Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooie organisatie, toffe bende, bedankt Sugar
En natuurliijk ook een dikke dank aan de gidsen
(en nee, we gaan niet zeuren over een regendruppeltje meer of minder )
Mooie organisatie, toffe bende, bedankt Sugar
En natuurliijk ook een dikke dank aan de gidsen
(en nee, we gaan niet zeuren over een regendruppeltje meer of minder )
Ben ook thuis,dat lut ook thuis is geraakt heeft ze aan mij te danken anders zat ze nu nog te treinen(4 emmers water nodig gehad voor haar terug wakker te krijgen op de trein)en zeggen dat zij nu nog aan het drogen is
Nee een grapje natuurlijk.
Ondanks dat ene moment van die hitteslag is alles goed verlopen,schijnt dat het ook geregent zou hebben
Het was toch weer plezant.
Aan Sugar en de gidsen bedankt voor deze (mooie)dag
Heb weer wat nieuwe namen een gezicht kunnen geven, alleen tijdens het eten links van mij ben ik kwijt,de dader gelieve zich te melden
Zo iedereen tot een vlg. keer.
Bedankt
Tja, ik zou iederen die komen opdagen is willen danken. Ik denk dat ondanks de regen alles best leuk was...
Ook mijn dank voor de bereidwillige medewerking van de andere 'gidsen', ik denk dat die kleine groepjes echt wel bijdragen tot het vlot verloop van de shoot...
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Zo, het was mijn eerste shoot en ik heb, ondanks het water, best genoten! Bedankt aan de organisatoren en aan Sugar voor zijn deskundige uitleg. Groetjes aan iedereen, jullie zijn een toffe bende!
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Zo, het was mijn eerste shoot en ik heb, ondanks het water, best genoten! Bedankt aan de organisatoren en aan Sugar voor zijn deskundige uitleg. Groetjes aan iedereen, jullie zijn een toffe bende!
Hoe? Hebt gij water gedronken in de schuit?
Bedankt Sugar en andere voor de organisatie, voor herhaling vatbaar als het droog is.
Ook voor mij was het de eerste SD en eerlijk gezegd, ik heb spijt dat het er niet eerder is van gekomen.
't Lijkt wel de uitreiking van één of andere uitreiking maar ook ik wil Sugar, de gidsen en deelnemers bedanken voor de aangename dag.
Alsook de man van de jenevertent op het Ladeuzenplein
Hallo Sugar en de andere deelnemers van de BD SD te Leuven.
Het was een aangename en vochtige kennismaking tijdens mijn eerste deelname aan een SD.
Toffe en gezellige groep
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment