Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 16 december - BD SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Zaterdag 16 december - BD SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk bericht
    Is er al een plaats & tijd afgesproken wanneer mensen uit Gent aan het St-Pieters-station gaan staan ofzo?
    Niet dat ik weet, maar ik moet in Gent overstappen op dezelfde trein.

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
      Doeme toch. Een beetje te hevig geweest. Spierscheur. Minimum één week, vermoedelijk twee weken in de plaaster. Maar laat mij maar op de lijst staan. Tegen de 16e moeten ze mij maar terug kunnen oplappen.

En anders kan ik mijn krukken als statief gebruiken
      Tot mijn grote spijt kan ik er morgen niet bij zijn. Sorry voor de late annulatie maar ik heb tot het laatste moment gehoopt dat het toch zou lukken. Ik zit niet langer in de gips maar ik kan nauwelijks met krukken stappen. Laat staat een hele dag rondlopen en dan nog eens fototjes nemen ....

Doeme, ik keek er echt naar uit

Aan iedereen die er wel kan bij zijn morgen: veel succes en vooral veel fun

Comment

Laat ons hopen dat het morgen (shooting day) hetzelfde weer is als vandaag (vrijdag)!
        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
        Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
        Uit: Apocrief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
          Tot mijn grote spijt kan ik er morgen niet bij zijn. Sorry voor de late annulatie maar ik heb tot het laatste moment gehoopt dat het toch zou lukken. Ik zit niet langer in de gips maar ik kan nauwelijks met krukken stappen. Laat staat een hele dag rondlopen en dan nog eens fototjes nemen ....

Doeme, ik keek er echt naar uit

Aan iedereen die er wel kan bij zijn morgen: veel succes en vooral veel fun
          Wat dacht je van een karretje? Laat je duwen door een mooie dame, dan hebben we onmiddellijk ook een model.
          "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
          Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
          Uit: Apocrief

Comment

Hoi Sugar,

Ik kan er jammer genoeg morgen ook niet bij zijn, het is ook wat laat, maar ik dacht dat het alsnog ging lukken....
            Er is op privé vlak iets tussen gekomen.....(verplichtingen) en kan er niet onderuit.
            Ik wens jullie alvast veel plezier morgen en hopelijk toch nog beter weer dan ze voorspellen (veeeel regen).

Groetjes, Rosita (easygirl)
            Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Morgen is het zover. Probeer allemaal op tijd te zijn.Ik ben niet van plan tot na 11h15 te wachten aan het Fochplein. We vertrekken om 11h00; dus tracht tegen 10h45 aanwezig te zijn voor de administratie...

Tot morgen, en laten we met zijn allen hopen op goed weer
              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk bericht

Ik neem deze trein:
                GENT SINT PIETERS
                LEUVEN
                V:09:27
                A:10:25
                16/12/2006 508 [IC] EUPEN

Dat geeft me ruim tijd om op mn gemak naar de oude markt te stappen en mss nog een koffiekoekske mee te pikken

(de volgende komt trouwens maar om 10u58 aan)
                Ik kom ook om 10h25 toe in Leuven (trein vanuit Mechelen). Als je iemand ziet lopen met een blauw-zwarte Haglöfs rugzak, spreek me dan gerust aan

Comment

heb zojuist mijn paraplu ingepakt om morgen uit te pakken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
                    Ik kom ook om 10h25 toe in Leuven (trein vanuit Mechelen).
                    Ik ook
                    Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Ik ben ondertussen ook 100% zeker dat het niet gaat lukken spijtig was plezant geweest.

Comment

Wegens de drukke feestdagen in het vooruitzicht is er andere verplichtingen qua werk in de plaats gekomen voor morgen. tot mijn grote spijt moet ik daardoor mijn eerst SD afzeggen. toch wel een beetje spijtig ...

Ik duim voor jullie voor goed weer en have some fun.

groetjes
                        Canon EOS 40D -> Canon 17-55 f2.8 - Sigma 18-200 f3.5-6.3

Comment

Ik moet jammer genoeg ook afhaken.

't Amusement daar.

seppuku.

Comment

Moet ook afzeggen .... jammer maar heb belangrijkere verplichtingen...

Hopelijk komt er gauw een SD waar ik wel aanwezig kan zijn. Ik wens jullie allemaal een toffe dag toe...

Wouter.
                            Nikon D50 Nikon D90,sigma 10-20 EX-DC sigma 18-50 EX-DC, sigma 28-70 EX-DG, Nikon 18-105, sigma 70-200 EX-DG, SB-600, SB-800

Comment

spijtig dat er zoveel mensen afhaken maar ja, het leven is meer dan SD's alleen

Nog even mijn spullen bijeenpakken en ik vertrek richting station

Tot straks allemaal

Comment

heel veel plezier.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                                X