Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Omdat Djamila, sommige modellen tesamen moeten blijven ..... om diverse redenen. Geen ervaring, op eentje na, samen komen, enz .....

    Das de reden dat er verschillende groottes van groepkes zijn ....

    Maar wat maak ik me eigenlijk druk, op een kwartier kunde toch geen goei foto's van sommige modellen maken volgens hun eigen zeggen .....
    Last edited by Tom; 18 augustus 2005, 22:42.

    Comment


    • Proficiat !! Nu al !!!

      Als ik kijk wat de organisatoren hier verzetten van werk (ik durf er geen namen op plakken omdat ik niet iemand zou willen vergeten), dan maak ik alleen maar een diepe buiging en neem mijn hoed af.
      70 fotografen, 50 modellen, een mooie locatie, bbq, noem maar op.
      Ik heb deze thread zeker niet in detail kunnen volgen, wegens de renovatie werkzaamheden hier thuis, en deze avond is de computer opnieuw beter bereikbaar en online, maar als ik zie naar het aantal posts in deze thread
      Aan alle mensen die dit mogelijk maken : bedankt en....
      tot zondag !

      Nat.
      natwork.be

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Oorspronkelijk geplaatst door Tom

        Maar wat maak ik me eigenlijk druk, op een kwartier kunde toch geen goei foto's van sommige modellen maken volgens hun eigen zeggen .....

        Verrrrry funny!!!!!

        Dan mag er wel iedere keer eentje staan piepen als er maar 5 fotografen zijn.... En pech als gij dat eentje zijt :s

        Door zo'n reden is er een lieve meid gestopt met fotografie,
        ze ging op modellendag ---> meer modellen dan fotografen ---> niemand wou shooten met haar ---> teleurgesteld

        Tenzij ze natuurlijk duokes doen, maar dat zie ik onervaren modellen nog niet rap doen...

        Ma bonne, no prob for me!

        'k Wil gewoon dat er opeens geen ruzie ontstaat in een groepje, je kent meisjes

        Btw kun je ergens uw teamgenoten bezichtigen? Kwestie van een idee op te doen met wie je moet samenwerken heel de dag....

        Always look on the bright side of life, tududutududtuu

        Greetz
        Dj

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          BTW geen negatief woord over de organisatoren hé!!!!! Ik vroeg me gewoon paar dingen af!

          Maar petje af dat jullie dit kunnen organiseren!

          Greetz
          Dj

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
            Waarom zijn er sommige groepen van 6 en sommige van 3? De groepen metfotografen zijn toch met 5 maar?
            Maak je geen zorgen, de organisatie weet dondersgoed wat ze doen denk ik.

            Petje af, er is in een korte tijd met weinig mankracht een hoop werk verzet. Maak je geen zorgen, kom gewoon en zie vanzelf hoe alles loopt. Het heeft weinig zin om alles te bekritiseren.

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384
              Maak je geen zorgen, de organisatie weet dondersgoed wat ze doen denk ik.

              Petje af, er is in een korte tijd met weinig mankracht een hoop werk verzet. Maak je geen zorgen, kom gewoon en zie vanzelf hoe alles loopt. Het heeft weinig zin om alles te bekritiseren.

              Ooh maar ik bekritiseer niks zu, ik denk gewoon logisch na en stel me vragen (een goeie nieuwsgierigheid of leergierigheid....)

              Greetz
              Dj

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Brr moet elke dag veel lezen om te kunnen volgen. Neen geen modellen online gezet voor zondag daar ik bij vorige modellendag al van velen de vraag kreeg van ik wil dit model enz. Blijft verassing en ook als ze niet op komt dagen en je hoopte erop dat model te doen.......
                Heb vandaag ook effe 5 tunning auto's aangenomen voor die dag, eens anders doen he BBq Zullen velen aanwezig zijn 53 hier ingeschreven en heb hier ook nog van de modellen enz inschrijvingen liggen.
                gaan ongeveer 70 mensen zijn , zeer gezellig
                Ik zoek nog wat accesoires voor catwalk te versieren, bv planten, bloemen enz..... Indien iemand iets heeft altijd welkom.
                Cu all zondag....
                Mvg
                Umco
                Respect begint bij uzelve

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  50 modellen? Goedemorgen! Ik hoop dat die cd brander alvast aan het voorgloeien is. Want als ik het ff ruw uitreken kom ik op een cf capaciteit van 548 foto’s. Daar ga ik nooit genoeg aan hebben.

                  Top! Geregeld, Zie jullie zondag (6 uur de weker, en heel Nederland doorkruisen )
                  Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Owkeej klinkt begrijpelijk, nuja we zien dan zondag wel hé...

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Idd 50 modellen is veel, denken jullie.... Maar jullie kennen de locatie (nog niet)
                      Eens we die modellen daar gezet hebben is 50 weinig... Ge gaat ze moeten zoeken als paaseieren.
                      Neenee, neem van ons aan, alles is pikobello geregeld.
                      Het eerste gedeelte moet je niet als een fotosessie bezien maar als een tour een begeleide wandeling. Je hebt 15 minuten op één locatie... enkele passen verder is je volgende locatie. Er is maar één locatie bij waar de wandelafstand twee minuten is. Dus daar zal 't niet aan liggen.
                      Je schuift dus door, vijfien minuten klik, klik, schuift door, klik, klik... enz. Om 15.00 is de Tour gedaan en begint 't defile. Ook heel plezant om eens te beleven. Zeker als fotograaf. Je voelt je een beetje modefotograaf, die snel moet reageren. Heel plezant om doen. Ook voor de modellen, zij kunnen eens in mooie avond- en bruidskledij op de catwalk en 't eens allemaal van dichtbij meemaken hoe zoiets in z'n werk gaat.
                      Daarna is het carte blache voor de modellen en fotografen. Iedereen kan op z'n favoriete plekje foto's nemen van zijn/ haar favoriet model of modellen. Ook beginners komen aan hun trekken omdat er konstant begeleiding is voor wil dit wil. Zowel bij de fotografen als voor de beginnende modellen.
                      Alles zal in een gemoedelijk sfeer verlopen, daar reken ik op jullie, beste BDers.
                      Maar de BDers kennende weet ik dat er enkel fun zal zijn.

                      In al mijn drukte met de voorbereidingen ben ik nu tochwel vergeten te vragen of er Fanta is... Maar ik zal toch maar m'n voorraad in m'n koffer leggen, ge weet maar nooit da ze alleen gele limonade hebben.

                      Het meeste werk is nu achter de rug. Alles is nu een beetje geregeld en klaar voor zondag. Zojuist het weerbericht gehoord. Prima fotoweer. Da's lekker meegenomen.
                      Ik wens jullie allemaal een FANTAstische zondag toe met deze tweede Koolmijn shooting.
                      Last edited by mic; 18 augustus 2005, 23:35.

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        Bij voorbaat bedankt jongens
                        zie er echt naar uit
                        ferm werk geleverd
                        grtz
                        D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                        Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                        en ewa flitsspeelgoed

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          ik lees enkele pagina's terug dat er geen contacten gelegd mogen worden met modellen. Dat verhindert echter ook dat je een contract opstelt met de modellen waarin ze je toestemming geven om de foto's te gebruiken en online te plaatsen. Ik werk liever met een contractje - zo weet iedereen waaraan zich te houden?
                          Of moeten we dan massaal visitekaartjes uitdelen en vragen aan de modellen om ons zelf te contacteren om dat contractje achteraf te regelen? lijkt me omslachtig?
                          Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            =Nightowl= Iedereen weet dat ze op een modellendag laten fotgraferen door 70 fotografen en dat iedere fotograaf meestal ook op hun site mooie foto's plaatsen van de modellen. Op een gewone sd worden duizenden foto's genomen met allemaal mensen en word er ook niet met contract gewerkt. Ik zal persoonlijk die dag met de modellen een overenkomst opstellen zodat ze weten dat die foto's online gebruikt mogen worden. Contacten kun je door middel van kaartje af te geven leggen maar de modellen zelf zullen zelf geen info's geven die dag. Zo alleen kunnen ze je contacteren anders vraag je aan degene die de modellen heeft aangebracht voor info.
                            Mvg
                            Umco
                            Respect begint bij uzelve

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              Nu nog duimen voor lekker weer a.s. zondag
                              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                Wegens omstandigheden zal ik waarschijnlijk een kwartiertje later aankomen .
                                Komen doe ik zeker !!!

                                Comment

                                Working...
                                X