Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 16 december - BD SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Zaterdag 16 december - BD SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
    Ik heb op dit ogenblik 3 begeleiders (JrV , ccc en mijzelf).
    Op dit ogenlik zijn we met 36 man, dat is 12 man per groep, zolang er geen vierde 'vrijwilliger' opdraaft ga ik hierbij ook de inschrijvingen vanaf nu voorwaardelijk maken ... (tot ik een extra begeleider heb)

Die begeleider moet gewoon Leuven kennen , als er ergens een plaatsje is dat hij niet kent leg ik dat 's morgens nog wel even uit hoe dat te bereiken...

sugar

Ondertussen is er een 4de begeleider (JePe). Ik sluit af op 40 deelnemers...
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Hallo,

Tof, 4 groepjes van 10 man, ziet er leuk uit, niet te groot niet te klein.

Beste mensen, ben wel even gids voor die dag maar ik ga niets vertellen tijdens de rondleiding, over de geschiedenis en de gebouwen bedoel ik, want daarvoor heb je een echte stadsgids nodig.

Tot dan.

Gr.
      Joeri
      http://www.jrverbiest.eu/

Comment

Vermits dat ik op dit moment nog altijd niet zeker weet of ik die bewuste 16e december kan komen, sta ik hierbij mijn plaats af. Schrap mij dus maar van de lijst.

Ik wens jullie allemaal een plezante SD!

Dave
        pixelpusher

Comment

Hallo Sugar,
          Als er nog een plaatsje over is zou ik graag meegaan.
          Indien je een reserve gids nodig hebt, ik ben van Leuven.
          Ik bezit echter nog geen prime lens; zal eventueel mijn 17-85 gebruiken op 85mm.
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Gezien ik ondertussen 6 gidsen heb kan er nog wel een groep bij (max 50 man dus)

Ik heb ook nog wat extra informatie toegevoegd...

Comment

Jammer genoeg stuurt het werk me nog maar eens naar het buitenland, dus ik moet passen voor deze shoot...

Veel plezier allemaal! Ik kijk al uit naar de posts en de albums!
              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Ik moet tegen de 18de een project indienen voor m'n studies, dus het kan zijn dat mijn deelname in het gedrang komt...

Hopelijk kan ik deze week al afwerken en kan ik toch nog mee, maar het zou ook kunnen van niet ...
                ~TDN
                fotoblog: www.tdn9.be

Comment

!Parking! !Parking! !Parking! !Parking! !Parking!

Voor de geïnteresseerden. Er bestaat de mogelijkheid om in het centrum van Leuven gratis te parkeren op een priveterrein (werkgever van één van de deelnemers/gidsen JumpingJacquesFlash).
                  Aangezien dit een gunst is, gaan we hier niet teveel tamtam over maken op internet

De wagens dienen in rijen van vier geparkeerd en de sleutel dient in het contact te blijven (wegens veiligheidsmaatregelen) of de sleutel kan ook in een gesloten omslag met vermelding naam + nummerplaat achtergelaten worden bij de bewaker.

Het betreft hier een 'staatsinstelling', ik zou zelf geen probleem hebben om mijn wagen daar achter te laten (maar ik kom met de trein , dat gaat sneller )

Voorwaarde is dat de nominatieve lijst van wagens met nummerplaat op voorhand doorgegeven worden (ten laatste vrijdag), iedereen die geïnteresseerd is kan via pb de gegevens doorsturen. Deze mensen dienen zich wel om 10h45 aan te melden aan de parking en moeten hun wagen om 17h00 afhalen (ik zal via pb het adres overmaken, dan weet je ook over welke organisatie het hier gaat). JJF zal daar aanwezig zijn om alles te regelen

sugar

Comment

Kleine naamswijziging: "een vriend van Sam Jae" mag je veranderen in "Aaiskwien"

Comment

Wow prachtig initiatief zo een prime SD. Dat is een heel goed idee. En dan nog in mijn buurt ook. ( ja ik weer het ik heb dit hier pas laat ontdekt )

Ik zou met veel plezier komen maar ik kan normalerwijze daar de tijd niet voor vrijmaken. Moest het toch kunnen kom ik wel als dat mag natuurlijk. Nu ja de kans is erg klein.

Ik veronderstel dat ik niet mag valsspelen en een 20D en 5D meebrengen met maar 1 prime hoor

Alvast heel veel plezier allemaal en bereid jullie maar voor op heel veel volk want dat weekend gaat het zeker heel druk zijn in Leuven. Maar dat zal zich wel concentreren rond de winkelstraten.

Comment

Er is nog plaats Kevlar

Comment

Het ziet er naar uit dat als ik wat doorwerk vandaag en morgen m'n project wel eens af zou kunnen geraken voor zaterdag

Ik denk dat ik dus wel afkom.

Is er al een plaats & tijd afgesproken wanneer mensen uit Gent aan het St-Pieters-station gaan staan ofzo?
                          Last edited by TDN; 14 december 2006, 12:58.
                          ~TDN

Comment

Woohoo, zaterdag is het zover!

laat ons hopen dat de voorspelde regen een fout van het KMI is

Zijn er nog mensen die vanuit Dendermonde komen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk bericht
                              Het ziet er naar uit dat als ik wat doorwerk vandaag en morgen m'n project wel eens af zou kunnen geraken voor zaterdag

Ik denk dat ik dus wel afkom.

Is er al een plaats & tijd afgesproken wanneer mensen uit Gent aan het St-Pieters-station gaan staan ofzo?
                              Ben veranderd en ga niet met de trein, ik rij mee met Ballistic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                                Ben veranderd en ga niet met de trein, ik rij mee met Ballistic
                                Ok, np

Ik neem deze trein:
                                GENT SINT PIETERS
                                LEUVEN
                                V:09:27
                                A:10:25
                                16/12/2006 508 [IC] EUPEN

Dat geeft me ruim tijd om op mn gemak naar de oude markt te stappen en mss nog een koffiekoekske mee te pikken

(de volgende komt trouwens maar om 10u58 aan)
                                ~TDN

Comment

Working...
                                X