Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 16 december - BD SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Te bepalen - SD - Primeshoot Leuven / Heverlee

ok, als ik van jullie mag zou ik ook wel mee willen primen.
    KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
    http://www.photopat.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
      Normaal gezien volgende week woensdag

Maar het lijkt er sterk op dat 9 december de uitverkoren dag wordt

sugar

Ondertussen wordt het een nek aan nekrace...
      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Een kleine bedenking die ik maak, zou het niet heel erg jammer zijn dat bv. 16 of meer mensen niet kunnen deelnemen aan de shoot vanwege een niet passende datum. Misschien kan er over gedacht worden om op te splitsen en de shoot te doen op zowel 9 als op 16 dec.
        Eric Van Aerschot BD0730BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
          Een kleine bedenking die ik maak, zou het niet heel erg jammer zijn dat bv. 16 of meer mensen niet kunnen deelnemen aan de shoot vanwege een niet passende datum. Misschien kan er over gedacht worden om op te splitsen en de shoot te doen op zowel 9 als op 16 dec.
          Tja, die bedenking is waarschijnlijk niet helemaal correct, er zullen nog wel een aantal extra mensen zichzelf vrijmaken eens de datum gekozen is.

Ik probeer deze shoot een beetje te organiseren, daar komt dus wat voorbereiding bij te zien (zeker naarmate de groep groter wordt) en ik heb ook maar twee dagen week-end per week. Wat niet belet dat iemand anders het initiatief kan nemen om de andere dag onder zijn/haar hoede te nemen.

sugar

Comment

EVA, 't is niet omdat iemand voorkeur hebt voor de ene datum dat de ander niet kan.
            Ik geef voor keur aan de 16de, kan de 9de ook, en zelfs de 30ste. Maar bij die laatste datum zal ik passen omdat die week sowieso al zo druk is. Voor de studentjes was dit misschien de beste optie.

Comment

Jammer, had er graag bij geweest
              maar de zaterdag is werkdag.
              Tot een volgende SD
              Groetjes
              Pierre
              Nikon D700 + mooi glas

Comment

Sugar,

Hoe ziet de organisatie er eigenlijk uit? Heb je al een route gepland ongeveer?
                Als het eventueel opgesplitst wordt, kan die route de volgende week gewoon herhaald worden met een andere organisator, maar dan met de mensen die enkel die datum kunnen?

Of vraag je vrijwilligers om samen nog te overleggen waar we heen gaan?

grtz Rosita
                Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Ik ben eventueel ook wel geïnteresseerd hoewel het mijn eerste SD zouden zijn en ik eerlijk gezegd ook wel wat drempelvrees heb
                  Bovendien heb ik ook nog geen prime ... (weerom ) ... dus kan nog niet met zekerheid zeggen dat ik er bij zal zijn... MAAR de interesse is er wel degelijk !
                  Canon 30d + 28-135mm IS USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                    Sugar,

Hoe ziet de organisatie er eigenlijk uit? Heb je al een route gepland ongeveer?
                    Als het eventueel opgesplitst wordt, kan die route de volgende week gewoon herhaald worden met een andere organisator, maar dan met de mensen die enkel die datum kunnen?

Of vraag je vrijwilligers om samen nog te overleggen waar we heen gaan?

grtz Rosita
                    Ik heb enkele routes in gedachte, ik ga alles één dezer nog wel eens checken. De idee is zowel in Leuven als Heverlee twee lussen te maken, en op elk van die lussen twee groepen in tegenovergestelde richting te laten vertrekken.

Als er mensen zijn die daar wat willen aan meesturen, zijn ze altijd welkom op een pré-shoot

sugar

Comment

Ge weet toch dat dat nen serieuze afstand is he, leuven is groot en dan nog naar heverlee

Laatste keer was ik redelijk kapot van de wandeling in Leuven alleen al

Ps....dat wil dus zeggen dat we al ons materiaal niet moeten meesleuren behalve de camera, prime en statief, wat een verlossing
                      + extra batterijen liefst ook

grtz Rosita
                      Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                        Ge weet toch dat dat nen serieuze afstand is he, leuven is groot en dan nog naar heverlee

Laatste keer was ik redelijk kapot van de wandeling in Leuven alleen al

Ps....dat wil dus zeggen dat we al ons materiaal niet moeten meesleuren behalve de camera, prime en statief, wat een verlossing
                        + extra batterijen liefst ook

grtz Rosita

Er bestaat zoiets als een auto Maar we kunnen ook met de trein naar Heverlee gaan... nog effe bezig met plannen

sugar

Comment

Voor wie geen primes heeft, ik heb hier drie MF primes liggen, een 35, een 135 en een 200mm, voor nikon, wie ze wil lenen mag ze komen ophalen (en liefst terugbrengen ook) in Waasmunster, Belgium.
                          Ik kan helaas niet deelnemen (ook hier = zaterdag werkdag) maar ik vind het een zeer goed en origineel initiatief.

Comment

Hier ook interesse voor Leuven/Heverlee op een andere manier.
                            Prime 50 1.8 of macro 150 2.8
                            Zal waarschijnlijk even met de 150 experimenteren
                            Ondertussen ook stem uitgebracht.
                            Mooi initiatief Sugar
                            Rudi
                            Fuji XT-4 en wat glas
                            Web: Flickr

Comment

Spijtig ... alleen zaterdagen.

TIP : Voor wie geen primes heeft ... waarom geen zoom toelaten maar vooraf vastleggen dat die maar op 1 van de 2 uitersten mag gebruikt worden?
                              Bijvoorbeeld met een 70-200 ... ofwel alles aan 70 ofwel alles aan 200 mm trekken. Zo belet je dat mensen verplicht naar een andere lens op zoek moeten om aan een SD mee te doen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                TIP : Voor wie geen primes heeft ... waarom geen zoom toelaten maar vooraf vastleggen dat die maar op 1 van de 2 uitersten mag gebruikt worden?
                                Bijvoorbeeld met een 70-200 ... ofwel alles aan 70 ofwel alles aan 200 mm trekken. Zo belet je dat mensen verplicht naar een andere lens op zoek moeten om aan een SD mee te doen.
                                En zo hoef je onze vrienden met een compact/prosumer ook niet uit te sluiten...

seppuku.

Comment

Working...
                                X