Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 16 december - BD SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Te bepalen - SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk bericht
    En zo hoef je onze vrienden met een compact/prosumer ook niet uit te sluiten...

seppuku.
    Hier is inderdaad al even over nagedacht, ik zal de agenda enigzins aanpassen...
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Mensen die geen prime bezitten mogen dus ook mee, maar slechts EEN lens meenemen.

Afspraak is wel dat als je dan meegaat je de spelregels volgt en je zoom niet gebruikt (steeds dezelfde FL gebruiken)

Dit was eigenlijk al vastgelegd, maar ik was het vergeten toe te voegen...

sugar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
        Mensen die geen prime bezitten mogen dus ook mee, maar slechts EEN lens meenemen.

Afspraak is wel dat als je dan meegaat je de spelregels volgt en je zoom niet gebruikt (steeds dezelfde FL gebruiken)

Dit was eigenlijk al vastgelegd, maar ik was het vergeten toe te voegen...

sugar
        'k zou toch nog steeds aanraden om te vragen om er eentje te mogen lenen als je er geen hebt. tgeeft gewoon een apart gevoel om een prime te gebruiken, en vaak zijn ze ook scherper/lichtsterker
        ~TDN
        fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk bericht
          'k zou toch nog steeds aanraden om te vragen om er eentje te mogen lenen als je er geen hebt. tgeeft gewoon een apart gevoel om een prime te gebruiken, en vaak zijn ze ook scherper/lichtsterker
          Absoluut, maar ik wil geen mensen uitsluiten vanwege het niet bezitten van een prime... Mensen met een niet DSLR zitten trouwens zowiezo vast aan een zoomlens (op de Ricoh GR1 en Epson RD1(s) na)

sugar

Comment

Doe mij ook maar. Ik neem m'n Peleng mee.

Dave
            pixelpusher

Comment

Ik zou ook wel eens zo'n shoot willen meemaken, maar heb wat drempelvrees . Worden de nieuwelingen opgevangen en voorgesteld? Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n shoot?

Zijn meerdere primes per deelnemer toegestaan of is het de bedoeling van slechts één prime te gebruiken tijdens de hele shoot.
              "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
              Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
              Uit: Apocrief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
                Ik zou ook wel eens zo'n shoot willen meemaken, maar heb wat drempelvrees . Worden de nieuwelingen opgevangen en voorgesteld? Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n shoot?

Zijn meerdere primes per deelnemer toegestaan of is het de bedoeling van slechts één prime te gebruiken tijdens de hele shoot.
                Laat die drempelvrees maar er zijn hier zelfs anciens die mekaar niet kennen, en iedereen stelt zichzelf voor, en dan proberen we bij de nickname ook nog de voornaam te onthouden en een gezicht Bij sommige lukt het bij de eerste ontmoeting bij anderen na de tweede of derde keer maar daar moet ge zeker niet mee inzitten
                Zet er U maar bij en slechts 1 lens is toegelaten, moet zelfs geen prime zijn maar ge moet het spel eerlijk spelen en steeds dezelfde afstand op uw lens gebruiken
                groeten linda16093

Comment

Merci Linda, heb ondertussen al de info over het draaiboek van een SD gelezen en er komt al wat meer structuur in mijn voorstellingen.

De organisator mag mij inschrijven en ik breng mijn nieuwe ZF 50 1.4 mee.
                  "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                  Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                  Uit: Apocrief

Comment

Hoi,

Je moet je geen zorgen maken hoor, ik ben een paar weken geleden ook voor de eerste keer mee geweest naar een SD in Leuven en dat viel heel goed mee, goeie sfeer en geen gezaag van te lang te staan fotograferen

Ik zou dat zeker doen als ik van jou was, stel je effe voor en de rest gaat vanzelf, vooral jezelf blijven en met een goed humeur afkomen
                    Het is een leuke ervaring!

Ik zal er trouwens ook weer bij zijn, ik kijk al uit naar al die BD'ers

Grtz Rosita
                    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Hela,

ik had r graag 32,01 van gemaakt.
                      Dit lijkt me wel een ideale gelegenheid om een eerste SD mee te maken, dan zijn we gelijk met een heel pak newbies .
                      Ik ken leuven niet zo goed dus gidsen zal niks zijn, maar als goedmaker kan ik wel voor transport zorgen.

Erik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk bericht
                        Hela,

... maar als goedmaker kan ik wel voor transport zorgen.

Erik
                        En langs waar rijdt je busje?

Comment

Dag Lut,

Diepenbeek ligt op mijn route hoor, als dat je kan interesseren

Erik

Comment

Fijn... Bij gebrek aan primes zal ik me dus aan de 1 lens en vast brandpunt houden

Ik vertrek vanaf Aartselaar en heb eventueel nog 3 plaatsen vrij in de auto.

Comment

Kzou wel interesse hebben mocht ik die dag vrij hebben en mocht ik aan vervoer geraken
                              Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

www.sallyphotographics.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sallypaparazzi Bekijk bericht
                                Kzou wel interesse hebben mocht ik die dag vrij hebben en mocht ik aan vervoer geraken
                                Dat zou geen probleem mogen zijn met zo'n groep deelnemers. je kan ook altijd treinen tot Leuven, dan kom ik je daar wel even oppikken

Comment

Working...
                                X