Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 16 december - BD SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Zaterdag 16 december - SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
    We zijn nu met 35 man...
    Mijn 50mm f1.8 wil ook mee , kan er nog eentje bij?
    Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Sugar, de 0.1 % kans dat ik mee kon, is intussen ook weg. Mijn bazen hebben dan toch beslist dat ik "mag" van dienst zijn, dus het zal voor een andere keer zijn.

Comment

Gezien het grote aantal deelnemers, en gezien de drukte in Leuven (parkeren) is het combineren van Leuven en Heverlee erg moeilijk (parkeren in Leuven in de namiddag voor 20 auto's is gewoon erg moeilijk, alle betaalparkings waren zowel dit als vorig week-end volzet.

De Shoot gaat zich dus beperken tot Leuven.

Het programma

We splitsen ons op in drie groepen...

Start om 11h00 vanop het Fochplein (nr 6 op het plan)
        Op de kaart zijn de belangrijkste betaalparkings alsook twee onbetaalde parkeerterreinen aangeduid (in 't groen). Doorheen Leuven staan steeds wegwijzers die aangeven hoeveel vrije plaatsen er overblijven in de belangrijkste parkings (Bond, Center, Ladeuzenplein, Philipssite, Supercity). Parking Ladeuzenplein is het dichts gelegen bij het startpunt, maar Parking Center, Bond en Supercity liggen niet zover af...

Op de Philipssite is zowat altijd plaats maar dat is wel een flink end stappen...

We zijn op dit ogenblik met 35 deelnemers , ik heb op dit ogenblik twee mensen die me willen helpen als gids (JrV en Pol Parasol), als er nog andere mensen zijn die dit parcours voldoende kennen, kan er eventueel een vierde groep gecreëerd worden (dan zijn de groepjes wat kleiner , dat maakt het fotograferen aangenamer)

Ik heb gisterenavond een plannetje gemaakt, de nummertjes gaan je helpen om het programma te begrijpen

http://www.flickr.com/photo_zoom.gne...3045295&size=o

11h00-12h30 : DEEL 1

Groep 1 : 6 -> 5 -> 1 -> 2 -> 3 -> 4 -> 6
        Groep 2 : 6 -> 4 -> 3 -> 2 -> 1 -> 5 -> 6
        Groep 3 : 6 -> 9 -> 10 -> 12 -> 11 -> 15 -> 13 -> 14 -> 6

12h30-14h00 : DEEL 2

Dit zal een stuk vrije shoot zijn in het historisch centrum (Fochplein, Oude markt, begin Naamsestraat). Gedurende deze periode kan iedereen ook een hapje gaan eten (McDonalds, Quick, Taverne, Broodjeszaak, Frituur ,...). Met 35 man plaats vinden en binnen een behoorlijke termijn bediend zijn van eten & drinken ligt reedlijk moeilijk op zo'n drukke zaterdag

14h00-15h30 : DEEL 3
        Groep 4 : 6 -> 9 -> 10 -> 12 -> 11 -> 15 -> 13 -> 14 -> 6
        Groep 5 : 6 -> 14 -> 13 -> 15 -> 11 -> 12 -> 10 -> 9 -> 6
        Groep 3 : 6 -> 4 -> 3 -> 2 -> 1 -> 5 -> 6

Groep 4 & 5 bestaan uit de mensen van groep 1&2, maar dan in een andere samenstelling

EINDE OFFICIËLE SHOOT

De shoot zit er op rond 15h30-16h00, er zijn wel nog enkele leuke extra's voor de mensen die nog door willen gaan

Ik zelf ga Leuven by Night fotograferen. Heel leuven hangt vol met feeërieke kerstverlichting (stadhuis !!!!!, maar ook bondgenotenlaan, oude markt etc zijn erg leuk verlicht. Als er mensen zijn die mij willen vergezellen, zijn ze welkom (dit deel is GEEN onderdeel van de prime-shoot meer, ik neem hiervoor een tweede breedhoeklens mee)
        Andere shooters kunnen zich ook nog gaan amuseren op de kerstmarkt (Ladeuzenplein)... Voor dit onderdeel is geen begeleiding meer voorzien
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Mooie planning! Ik kom met de trein.
          Voor €7.40 weekendbiljet hoef ik dan geen parkeerplaats te zoeken.

Comment

BTW, Ik parkeer me aan het station en begeleid de treinreizigers naar het centrum (ook al is het niet zo moeilijk om te vinden )

Comment

alles gelezen, ziet er goed uit nu maar hopen dat het water niet met bakken uit de lucht valt
              wie zit in welke groep? of kiezen we zelf?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                alles gelezen, ziet er goed uit nu maar hopen dat het water niet met bakken uit de lucht valt
                wie zit in welke groep? of kiezen we zelf?
                Die groepsindeling die volgt nog wel. In de voormiddag FL een beetje bij mekaar gooien, in de namiddag kunnen mensen zelf een groep kiezen stel ik voor, het moet niet al te schools izjn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
                  Die groepsindeling die volgt nog wel. In de voormiddag FL een beetje bij mekaar gooien, in de namiddag kunnen mensen zelf een groep kiezen stel ik voor, het moet niet al te schools izjn
                  liefst niet, ben al lang van school af maar ik leen iemands lens dus moet ik zien dat ik hem niet uit het oog verlies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                    liefst niet, ben al lang van school af
                    Dat was me al opgevallen

en nu zet sugar het op een lopen

Comment

• Re: Zaterdag 16 december - BD SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Het ziet er goed uit Sugar, nu nog weten in welke groep ik zit

Ik zie het wel zitten om s'avonds nog een night shoot te doen, dat moet wel mooi zijn en een goeie oefening voor mijn fotocursus.

Greetz Rosita
                      Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Ziet er goed uit...

Comment

Ik ga ook trachten te komen

weet nog wel niet welke prime ik ga gebruiken.
                          Moet nog zien welke ik kan lenen.

En als dan niet lukt dan locken we onze zoom wel op 70mm

Greets Niko

Comment

Hey Sugar,

Is er nog een plaatsje vrij voor mij? Ik volg het forum hier al een hele tijd en ben nu sinds kort aan ne cursus fotografie begonnen en wil wel nekeer graag nen SD meedoen. Ik heb nog ni echt super glaswerk dus ik zal het moeten doen met mijn Sigma 18-200 en ik gaan diene gebruiken op 35 mm -> vastgeleg brandpunt van de academie uit.

greetz daFFe
                            Last edited by Daffe; 5 december 2006, 20:29.
                            Canon EOS 40D -> Canon 17-55 f2.8 - Sigma 18-200 f3.5-6.3

Comment

Ik heb op dit ogenblik 3 begeleiders (JrV , ccc en mijzelf).
                              Op dit ogenlik zijn we met 36 man, dat is 12 man per groep, zolang er geen vierde 'vrijwilliger' opdraaft ga ik hierbij ook de inschrijvingen vanaf nu voorwaardelijk maken ... (tot ik een extra begeleider heb)

Die begeleider moet gewoon Leuven kennen , als er ergens een plaatsje is dat hij niet kent leg ik dat 's morgens nog wel even uit hoe dat te bereiken...

sugar

Comment

Doeme toch. Een beetje te hevig geweest. Spierscheur. Minimum één week, vermoedelijk twee weken in de plaaster. Maar laat mij maar op de lijst staan. Tegen de 16e moeten ze mij maar terug kunnen oplappen.

En anders kan ik mijn krukken als statief gebruiken

Comment

Working...
                                X