Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Net nieuw hier op dit forum, wegens de enthousiaste berichten heb ik zo juist een mailtje gestuurd naar Bjokke om mij zelf ook aan te melden. Het lijkt mij een leuke manier om het vak te leren. Ik heb namelijk geen meter ervaring met modellen , maar wil dit wel graag leren. Zie jullie 21 aug.
Maar wij lopen zo maar wat rond daar om o.a. wat BD'rs te fotograferen + hun entourage , maar vooral om met oude en nieuwe leden nog eens uitbundig te kunnen lachen, uit de bol gaan en lekker te ETEN!
Maar wij lopen zo maar wat rond daar om o.a. wat BD'rs te fotograferen + hun entourage , maar vooral om met oude en nieuwe leden nog eens uitbundig te kunnen lachen, uit de bol gaan en lekker te ETEN!
Eten? Ge moet wel veel geduld hebben om te eten he?
lijst is bij aangevuld maar toch nog effe verduidelijken dat wie mee deed aan de vorige modellenshoot in Winterslag voor 8 juli zijn foto's moet inleveren bij Bjokke, indien dat niet is gebeurt ga je ook geen tijd hebben om in augustus foto's te maken op de andere modellendag
lijst is bij aangevuld maar toch nog effe verduidelijken dat wie mee deed aan de vorige modellenshoot in Winterslag voor 8 juli zijn foto's moet inleveren bij Bjokke, indien dat niet is gebeurt ga je ook geen tijd hebben om in augustus foto's te maken op de andere modellendag
Komt dik in orde...
De meesten hebben hun Winterslagfoto's al naar Bjokke doorgestuurd.
Maar er zijn er nog enkelen die dit nog niet gedaan hebben. Denk erom je hebt vanaf nu nog exact vier (4) dagen.
Daarna sta je op de zwarte lijst en kan niets je nog redden... en ge moet niet afkomen met een doktersbriefke of dat je schoonmoeder overleden is, of dat ge't niet wist omdat ge aan 't olieboren waart in Irak, neen, niets kan je nog redden!
Comment