Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 16 december - BD SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Zaterdag 16 december - SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Oorspronkelijk geplaatst door JrV Bekijk bericht
    Hallo,

Gezien ik Arenbergkasteel elke dag zie (ik werk er in de buurt) kan ik zeggen dat parking achter Arenberg, of beter gezegd er naast ruim is en er is ook nog eentje schuin voor het kasteel is. Of je kunt op ALMA3 parking je wagen kwijt en te voet richting kasteel. Nog geen 5 min wandeling. FF ook zeggen dat binnenplein Kasteel in weekend niet open is en je ook niet in kasteel kunt.

Joeri

Ik heb zelf 10 jaardoorgebracht als student en als assistent in Heverleemaar dat is al weer effe geleden, ik wou gewoon nog effe gaan checken of al die parkingen er nog wel lagen Bij deze is dat dus niet meer nodig

Ik had de parking naast het kasteel in het oog, maar die van Alma is inderdaad beter, ietsje meer centraal opgesteld...

Tom
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
      Iedereen komt met een 50 of 85 mm lens af blijkbaar
      Ikke met ne 90 mm
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ik kom ook met een 50mm f/1.4.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk bericht
          Zoals eerder vermeld kom ik vanuit Gent met de trein. Vervoer zou dus tof zijn
          Ik ga dus ook met de trein via Gent naar Leuven, diegenen die willen afspreken om samen te reizen sturen me maar een PM

Comment

Hmm.
            Was going to come with my 5200mm but I've dropped it and broken my foot
            Have fun everyone.

Comment

This was supposed to be a photoshoot in Leuven, not Timbouctou! Have they extracted the lens from your foot yet?
              "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
              Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
              Uit: Apocrief

Comment

Ik stel voor dat we ook een lijstje aanmaken van zij die aan het station afgehaald moeten worden.
                Dat kan best gebeuren aan de achterkant op de "kiss and ride" parking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                  Ik stel voor dat we ook een lijstje aanmaken van zij die aan het station afgehaald moeten worden.
                  Dat kan best gebeuren aan de achterkant op de "kiss and ride" parking.
                  Ik heb ook nog drie plaatsen beschikbaar in mijn wagen. Ik wil gerust mensen gaan oppikken op een punt in Waregem/Kortrijk (bv. brug E17 in Waregem of Deerlijk) en/of Gent (bv. aan UZ of afrit Merelbeke) en die natuurlijk terug veilig afzetten ook.
                  "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                  Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                  Uit: Apocrief

Comment

Ik zie mijn naam nog steeds op de lijst met geïnteresseerden staan maar kan er helaas op deze datum niet bij zijn. Spijtig maar ik kijk wel uit naar de volgende SD in de omgeving of waar ik wel mee aan kan doen.

Veel plezier allen en ik kijk uit naar de foto's
                    Canon 30d + 28-135mm IS USM

Comment

Euh, hoe laat begint en eindigt dit ? Kan het nergens vinden ....

Comment

in post nr 103
                        http://forum.belgiumdigital.com/show...&postcount=103
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                          Hmm.
                          Was going to come with my 5200mm but I've dropped it and broken my foot
                          Have fun everyone.

Off course, you just took my 'Less is More' slogan to the edge...
                          Last edited by sugar; 17 november 2006, 00:23.
                          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                            Ik ga dus ook met de trein via Gent naar Leuven, diegenen die willen afspreken om samen te reizen sturen me maar een PM
                            Ik zal ook op dien trein zitten. Vervoer in Leuven zou handig zijn .

Comment

Sugar,

Zoals het er nu naar uitziet ga ik ook mee. Ik kies voor de fisheye ik weet alleen nog niet precies op welk brandpunt . Moet nog even wat testjes doen.
                              Zal 18, 35 of 50mm zijn. Zoals het er nu naar uitziet vertrek ik vanuit Groenlo maar dat kan zo veranderen . Ik kan eventueel wel mensen oppikken maar ik weet nog niet precies welke route ik rij.

Gr. X.

Comment

Sugar
                                Mij mag je ook verwachten op deze shoot met een 50 mm (of eventueel een 105 mm).
                                Ik wil ook zorgen voor vervoer naar (vanuit omgeving Kumtich/Tienen) en/of in Leuven.
                                Last edited by akkerjan; 19 november 2006, 01:11. Reden: bandpuntsafstand van objectief toegevoegd
                                Jan Akkermans
                                (BD1097BE)
                                Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Working...
                                X