Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Oorspronkelijk geplaatst door mic
    Tja, ik ook.. Claudia Shiffer wil mij betalen... maar ja, ik heb genen tijd he.. ben met de voorbereiding van een shooting bezig.
    Laat Claudia maar even wachten, de SD zal weer een topper worden
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Hehe, eindelijk die laatste 2 pagina's door gelezen, ondertussen al enkele reacties gegeven

      Wat zal ik ervan zeggen verders..... helemaal nix Maak er een gezellige en leuke dag van en probeer eens een paar mooie fotookes te maken. Aan de locatie zal het niet liggen, de weersvoorspellingen zijn momenteel goed, de fotografen zijn stuk voor stuk toppers, net als de modellen en medewerkers van deze dag.

      Ik moet zeggen dat ik nu al benieuwd ben naar het eindresultaat wat jullie gaan leveren
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Mensen,

        Zoals Mic al aangaf, en enkele anderen ook, blijft het bij het oude plan.
        Dit is een fout die niet meer gemaakt gaat worden, omdat iedereen blijkbaar verschillende manieren van werken heeft.

        Dus, toegang voor de fotografen 2€, modellen gratis. Willen zij opgemaakt worden moet er tussengekomen worden, niks aan te doen. Op deze korte tijd kunnen wij geen andere regeling treffen, moest dat 2 weken eerder zijn gebeurd, dan hadden we er wss wel een mouw aan kunnen passen.

        Mijn bewondering gaat echter uit naar de jovialiteit onder jullie cfr. de voorstellen om een bokaal te vullen ..... Maw, ik vind dit een goed idee (lees : noodoplossing) waardoor de kost meer dan waarschijnlijk een beetje lichter gemaakt kan worden.

        Er zijn momenteel 25 bevestigde modellen, echter, dit zijn ze niet allemaal. Mijns insziens zullen er meerdere zijn, ik verwacht een update later op de dag.
        Wat betreft de prijzenpolitiek, zoals ik zei, alles blijft bij het oude, maar in de toekomst zullen we (of een andere organisatie) daar WEL rekening mee houden (de spreekwoordelijke ezel met steen, niwaar ?).

        Enfin, het liep iets te vlotjes blijkbaar, en echt grote problemen hadden we nog niet gehad, dus laat het bij dat ene van gisteren blijven .......

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
          Zet op de tafel bij de inschrijvingen een bokaal, waar elke fotograaf een bijdrage in kan steken voor die kosten van de visagiste. Als iedereen dat hier leest, dan zal er op die manier wel een deel van de kosten gerecupereerd kunnen worden .

          Ik maak er geen probleem uit om op die manier mee te betalen voor iets waaruit we allemaal voordeel halen
          Ik wil geen oude koeien uit de gracht halen... Pas vandaag de hele discussie kunnen lezen over de bijdrage voor de vigasiste... Als diene bokaal er staat, wil ik maar wat graag een duit in het bokaaltje doen. 2 ook nog. Ik kan mij geen betere manier inbeelden om in aanraking te komen met modelfotografie als zo'n SD. Inclusief de BBQ ben je voor minder dan 20 EUR een hele dag onder de pannen. Waar krijg je nu nog een hele dag plezier voor 20 EUR? Zelfs Walibi is duurder.


          Kris.
          My work: VICTORIE.com

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Dit is voor UMCO


            hey Umco: ik heb weer wat meer gegevens over de maten van mijn modellen (jongens) ik doe het hier want mailbox zal wel vol zitten

            de eerste Davy: kostuum lengtemaat 94 ofwel 46 kostuummaat. T-shirts S of M; jeans 30 lengte 36

            de tweede Bjorn: kostuummaat 48; t-shirts M ; jeans 30 à 31 lengte 34

            Ik hoop je hiermee geholpen te hebben

            Om hoe laat dienen de modellen best aanwezig te zijn? Hoe vroeger hoe liever zeker ...

            greetz, RonnyE

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
              Dit is voor UMCO


              hey Umco: ik heb weer wat meer gegevens over de maten van mijn modellen (jongens) ik doe het hier want mailbox zal wel vol zitten

              de eerste Davy: kostuum lengtemaat 94 ofwel 46 kostuummaat. T-shirts S of M; jeans 30 lengte 36

              de tweede Bjorn: kostuummaat 48; t-shirts M ; jeans 30 à 31 lengte 34

              Ik hoop je hiermee geholpen te hebben

              Om hoe laat dienen de modellen best aanwezig te zijn? Hoe vroeger hoe liever zeker ...

              greetz, RonnyE
              Om 11h hebben ze tegen mij gezegd, net als de fotografen zeker? Want er komen veel modellen mee samen met een fotograaf...

              Greetz
              Dj

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Nog eens een vraagje: Ik zag dat Canon er voorstelling gaf van printers. Ik zou zo graag eens foto's willen maken en testen met wat L lenzen bijv. een 70-200 2.8

                Zou wel fijn zijn moest Canon dat kunnen regelen maar nu ben ik misschien te veel aant vragen?

                Greetz, RonnyE

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  Er zullen daar zeker wel een aantal er mee rondzeulen, gewoon op de man/vrouw afgaan en het lief vragen, zijn/haar hartje zal dan smelten bij de aanblik van uw verlangen, weigeren zal moeilijk zijn/worden...

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    moest ik Canon zijn ik zou dat toch doen temeer omdat je sommige dan toch warm maakt voor van die lenskes

                    greetz, RonnyE

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Ik zou zondag willen verschijnen met 3 oosterse schoonheden van modellen.
                      Delilah, Yasmine, Emilou

                      Ik hoop dat dit nog lukt want ik heb nog niets gezien over een inschrijvingsstop voor modellen.

                      UMCO je PM zit over zijn quota!

                      Tot zondag

                      Dit is Delilah;

                      ___________________________________

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                        Nog eens een vraagje: Ik zag dat Canon er voorstelling gaf van printers. Ik zou zo graag eens foto's willen maken en testen met wat L lenzen bijv. een 70-200 2.8

                        Zou wel fijn zijn moest Canon dat kunnen regelen maar nu ben ik misschien te veel aant vragen?

                        Greetz, RonnyE
                        Neen, onze man van Canon heeft afgehaakt...
                        Spijtig maar geen printers of lenzen aanwezig op deze shooting...
                        Last edited by mic; 18 augustus 2005, 12:45.

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          hmm spijtig maar goed. Ik ga me in ieder geval amuseren

                          Eindelijk es laif iedereen zien moewaaaaahh. Pas op want ik ben e zot geval zeggen ze

                          tralalallala mijne eerste SD tuuutteluuuuteeetuuuutt


                          greetz, RonnyE

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                            hmm spijtig maar goed. Ik ga me in ieder geval amuseren

                            Eindelijk es laif iedereen zien moewaaaaahh. Pas op want ik ben e zot geval zeggen ze

                            tralalallala mijne eerste SD tuuutteluuuuteeetuuuutt


                            greetz, RonnyE
                            Zotter dan ik als ik Fanta drink??? mmmm kan ik moeilijk geloven...

                            tot zondag en have FUN

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              ja ik heb zo tussen de regels door dat verhaal gelezen van Fanta ik kan daaruit besluiten dat ik niet alleen een zot geval ben

                              Greetz, RonnyE

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                Wat heb jij met fanta? :s

                                Comment

                                Working...
                                X