Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: Te bepalen - SD - Primeshoot Leuven / Heverlee
Tof initiatief
Je mag me op de lijst zetten in de standaard range (50mmf1.4)
En ik heb zoals afgesproken een enquete toegevoegd, dus mensen stemmen maar
Lijkt me wel een interessante opzet. Schrijf me maar in.
't Wordt moeilijk kiezen tussen de 20 mm F/2.8 of de 50 mm F/1.8 (en misschien heb ik tegen dan een 35 mm F/2). Enkel de 10.5 mm fisheye meenemen, is misschien wat te veel van het goede.
wil wel mee op 9 of 16 december (Leuven, kom met de trein) maar wil er mij aub iemand een prime (voor nikon) laten gebruiken, heb alleen zooms
groeten linda
Last edited by linda16093; 1 november 2006, 14:21.
wil wel mee op 9 of 16 december (Leuven, kom met de trein) maar wil er mij aub iemand een prime (voor nikon) laten gebruiken, heb alleen zooms
groeten linda
Als het 9 december zou worden kan ik denk ik wel afkomen.
Later gaat niet voor mij want dan begint het stilletjes aan blokken te worden...
Ik neem m'n Pentax-A 50mm f1.7 mee, was trouwens ook de enige die ik meehad op de SD in gent
Voor de Nikon users zonder primes: Ik heb nog 2 lensjes liggen uit de E-Series (van m'n analoge Nikon EM)
Een 50mm f1.8 en een 100mm f2.8 (laatste heeft wel een dust-spotje in het glas maar dat zie je niet op de fotos)
Ik kan deze dus eventueel uitlenen. Let wel op, dit zijn manuele focus lenzen, en manuele belichting dus ook. (wel AI-lenzen, dus er valt nog iets mee te doen denk ik)
Comment