Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 16 december - BD SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Zaterdag 16 december - SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Voor de geïnteresseerden, ik ga het parcours verkennen op 2 december (samen met op zijn minst één medewerker).
    Als er mensen van het Leuvense zijn die hun steentje willen bijdragen aan het o ppunt zetten van het parcours (of zich willen voorbereiden ) zijn ze meer dan welkom...

sug
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Hoi allemaal,
      ik ga me ook eens wagen aan een SD. Ik ga de 50mm 1.8 gebruiken op m'n D70s. Ik kan alleen 16-12. Ik zie het hier wel.

groetjes,
      Geert Brams

Comment

Vermits Mozambique uitgesteld is, kan ik toch...
        Graag mij erbij, ergens tussen de 10-20mm; ik kan ter plekke nog beslissen he, maar vermoedelijk zal ik hem vastleggen op 10mm...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

De teller staat ondertussen al op 32 deelnemers

Comment

Waar worden de grenzen tussen wide/standard/tele gelegd? Een kameraad (zonder primes) zou me graag vergezellen, maar ik beschik enkel over een 20, 50 en 85 mm (telkens een lensje uit een andere groep?).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
              Waar worden de grenzen tussen wide/standard/tele gelegd? Een kameraad (zonder primes) zou me graag vergezellen, maar ik beschik enkel over een 20, 50 en 85 mm (telkens een lensje uit een andere groep?).

Zowat iedereen komt met een 50 of 85 mm, dus dat zijn in theorie verschillende groepen. De indeling van die groepen volgt later wel, als jij graag samen met die vriend wil shooten, wordt dat wel geregeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
                Zowat iedereen komt met een 50 of 85 mm, dus dat zijn in theorie verschillende groepen. De indeling van die groepen volgt later wel, als jij graag samen met die vriend wil shooten, wordt dat wel geregeld
                ok prima, tenzij iemand me een 50mm (nikon) wil lenen, zou ik graag met een 85mm aanwezig willen zijn, en m'n kameraad met een 50 mm

Comment

Helaas kan ik door omstandigheden toch niet aanwezig zijn op de SD te Leuven, 't zal voor een volgende keer zijn . . . sorry sugar . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Kreeg gisteren op m'n eerste SD te Mechelen de smaak te pakken. Toffe mensen, leuke sfeer, dus dacht bij mezelf snel inschrijven voor devolgende gelegenheid.

Maar helaas moet ik de 16de werken en die andere datum, daar in d' Ardennen, moet ik ook al weg

Het zal dus niet voor direct zijn, jammer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                      Kreeg gisteren op m'n eerste SD te Mechelen de smaak te pakken. Toffe mensen, leuke sfeer, dus dacht bij mezelf snel inschrijven voor devolgende gelegenheid.

Maar helaas moet ik de 16de werken en die andere datum, daar in d' Ardennen, moet ik ook al weg

Het zal dus niet voor direct zijn, jammer
                      James, uitgesteld is niet afgesteld . . . er komen nog veel gelegenheden
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

We zijn nu met 35 man...

Dit week-end wordt het parcours vastgelegd, het parkeerprobleem in Leuven gaat een wezenlijk probleem vormen, het zou kunnen dat we ons moeten beperken tot Leuven ofwel eerst Leuven bezoeken en daarna Heverlee om alles een beetje haalbaar te houden (we moeten met 10-20 wagens parkeren, dat gaat niet eenvoudig zijn om daarvoor plaats te vinden). Ik ben de voorbije twee week-ends in Leuven geweest en de verschillende betaalparkings waren volzet (kerstaankopen)... We kunnen buiten Leuven parkeren, maar dan moeten we wel een eind stappen, en dat dan combineren met Heverlee zal niet eenvoudig zijn.Als we 's morgens in Leuven willen parkeren (tegen 11 h, zou dat wel moeten lukken)...

Ik hou jullie op de hoogte, en zet in de loop van de volgende week een plannetje van het parcours neer
                        Last edited by sugar; 1 december 2006, 00:15.

Comment

Misschien is er een mogelijkheid om een bereikbare parking te vinden aan de rand van Leuven of bij een kleiner station in de nabijheid, vanwaar we met z'n allen via openbaar vervoer naar het startpunt kunnen?

De spoorders onder ons kunnen dan ineens naar het station aldaar...
                          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
                            Misschien is er een mogelijkheid om een bereikbare parking te vinden aan de rand van Leuven of bij een kleiner station in de nabijheid, vanwaar we met z'n allen via openbaar vervoer naar het startpunt kunnen?

De spoorders onder ons kunnen dan ineens naar het station aldaar...
                            Het parkeerprobleem oplossen is op zich niet zo'n groot probleem, het echte probleem is dat het dan moeilijk wordt om zowel Leuven als Heverlee aan te doen

Comment

Wel, ik werk in Leuven en heb een hele tijd in Heverlee gewoond zodus zou ik een suggestie willen doen...

Als je een parking zoekt van waaruit je zowel leuven als heverlee kan bestrijken, denk dan eens aan de park en ride parking aan 't begin van de capucijnenvoer, net buiten de ring aan de tuinbouwveiling. Als die vol staat kan je nog uitwijken naar de parking van Campus Irena, in de groenveldstraat een 100 metertjes links van de tuinbouwveiling. Dat zit vol studenten en die zijn er in't weekend toch niet.
                              Van daaruit kan je zowel Heverlee in (via het sportkot of langs de dijle) of kan je Leuven in via de capucijnenvoer (kruidtuin, dijlemolens etc...)

Veel hangt natuurlijk af van het parcours dat je hebt uitgestippeld he sugar

PS. Ik ga nog een poging wagen om vrouwlief te overtuigen en dan tracht ik er bij te zijn, maar mijn krediet voor deze maand is al ver opgebruikt

Groeten,
                              Geert
                              Last edited by ghrrm; 2 december 2006, 23:20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ghrrm Bekijk bericht
                                Wel, ik werk in Leuven en heb een hele tijd in Heverlee gewoond zodus zou ik een suggestie willen doen...

Als je een parking zoekt van waaruit je zowel leuven als heverlee kan bestrijken, denk dan eens aan de park en ride parking aan 't begin van de capucijnenvoer, net buiten de ring aan de tuinbouwveiling. Als die vol staat kan je nog uitwijken naar de parking van Campus Irena, in de groenveldstraat een 100 metertjes links van de tuinbouwveiling. Dat zit vol studenten en die zijn er in't weekend toch niet.
                                Van daaruit kan je zowel Heverlee in (via het sportkot of langs de dijle) of kan je Leuven in via de capucijnenvoer (kruidtuin, dijlemolens etc...)

Veel hangt natuurlijk af van het parcours dat je hebt uitgestippeld he ajuin

PS. Ik ga nog een poging wagen om vrouwlief te overtuigen en dan tracht ik er bij te zijn, maar mijn krediet voor deze maand is al ver opgebruikt

Groeten,
                                Geert
                                Die parkingen heb ik ook even in overweging genomen, maar ook van daaruit is het redelijk ver tot aan de stationsbuurt en het centrum van Leuven, zeker als dat nog eens gecombineerd moet worden met een shoot in Heverlee...

Ik ga het programma lichtjes aanpassen, zet vanavond of morgenavond het plan online...

Comment

Working...
                                X