Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Zo, vrijdag avond 20.00 uur.
    Vanaf nu stoppen we de inschrijvingen zowel voor de fotografen als voor de BBQ.
    Dus niet meer mailen als je toch nog wou komen.
    Als je naam in de lijst staat, dan ben je erbij, ook alle reserven zijn welkom.

    In 't totaal 72 fotografen. Over de 50 modellen. 11 mensen van de organisatie,security, logistiek en hulpjes, 8 mijngidsen en een aantal koks voor de BBQ...
    Laat de happening beginnen.

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Oorspronkelijk geplaatst door noliko
      Wegens omstandigheden zal ik waarschijnlijk een kwartiertje later aankomen .
      Komen doe ik zeker !!!
      dus om 11.15... Ok we zullen daar rekening mee houden.

      Aan alle andere fotografen zorg dat je rond 11.00 uur daar bent. Want om stipt 12.00 uur vertrekt den tour. En 't zou spijtig zijn dit te missen... is echt plezant om eens te doen. Fun en mooie foto's gegarandeerd.

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Oei Mic ,

        Ik had die groene tekst niet gezien . Dan zal ik maar de mis van 10.00u nemen i.p.v. die van 11.00 .

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          Oorspronkelijk geplaatst door mic
          dus om 11.15... Ok we zullen daar rekening mee houden.
          Ik kan ook moeilijk op de minuut zeggen hoe laat ik zal aankomen. Het is immers bijna 200 km rijden voor mij en tegenwoordig moet er maar een kleinigheidje op de baan gebeuren en er is meteen kilometers "miserie".

          Blijkbaar moeten we nu al om 11 uur aanwezig zijn. Staat dat nu vast? Ik heb immers nog een afspraak onderweg en ik wil die geen elvendertig keer verplaatsen.

          seppuku.

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
            Ik kan ook moeilijk op de minuut zeggen hoe laat ik zal aankomen. Het is immers bijna 200 km rijden voor mij en tegenwoordig moet er maar een kleinigheidje op de baan gebeuren en er is meteen kilometers "miserie".

            Blijkbaar moeten we nu al om 11 uur aanwezig zijn. Staat dat nu vast? Ik heb immers nog een afspraak onderweg en ik wil die geen elvendertig keer verplaatsen.

            seppuku.
            Das dan simpel hé (als uw afspraak niet te lang duurt)

            Ge vertrekt om 8 uur en dan zijt ge zeker op tijd in Winterslag

            Sven

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Zal op tijd aanwezig proberen te zijn

              Het weer:

              Op de beide weekenddagen overheersen de droge perioden. Ook schijnt de zon soms, vooral op zondag. Zomerse maxima worden waarschijnlijk niet gehaald, maar omdat de wind zwak is, voelt het warmer aan.
              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                Ik kan ook moeilijk op de minuut zeggen hoe laat ik zal aankomen. Het is immers bijna 200 km rijden voor mij en tegenwoordig moet er maar een kleinigheidje op de baan gebeuren en er is meteen kilometers "miserie".

                Blijkbaar moeten we nu al om 11 uur aanwezig zijn. Staat dat nu vast? Ik heb immers nog een afspraak onderweg en ik wil die geen elvendertig keer verplaatsen.

                seppuku.
                He? Er is nooit iets verandert aan het aanvangsuur???
                De SD start om 12 uur. Maar als je nog moet inschrijven, badge, briefing enz... Tja, dan is 't normaal dat je iets vroeger daar bent he?
                Kijk, als je een trein of vliegtuig neemt en dit vertrekt om 12.00 uur stipt. Kom jij dan pas om 12 uur in 't station of luchthaven aan?
                Wij hebben het aanvangtijdstip nooit verandert is altijd 12 uur geweest. Je moet niet stipt om 11 uur aanwezig zijn... tien voor twaalf kan ook best... als je vlug kan lopen

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  in Winterslag ????? dan gaat ge daar alleen zijn hoor ...... hahahahahahh

                  deze keer is het in WATERSCHEI te doen hé ........
                  dus bij deze .... Swa, Nina en robin oftewel "the fuji family" zal er tijdig zijn, tot zondag allemaal
                  groetjes,, Nina
                  trotse eigenaar van een fuji S602Z :)
                  Member of the Han Fan Clan
                  http://ninasgallery.fotopic.net
                  http://ninas--tutorials.fotopic.net

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nina
                    in Winterslag ????? dan gaat ge daar alleen zijn hoor ...... hahahahahahh

                    deze keer is het in WATERSCHEI te doen hé ........
                    Niet erg... Heel vroeger in the good old days was Winterslag met Waterschei verbonden... Ondergronds op een diepte van 800 meter...

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      goe mic .... ze kunnen misschien, de ondergrondse tunnels nog gebruiken en toch nog tijdig aanwezig zijn, dus ik heb niks gezegd

                      Nina
                      trotse eigenaar van een fuji S602Z :)
                      Member of the Han Fan Clan
                      http://ninasgallery.fotopic.net
                      http://ninas--tutorials.fotopic.net

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        Oorspronkelijk geplaatst door mic
                        Kijk, als je een trein of vliegtuig neemt en dit vertrekt om 12.00 uur stipt. Kom jij dan pas om 12 uur in 't station of luchthaven aan?
                        Nou in het geval van de Nederlandse Spoorwegen kan je gerust 5 minuten te laat komen, en dan nog loop je het risico in de trein van een uur geleden te stappen

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          Zullen maar een schietgebedje doen voor mooi weer zeker ? , en we zullen zeker op tijd moeten vertrekken, want van Brugge tot daar is een hele trip.

                          dromer

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            Oorspronkelijk geplaatst door dromer
                            Zullen maar een schietgebedje doen voor mooi weer zeker ? , en we zullen zeker op tijd moeten vertrekken, want van Brugge tot daar is een hele trip.

                            dromer
                            Zit al de ganse voormiddag op mijn blote knieën , en betert nie.

                            Mijne wekker staat al klaar 05.45
                            Roeselare-Ieper-Lichtervelde-Brugge-Waterschei .Oei,Oei
                            Digitale groeten
                            K.J.W.

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              Komjewok...
                              Rare reisroute Roeselare - Ieper - Lichtervelde ...
                              Veel sneller is Roeselare - Lichtervelde - Brugge ... tenzij je uit Ieper vertrekt, maar dan is je schema fout
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                Nee,Nee
                                Eerste da meiske hier , djamila ophalen in Ieper , dan boy't ophalen in Lichtervelde en daarna efkes stoppen bij dromer in brugge en dan naar het beloofde land.
                                Ja (t zit raar in elkaar) .
                                Digitale groeten
                                K.J.W.

                                Comment

                                Working...
                                X