddellijk na de AV waren er wel weer dezelfde personen als in deze thread, die hun gal aan het spuien waren.
                  Waarvan nota bene minimum 2 personen, bij mijn weten, bij de AV aanwezig waren of hadden kunnen zijn (EDIT (op aanvraag) : Chris en Purlut) . Sorry, maar dergelijke dingen gaan er bij mij niet meer in. Niks zeggen op de AV of zelfs niet de moeite nemen om te gaan (terwijl je wel ginder aanwezig bent, toch Purlut (EDIT op aanvraag)), maar nog geen dag later commentaar hebben op vanalles en nog wat met betrekking tot die AV ? Dit is maar 1 v/d voorbeelden he (want tegelijkertijd was er ook een volmachtendiscussie).

                  En ja, je kan op de AV je mening uiten, je kan zelfs op de AV een agenda-punt forceren als je maar voldoende aanwezige personen achter je krijgt. Maar ik ga ervan uit dat iedereen van jullie dat weet.

                  Niets persoonlijk he Chris (je weet wel beter denk ik) en micka, maar meningen kunnen nu eenmaal verschillen.

                  @ Micka : Misschien ben ik een onnozelaar he, maar ik ben momenteel lid van 3 vzw's, en alledrie krijgen ze mijn jaarlijks lidgeld, omdat ik het een goed initiatief vindt, ik moet hiervoor geen extra voordelen krijgen, ik verwacht zelfs geen inspraak. Als het me niet aanstaat of als ik geen reden meer kan vinden om te blijven steunen, dan stop ik er gewoon mee.
                  Mbt BD : Ik ben forumlid geworden bij BD omdat ik iets wou bijleren over fotografie. En ja ik heb hier wel degelijk iets bijgeleerd. Ik vond het zelfs meer dan interessant genoeg om mij VZW-lid te maken en op die manier het initiatief mee te helpen steunen. Ondertussen zijn er alleen maar voordelen bijgekomen, die het geheel alleen maar interessanter maken. Dat is waarom ik mijn lidmaatschap betaal en niet omdat ik absoluut inspraak wil, wat volgens mij helemaal niet het juiste uitgangspunt is om lid te worden van een VZW. IMHO

                  Oh ja, moest je er nog aan twijfelen, ik ben geen moderator meer, want volgens sommigen mogen moderatoren hun eigen mening hier niet meer uiten, hetgeen zowat de grootste onzin is die ik hier tot nu toe op het forum gehoord heb en geloof me vrij, in discussies als deze staat er behoorlijk wat onzin te lezen hoor (en ja, de berichten van mezelf included ).

                  Ondertussen heb ik dit bericht al eens aangepast, want het clubke is weer op snelheid aan het komen... en zie ik dat het nu weer verouderd is omdat er alweer een nieuw bericht is gepost. Stelling bewezen dus. Om ter meest en om ter snelst
                  Last edited by Photoclix; 6 december 2009, 08:58.
                  Mvg,David
                  [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                  Comment


                  • #39
                    Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                    Oorspronkelijk geplaatst door Purlut
                    Weet je wat ik graag zou zien op BD ?
                    Stop het gebruik van schuilnamen en verplicht iedereen om zijn voornaam-achternaam te gebruiken. Nu maakt nicknaam 123 van zijn neus tegen 456. Gemakkelijk hé. Ik ben ervan overtuigd dat de ware naam een totaal ander biotoop oplevert... Het mom van privacy is een lege doos en is hier op het forum pure nonsens.
                    Purlut,
                    Ik begrijp de redenering achter dit. Maar ik zou hier niet zo rap mee zijn. Op het lerarenforum waar ik mod was, moest je dit ook doen en dit heeft niet altijd fijne gevolgen. Als gebruiker kan je het daar nog wat omzeilen, maar als Mod niet meer. Van mij mag iedereen weten wie ik ben en ben ik voor geen enkele van mijn gedane acties en uitspraken beschaamd of zo. Maar als ze je blijven lastig vallen en weten wie je bent is het leuke er ook af. Details ga ik jullie besparen

                    Comment


                    • #40
                      Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                      Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                      Op de laatste AV is blijkbaar geen enkele tegenspraak geweest tijdens de AV zelf. Maar onmiddellijk na de AV waren er wel weer dezelfde personen als in deze thread, die hun gal aan het spuien waren.
                      Waarvan nota bene minimum 2 personen, bij mijn weten, bij de AV aanwezig waren of hadden kunnen zijn (EDIT (op aanvraag) : Chris en Purlut) . Sorry, maar dergelijke dingen gaan er bij mij niet meer in. Niks zeggen op de AV of zelfs niet de moeite nemen om te gaan (terwijl je wel ginder aanwezig bent, toch Purlut (EDIT op aanvraag)), maar nog geen dag later commentaar hebben op vanalles en nog wat met betrekking tot die AV ? Dit is maar 1 v/d voorbeelden he (want tegelijkertijd was er ook een volmachtendiscussie).
                      Jongen, jongen, jongen ...
                      Nu moet je toch eens leren lezen en niet direct een negatief standpunt innemen omdat Festinalente en/of Purlut en/of ... plots reageren ...
                      Ik heb duidelijk gezegd waarom ik niet aanwezig was. Vergeten dat men een oude knoken-reunie op poten zette (ik niet, wel RvB) en dat die rëunie uiteindelijk verwaterde tot een 'gezellig samenzijn' in een kroegentocht met eventueel aansluiten bij de maaltijd. Dat velen gingen afhaken omdat de afstand voor een samenzijn zich te groot was ...
                      Uiteindelijk hebben twee oude knoken (waarvan ik als VZW-lid en Triger) besloten om al in de voormiddag samen te komen ...
                      Ik vond het eerlijkheidshalve een plicht en meer nog, heel leuk om ook 's namiddags mijn tijd te spenderen aan de tocht met hen ...
                      Misschien leuk om horen dat de oproeper voor de Oude Knokentocht zelf niet mee wou met de kroegentocht omdat hij dat zelf maar nikske vond.
                      Het probleem over volmachten heeft daar niets in te zien. Er is enkel geduid op onvolkomenheden in de reglementering die ondertussen werden aangepast.
                      De kritiek die daar gegeven werd (topic) is er ook één van de werking van de AV en lees dan ook dat ik daar zelf geschreven heb dat ik geen recht van spreken heb omdat mijn interesse op dat ogenblik uitging naar een ander gebeuren ...
                      EN als je dan toch de leuke wil spelen dan mag niemand hier kommentaar geven die niet op de AV was, betalende noch niet-betalende leden.

                      De opmerkingen die in het topic werden gegeven is er een van ongeloof en de onzin van een poll. Niet meer niet min, aangevuld met argumentatie. Voor jou destruktief afbrekend, voor mij opbouwend afbrekend.

                      Mag ik dan ook duidelijk zijn en wijzen op het feit dat Micka een vraag stelde naar een verslag en dat direct de hoge heren van het genot replikeerden en doorgestoken kaart insinueerden om de boel te verzieken ? Micka beschreven als een mol. Als ook daarop geen kritiek kan en mag gegeven ?

                      En als je onze kritieken gezeik ... sneu en oubollig en onzinnig vindt, lees ze dan niet en geef er dan ook geen commentaar wel. Doe je dat wel, doe dat dan correct en niet met een gekleurde bril op.
                      Uk wil hier enkel nog kwijt dat de kritieken tot een instituut, organisatie worden gericht en niet naar personen zoals men hier al te vaak wil duiden. Ik heb kritiek tegen RvB, DB, het forum maar dat betekent niet dat daar geen vrienden tussen zitten.

                      Mag ik ook nog eens duiden dat er in de titel van het topic staat:
                      Aanpassing forumreglement en forumstructuur !!! Met andere woorden, poll komt daar niet in voor en de aanpassing van het forumreglement is een lege doos.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #41
                        Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                        Purlut,
                        Ik begrijp de redenering achter dit. Maar ik zou hier niet zo rap mee zijn. Op het lerarenforum waar ik mod was, moest je dit ook doen en dit heeft niet altijd fijne gevolgen. Als gebruiker kan je het daar nog wat omzeilen, maar als Mod niet meer. Van mij mag iedereen weten wie ik ben en ben ik voor geen enkele van mijn gedane acties en uitspraken beschaamd of zo. Maar als ze je blijven lastig vallen en weten wie je bent is het leuke er ook af. Details ga ik jullie besparen
                        Sanne, hier heb je volkomen gelijk. Vandaar dat ik opteer om voor de mod's een dubbel account te maken. Een MOD-account en een user-account.
                        Het voordeel daarvan is dat de identiteit van mod doorheen de geschiedenis blijft bestaan.
                        vb. Mod-x (account is mod-x) sluit een topic. Na 4 jaar is het nog steeds duidelijk dat Mod-x iets gesloten heeft.
                        Sannepoes als MOD sluit een topic in 2009 en in 2010 is zij MOD-af. Bij het gesloten topic staat je nicknaam, maar niet meer je identiteit als mod.
                        Je weet wel wat ik bedoel.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #42
                          Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                          Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                          Chris

                          Om een ander voorbeeld te geven van het befaamde "clubke" of dat ander woord, dat de laatste tijd enkel door het clubke zelf naar voren wordt gebracht : "azijnzeikers" (soms lijkt het wel of men zich hiermee in een slachtofferrol wil duwen).
                          Op de laatste AV is blijkbaar geen enkele tegenspraak geweest tijdens de AV zelf. Maar onmiddellijk na de AV waren er wel weer dezelfde personen als in deze thread, die hun gal aan het spuien waren.
                          Mijn beste David...

                          Ook niet persoonlijk, maar de wijziging van de forumstructuur stond niet op de agenda van de algemene vergadering. Er is enkel, zoals bij de vergadering daarvoor, gezegd dat er iets gedaan ging worden...
                          Ik heb daar tegengestemd, waar ik dacht te moeten tegenstemmen, en aldus mijn stem laten gelden, en ik heb mij onthouden voor die materie, waar ik onvoldoende in onderlegd ben.
                          Dus... mijn stem hebben jullie gehad, over de punten die op de agenda stonden. Bovendien ben ik niet van plan om nog langer lid te worden van de VZW, en is het VZW-gedeelte voor mij afgesloten. Mijn "verslag" van de AV staat trouwens in DEZE POST (VZW-only).
                          Jij weet zo goed als ik, dat de AV een "verplicht nummertje" is. Het VZW-reglement bepaalt waarvoor de AV bevoegd is en wat daar moet gebeuren. In het huishoudelijk reglement staat echter, dat er voor communicatie met de leden geopteerd wordt om dit forum te gebruiken.
                          Wat wil men nu ? Ping pong... Wat jullie hier niet graag horen moet op de AV ? Wat jullie daar niet willen horen moet hier ?

                          En... de term azijnzeikers heb ik niet uitgevonden. Hij die hem in het leven geroepen heeft, is er mee begonnen. Denk vooral niet dat ik me in een slachtofferrol geduwd voel.

                          Tot slot nog iets over...
                          Er wordt nergens in het openingsbericht gepretendeerd dat deze poll een oplossing zal bieden aan de problemen. De poll is er enkel en alleen om te kijken welke draagkracht er bestaat voor beide structuren en de meerderheid zal beslissen over de oplossing die wordt aangenomen, niet meer niet minder.
                          Een oplossing ??? Neen absoluut niet. Een verbetering ? Dat is toch de bedoeling. Dit is een resultaat van opmerkingen van bezoekers, heeft het lang geduurd, ja misschien wel, maar dit alles houdt me in principe minder bezig dan dat ik met fotografie bezig ben, dus ik zit het niet zo met een stopwatch te timen (figuurlijk he). Is er een verbetering... zoveel te beter, geen verbetering, no problem, ik kom hier nu toch ook al, en ja, ik kom hier nog met plezier.
                          Nee, deze poll zal inderdaad geen oplossingen bieden. Ook de poll van 18/1/2009 bood geen oplossingen, en niet één poll gaat oplossingen bieden, zolang hij niet afgesloten wordt en er geen rekening gehouden wordt met de resultaten ervan. Er is zelfs geen bespreking geweest van de resultaten van de vorige poll. Er is achteraf veel gezwetst over hoe mensen dit zagen en wilden invullen, maar NOOIT is er een concrete bespreking geweest.
                          Jij weet beter dan ik hoe deze VZW werkt, omdat ik meen dat jij in de werkgroep forumstructuur zit... Jij zou dan ook moeten weten, dat deze poll helemaal niet naar de essentie van de problemen met de structuur gaat, maar een pleister op de wonde is, voor mij, een poll om een poll te houden. Pleisters helen geen wonden, en eens ze verwijderd zijn, is de wonde terug zichtbaar... Zo zal het ook nu weer zijn.

                          Mvg

                          Chris

                          Comment


                          • #43
                            Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                            Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                            Pleisters helen geen wonden, en eens ze verwijderd zijn, is de wonde terug zichtbaar... Zo zal het ook nu weer zijn.
                            of toch op zijn minst een litteken!
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #44
                              Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                              Misschien moeten we gewoon bij het nieuwe jaar de vzw-lidgelden niet meer innen en er gewoon mee stoppen
                              Boeken toe, stekker eruit en laat diegene die het steeds beter weten en altijd maar kritiek hebben zelf maar een forum uit de grond stampen.

                              Ik werk nu al bijna 4 jaar vrijwillig voor BD en zijn leden (ja inderdaad voor jullie).
                              Ik spendeer elke dag bijna 4 uur van mijn vrije tijd in BD (7 op 7) en om de zoveel weken moet ik soms 100 km rijden om een vergadering gaan bij te wonen (allemaal belangeloos en gratis) net als vele anderen van de medewerkers.
                              Als de appreciatie die wij dan terugkrijgen niets meer is dan altijd weer kritiek en ongenoegen dan kan ik best begrijpen dat sommige zeggen "waar doe ik het eigenlijk voor, en is het nog wel de moeite"

                              Als dit zo blijft doorgaan krijgen we een tweede maart 2007, maar dit keer definitief vrees ik.
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                              Comment


                              • #45
                                Re: Aanpassing forumreglement en forumstructuur

                                Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                                Misschien moeten we gewoon bij het nieuwe jaar de vzw-lidgelden niet meer innen en er gewoon mee stoppen
                                Misschien een goed idee, en ik had eigenlijk hetzelfde... laat de site draaien op sponsering, met mensen die je zelf graag hebt. Niemand betaalt, dus aan niemand moet rekenschap gegeven worden. Brengt het nog meer op... je doet er mee wat je zelf wil, en kan jezelf laten betalen. Geen gratis uren meer, geen gratis kilometers, en winst. Wel niet vergeten aan te geven aan de belastingen.

                                Waarom willen jullie überhaupt nog iets aan dit forum veranderen ? Het draait toch goed ? Is uit een analyse gebleken dat hier iets "slecht" gaat ?
                                Ik snap dus niet waar de problemen zijn... het draait hier als een trein, beter dan ooit tevoren, en nog willen jullie polls doen en veranderen.

                                Mvg

                                Chris

                                Comment

                                Working...
                                X