Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik doe mee! kom met de trein naar Leuven. Lens: Sigma 18-50 EX DC welke ik zal gebruiken op 50mm. Tenzij er iemand me een echte prime ter beschikking stelt.
Wouter.
Da's ondertussen al afgesproken, zoals gezegd kan je mijn Nikkor 50 mm f/1.4 gebruiken die dag Ondertussen . . . veel succes met de soligor tussenringen die je hier net bent komen halen
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Eu,heb hier dat al een hele tijd gevolgd.
Zou ook graag komen,maar heb alleen nog maar een 24-105.
Als ik nog mag meedoen, zou ik hem (de lens)op 24 mm willen gebruiken,of heeft er soms iemand 20gerke?
Wel, het zal vroeg donker zijn die dag, maar ik vermoed dat er wel nog enkele mensen de kerstmarkt in de schemering willen meepikken
Vandaar het volgende voorstel :
- aanvang om 11h00 vanuit Heverlee (waarschijnlijk parking achter het Arenbergkasteel, maar dat ga ik nog effe nakijken) tot 13h00
- Doorrijden naar station Leuven, parkeren onder station (zaterdagmiddag vlak voor kerstmis, 't zal zowiezo niet makkelijk zijn)
- Met zijn allen een tas soep met een boterham erbij in één van de cafés aan 't station nuttigen ('t zou wel eens koud kunnen zijn), we zijn met een grote groep, ik regel dat dan wel op voorhand (je kan daar dan een kleine snack nuttigen, maar we gaan geen uren tafelen, we gaan foto's trekken)
- Tegen 14h00, ten laatste 14h15 kunnen we dan doorzetten richting centrum Leuven; reken op ongeveer 2 u 30 min, tegen dan begint de schemering te vallen.
- Ik wil gerust met een groepje dan 's avonds nog wat sfeerbeelden van de kerstmarkt gaan maken, en nog enkele leuke nachtfotografie-plekjes aandoen in Leuven, laat maar weten
Opmerkingen welkom
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Mensen die met de trein willen komen , geen enkel probleem. De shoot eondigt aan het station van Leuven, ik wil 's morgens best enkele mensen oppikken aan 't station van Leuven
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Comment