Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    AANDACHT!

    Het is absoluut NIET toegestaan, om welke reden dan ook, om de kleedkamers van de modellen te betreden en dit voor de ganse dag!.

    Iedereen, dit is; fotografen, organisators, kennissen, begeleiders, managers, familie, m.a.w. alle niet model zijnde personen.
    Slechts enkele vrouwelijke en daarvoor speciaal aangesteld personen zullen deze plaats mogen betreden.

    Personen die deze maatregel ovetreden, zullen de shootingplaats direct moeten verlaten en zullen bij toekomstige modellenschoot(s) niet meer welkom zijn!

    Gelieve de organisators, 1/2trouwboek of Teddy-bear te contacteren ingeval van een overtreding.

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      ... and he will say this only once

      hesy.be
      BD0319BE

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Oorspronkelijk geplaatst door Tom
        Thx Wokkie .... Ze zal u eeuwig dankbaar zijn ....

        What do you mean by that?

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
          AANDACHT!

          Het is absoluut NIET toegestaan, om welke reden dan ook, om de kleedkamers van de modellen te betreden en dit voor de ganse dag!.

          Iedereen, dit is; fotografen, organisators, kennissen, begeleiders, managers, familie, m.a.w. alle niet model zijnde personen.
          Slechts enkele vrouwelijke en daarvoor speciaal aangesteld personen zullen deze plaats mogen betreden.

          Personen die deze maatregel ovetreden, zullen de shootingplaats direct moeten verlaten en zullen bij toekomstige modellenschoot(s) niet meer welkom zijn!

          Gelieve de organisators, 1/2trouwboek of Teddy-bear te contacteren ingeval van een overtreding.
          Jep, zo is 't, the boss of security heeft gesproken... Zelfs ik mag der niet meer in.
          Alles voor de privacy en veiligheid van onze modellen.

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Trouwens er is aan de veiligheid gedacht.
            Je krijgt een briefing voor aanvang.
            En Teddy-Bear en z'n Securityteam houd alles in 't oog.
            Het is trouwens een ander terrein dan de koolmijn van Winterslag.. hier in Waterschei begeven we ons in een ruïne en zijn veiligheidsmaatregelen noodzakelijk.
            Je komt het terrein ook niet in zonder je badge die je bij de inschrijving krijgt.


            Dus voor je eigen veiligheid volg de aanwijzingen van de security en mijngidsen op en lees de veiligheidsbrief door.
            Maar dat zal de pret niet drukken... We gaan een mooie fijne shooting tegemoet met veel variatie en dat zal duizenden mooie fotokes opleveren.
            Veel plezier zondag.

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Coole badge, krijgen modellen ook zoeentje?

              Ja sorry, het kinderlijke komt in me op bij dat flashy kleurke

              Greetz
              Dj

              PS: Ben al paar weken aan het doordraaien door de verveling

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Ik heb nog even een heel ander vraagje. Uit de mail die mijn model en ik van Marc hebben ontvangen, maak ik op dat van de modellen 12 euro wordt gevraagd voor de visagie. Nu sta ik hier even van te kijken. Niet van de hoogte van het bedrag, maar eerder van de verhoudingen. Modellen betalen dus 12 euro en de fotografen 2 euro? Op zich vind ik het niet erg want ik komt als fotograaf en ben nederlander Ik had het echter niet erg gevonden als ik als fotograaf wat meer had betaald om dit gelijk te houden.

                Kan iemand misschien verhelderen waarom dit zo gedaan is?

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384
                  Ik heb nog even een heel ander vraagje. Uit de mail die mijn model en ik van Marc hebben ontvangen, maak ik op dat van de modellen 12 euro wordt gevraagd voor de visagie. Nu sta ik hier even van te kijken. Niet van de hoogte van het bedrag, maar eerder van de verhoudingen. Modellen betalen dus 12 euro en de fotografen 2 euro? Op zich vind ik het niet erg want ik komt als fotograaf en ben nederlander Ik had het echter niet erg gevonden als ik als fotograaf wat meer had betaald om dit gelijk te houden.

                  Kan iemand misschien verhelderen waarom dit zo gedaan is?
                  Euh, dat wil ik toch ook graag even uitgelegd krijgen. Ik heb nergens iets van deze bedragen gelezen en mijn modellen heb ik niet meegedeeld dat zij moeten betalen ... Ik lees op de eerste pagina dat er 2 euro per persoon gevraagd wordt om de nodige onkosten te dekken waaronder de visagisten ...

                  Greetz, RonnyE
                  Last edited by RonnyE; 17 augustus 2005, 13:11.

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384
                    Ik heb nog even een heel ander vraagje. Uit de mail die mijn model en ik van Marc hebben ontvangen, maak ik op dat van de modellen 12 euro wordt gevraagd voor de visagie. Nu sta ik hier even van te kijken. Niet van de hoogte van het bedrag, maar eerder van de verhoudingen. Modellen betalen dus 12 euro en de fotografen 2 euro?
                    Hier sta ik van te kijken.

                    Ik heb totaal niets ontvangen en weet enkel dat de fotografen 2€ moesten betalen en de modellen moesten hun tijd erin steken.

                    Van die 12€ weet ik niets!

                    Umco, klopt dit? Ik hoop van niet, want dan ben ik niet zeker dat ik ze alle 3 meekrijg.

                    Sven

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                      Coole badge, krijgen modellen ook zoeentje?

                      Ja sorry, het kinderlijke komt in me op bij dat flashy kleurke

                      Greetz
                      Dj

                      PS: Ben al paar weken aan het doordraaien door de verveling
                      De modellen een zoentje? Ik weet niet of ze daar van gediend gaan zijn
                      Fullator
                      Fotostudio Candela Zone
                      website: http://www.chronax.be
                      website: http://www.marquisemodels.eu

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
                        De modellen een zoentje? Ik weet niet of ze daar van gediend gaan zijn

                        GRRRRRRRRRRRRRR

                        ZO EENTJE



                        En wadde €12? Bende zotten! Sebiet mogen de fotografen zelf poseren moeha!

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                          Euh, dat wil ik toch ook graag even uitgelegd krijgen. Ik heb nergens iets van deze bedragen gelezen en mijn modellen heb ik niet meegedeeld dat zij moeten betalen ... Ik lees op de eerste pagina dat er 2 euro per persoon gevraagd wordt om de nodige onkosten te dekken waaronder de visagisten ...

                          Greetz, RonnyE

                          In Winterslag heeft de visagiste mooi werk geleverd (voor 10 €). Toch heb ik een paar bedenkingen:

                          - de visagiste zou ter beschikking moeten blijven: na een paar uur intensief werk blijft er van het oorspronkelijke werk niet veel over. Het is dan leuk dat een model zich even kan laten bijwerken.

                          - Verder weet ik niet goed hoe ik de glitter moet inschatten. Op een bepaald ogenblik waren dit alleen nog restjes, en die werkten eerder storend dan verfraaiend.

                          - Het gaat niet op dat de modellen moeten betalen, voor om het even wat (zelfs drank en BBQ, wat mij betreft). Zij steken er een hele dag tijd en moeite in, en dat is ook veel waard.

                          - Dus ben ik zeker bereid een wat hogere inkom te betalen, als dit de modellen kan vrijhouden.

                          - Een permanente wasgelegenheid zou ook welkom zijn. Die machines zijn VUIL, en ik heb pas bij het in detail bekijken van de foto's achteraf gemerkt hoe smerig je handen kunnen worden. En vochtige toiletdoekjes zijn dan maar een kleine hulp.

                          Dus: liever een (of meerdere) vaste visagiste(s), die voor de ganse shoot betaald worden. Nu is het wel wat veel van het goede: 30 modellen à 12 € maakt 360 € of 14.500 Bef voor één dag werk. Goed betaald, zou ik zeggen.
                          En de vraag is hoeveel tijd elk model dan gaat krijgen...
                          Fullator
                          Fotostudio Candela Zone
                          website: http://www.chronax.be
                          website: http://www.marquisemodels.eu

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            Ik denk dat er ergens een misverstand zal zitten, afwachten dus, heb trouwens ook geen mail gehad ...


                            Greetz, RonnyE

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              Enige uitleg : die 2€ is om te modellen te laten voorzien van een drankje, een broodje enz .... ook om de andere onkosten te dekken.

                              Indien de modellen opgemaakt willen worden (geen verplichting, behalve voor het "defile") door de/een visagiste kost dat idd 12€, wat mijns inziens niet overdreven is voor de DEGELIJKE visagiste. Voor de rest zal Umco de nodige uitleg verstrekken, alsook het uur dat de modellen worden verwacht.

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                O??? Daar weet ik niets van? 12 euro???
                                Idd Umco of Tom zullen daar meer van weten.
                                Zij regelen die visagistes. De modellen en visagistes is mijne winkel niet. Ik doe enkel de administratie en logistiek van deze SD.

                                Comment

                                Working...
                                X