Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 16 december - BD SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Zaterdag 16 december - BD SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

bedankt Bouk, het wordt nat plezier

Comment

Het was héél nat maar plezierig.
      Thanks, sugar !!!

[IMG][/IMG]
      Last edited by pol parasol; 16 december 2006, 17:45. Reden: prentje sugar toegevoegd...

Comment

Twas echt een geslaagde SD!
        Proficiat Sugar voor de organisatie

Nu kunnen we beginnen met de verwerking van de foto's...

Comment

Mooie organisatie, toffe bende, bedankt Sugar
          En natuurliijk ook een dikke dank aan de gidsen
          (en nee, we gaan niet zeuren over een regendruppeltje meer of minder )
          Groeten,
          Ludo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludo Bekijk bericht
            Mooie organisatie, toffe bende, bedankt Sugar
            En natuurliijk ook een dikke dank aan de gidsen
            (en nee, we gaan niet zeuren over een regendruppeltje meer of minder )
            En intussen al wat opgewarmd en opgedroogd.

Comment

Ben inmiddels ook gearriveerd welliswaar niet thuis
              Fotootjes verwerken zal voor morgen zijn.

Sugar en de andere gidsen, het was een geslaagde dag

Alle anderen natuurlijk ook bedankt voor de gezelligheid

Gr. X.

Comment

Om half 6 is het toch wel niet gestopt met regenen zeker!!

't was jammer van het weer, maar 'k vond het wel eens tof.

Een leuke dag voor ik me definitief in de blok stort

morgen fotootjes bekijken...

Bedankt iedereen!
                ~TDN
                fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Ben ook thuis,dat lut ook thuis is geraakt heeft ze aan mij te danken anders zat ze nu nog te treinen(4 emmers water nodig gehad voor haar terug wakker te krijgen op de trein)en zeggen dat zij nu nog aan het drogen is
                  Nee een grapje natuurlijk.
                  Ondanks dat ene moment van die hitteslag is alles goed verlopen,schijnt dat het ook geregent zou hebben
                  Het was toch weer plezant.
                  Aan Sugar en de gidsen bedankt voor deze (mooie)dag
                  Heb weer wat nieuwe namen een gezicht kunnen geven, alleen tijdens het eten links van mij ben ik kwijt,de dader gelieve zich te melden
                  Zo iedereen tot een vlg. keer.
                  Bedankt
                  Last edited by sloefke; 17 december 2006, 14:03.
                  gr, eb

Comment

Tja, ik zou iederen die komen opdagen is willen danken. Ik denk dat ondanks de regen alles best leuk was...

Ook mijn dank voor de bereidwillige medewerking van de andere 'gidsen', ik denk dat die kleine groepjes echt wel bijdragen tot het vlot verloop van de shoot...

sugar
                    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

@ Sloefke:
                      Dat was Fr@nky

Gr. X.

Comment

Zo, het was mijn eerste shoot en ik heb, ondanks het water, best genoten! Bedankt aan de organisatoren en aan Sugar voor zijn deskundige uitleg. Groetjes aan iedereen, jullie zijn een toffe bende!
                        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                        Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                        Uit: Apocrief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
                          Zo, het was mijn eerste shoot en ik heb, ondanks het water, best genoten! Bedankt aan de organisatoren en aan Sugar voor zijn deskundige uitleg. Groetjes aan iedereen, jullie zijn een toffe bende!
                          Hoe? Hebt gij water gedronken in de schuit?
                          Bedankt Sugar en andere voor de organisatie, voor herhaling vatbaar als het droog is.

Comment

Ook voor mij was het de eerste SD en eerlijk gezegd, ik heb spijt dat het er niet eerder is van gekomen.
                            't Lijkt wel de uitreiking van één of andere uitreiking maar ook ik wil Sugar, de gidsen en deelnemers bedanken voor de aangename dag.
                            Alsook de man van de jenevertent op het Ladeuzenplein
                            Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
                              @ Sloefke:
                              Dat was Fr@nky

Gr. X.
                              JUIST
                              gr, eb

Comment

Hallo Sugar en de andere deelnemers van de BD SD te Leuven.
                                Het was een aangename en vochtige kennismaking tijdens mijn eerste deelname aan een SD.
                                Toffe en gezellige groep
                                BD0681BE -
                                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Working...
                                X