Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 16 december - BD SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Zaterdag 16 december - SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

aanvang om 11h00 vanuit Heverlee (waarschijnlijk parking achter het Arenbergkasteel, maar dat ga ik nog effe nakijken) tot 13h00
    - Doorrijden naar station Leuven,
    Dus ge bedoelt dan zelf met de auto naar het station van Leuven te rijden na de shoot aan het arenberg tegen 13 u??

Nog een 2e vraag....Moet men ook weer 2 euro betalen voor niet leden om de SD mee te doen?

Grtz Rosita
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Je mag mij ook verwachten, met een 50mm f2,5 Macro

Ik kan met de trein tot aan het station van Leuven geraken. (Kom van Dendermonde)

Indien ik er niet kan geraken (omwille van stage/eindwerk/aankomende blok/...), laat ik wel op tijd nog iets weten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
        Mensen die met de trein willen komen , geen enkel probleem. De shoot eondigt aan het station van Leuven, ik wil 's morgens best enkele mensen oppikken aan 't station van Leuven

sugar
        ewel omdat ge het zo vriendelijk voorstelt, mij mag je oppakken in Leuven ik kom met de trein vanuit De Pinte. Bevestig gelijktijdig hiermee mijn deelname op 16 december. En in principe zal het de 35 mm worden (die mij vriendelijk uitgeleend wordt), wil dat toch eens ervaren niet aan de lens te kunnen draaien
        Groeten Linda

Comment

Wel, het zal vroeg donker zijn die dag, maar ik vermoed dat er wel nog enkele mensen de kerstmarkt in de schemering willen meepikken

Vandaar het volgende voorstel :
          - aanvang om 11h00 vanuit Heverlee (waarschijnlijk parking achter het Arenbergkasteel, maar dat ga ik nog effe nakijken) tot 13h00
          - Doorrijden naar station Leuven, parkeren onder station (zaterdagmiddag vlak voor kerstmis, 't zal zowiezo niet makkelijk zijn)
          - Met zijn allen een tas soep met een boterham erbij in één van de cafés aan 't station nuttigen ('t zou wel eens koud kunnen zijn), we zijn met een grote groep, ik regel dat dan wel op voorhand (je kan daar dan een kleine snack nuttigen, maar we gaan geen uren tafelen, we gaan foto's trekken)
          - Tegen 14h00, ten laatste 14h15 kunnen we dan doorzetten richting centrum Leuven; reken op ongeveer 2 u 30 min, tegen dan begint de schemering te vallen.
          - Ik wil gerust met een groepje dan 's avonds nog wat sfeerbeelden van de kerstmarkt gaan maken, en nog enkele leuke nachtfotografie-plekjes aandoen in Leuven, laat maar weten

Opmerkingen welkom

sugar
          Hallo Tom,

Je planning voor 16 december ziet er knap uit, behalve één probleem:

toekomen op zaterdagnamiddag aan parking "De Bond" is smeken om miserie ivm parking! Die is gegarandeerd eivol.
          Op een zaterdag tijdens de kerstmarkt wil iedereen daar zijn.
          We gaan hopeloos moeten rondtoeren voor een plaatsje, mekaar kwijtspelen en veel tijd verliezen.
          Suggestie: kan het programma niet andersom?

mvg,

Roland

Comment

We kunnen eventueel ook aan de achterzijde van het station parkeren ttz aan de Martelarenlaan. Iets meer stappen maar vermoedelijk wel wat meer plaats.
            Het programma omkeren is zeker ook het overwegen waard.
            Rudi
            Fuji XT-4 en wat glas
            Web: Flickr

Comment

ik vertrek vanuit Herentals, wie graag meerijdt . . . geef maar een seintje
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Het programma omkeren is een optie, maar dan is de kerstmarkt niet direct een optie (waar blijkbaar een reeks mensen in geïnteresseerd zijn). We kunnen ook parkeren aan 't sportkot (andere kant van Leuven) en langs het begijnhof naar het centrum van de stad trekken.

Ik ga 2 december alles uitstippelen, als er andere "leuvenaars" zijn die geïnteresseerd zijn om de definitieve route mee vast te leggen...
                "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Ok, ik doe mee... met 50 mmm f1.4.

Comment

Hallo Sugar,

16 december wordt moeilijk - maar ik doe mijn best. Als er ook maar een kleine kans inzit, kom ik.

Als prime gebruik ik mijn vertrouwde 50mm 1:1.4.

Fullator
                    Fullator
                    Fotostudio Candela Zone
                    website: http://www.chronax.be
                    website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

16 december goed voor mij ... 85mm F1.8

Comment

Mensen die met de trein willen komen , geen enkel probleem. De shoot eindigt aan het station van Leuven, ik wil 's morgens best enkele mensen oppikken aan 't station van Leuven

sugar
                        Zoals eerder vermeld kom ik vanuit Gent met de trein. Vervoer zou dus tof zijn
                        ~TDN
                        fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Iedereen komt met een 50 of 85 mm lens af blijkbaar

Comment

Hallo, hallo,

Is er nog plaats? Zo ja dan doe ik mee, prime 50mm, 1.8.
                            Ik ken wel een beetje mijne weg in Leuven en Heverlee en een touw heb ik ook om mensen op sleeptouw te nemen.

Groeten,
                            Joeri
                            http://www.jrverbiest.eu/

Comment

Dit gaat duidelijk de goede richting uit, al 26 mensen die hebben toegezegd :

Comment

- aanvang om 11h00 vanuit Heverlee (waarschijnlijk parking achter het Arenbergkasteel, maar dat ga ik nog effe nakijken) tot 13h00

sugar
                                Hallo,

Gezien ik Arenbergkasteel elke dag zie (ik werk er in de buurt) kan ik zeggen dat parking achter Arenberg, of beter gezegd er naast ruim is en er is ook nog eentje schuin voor het kasteel is. Of je kunt op ALMA3 parking je wagen kwijt en te voet richting kasteel. Nog geen 5 min wandeling. FF ook zeggen dat binnenplein Kasteel in weekend niet open is en je ook niet in kasteel kunt.

Joeri
                                http://www.jrverbiest.eu/

Comment

Working...
                                X