Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
    MORGEN IS HET ZOOOOOVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
    Huh? Is er morgen iets dan?

    Zojuist de leenauto opgehaald (ik heb er zelf geen), de tank volgegooid en ik zal nu even een paar batterijen gaan opladen. Tot morgen

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Heb net nog ff een homemade omibounce gemaakt van een flesje wasverzachter. En het werkt ook nog! Dus als het morgen naar lavendel ruikt ben ik het.

      Grtx Johan
      Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Oorspronkelijk geplaatst door tijgerhaai
        Heb net nog ff een homemade omibounce gemaakt van een flesje wasverzachter. En het werkt ook nog! Dus als het morgen naar lavendel ruikt ben ik het.

        Grtx Johan
        Ik heb er één gemaakt van simpel papier. Dit werkt wonderbaarlijk ook gewoon. Ik heb het ook nog geprobeert met een leeg melkpak (zo'n plastic wit-doorschijnend 2 liter geval) echter die krijg ik niet echt in de juiste vorm. Ik heb ook nog een aantal lege kokers van Fuji filmrolletjes tevoorschijn gehaald. Misschien kan ik daar nog wat mee

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          Zo, over een uurtje vertrek ik richting Belgie, weet ik zeker dat ik op tijd ben!!!
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Njammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, het is niet om jullie jaloers te maken zu...

            maaaaaaaaaaaaaaaaarrrrreeeuh ik geniet hier voor de moment van, nee niet fanta, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

            EEN


            LEKKERE

            BANANENMILKSHAKE


            Greetz
            Dj

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Oorspronkelijk geplaatst door Triker
              Zo, over een uurtje vertrek ik richting Belgie, weet ik zeker dat ik op tijd ben!!!
              Als je Belgie in komt ....... ja dan wel......
              Z900
              Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Verdozeme! Ik heb zojuist moeten besluiten om niet te komen Ik heb al een paar dagen koorts en ik had zo gehoopt dat het vandaag over zou gaan, maar niet dus. Ik laat dingen uit mijn handen vallen, ik ben duizelig en nadenken gaat ook niet echt lekker. Kortom... het is nu niet verantwoord om naar België te rijden.

                Jammer maar volgende keer hoop ik er echt bij te zijn.

                Groeten, Miriam

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
                  Verdozeme! Ik heb zojuist moeten besluiten om niet te komen Ik heb al een paar dagen koorts en ik had zo gehoopt dat het vandaag over zou gaan, maar niet dus. Ik laat dingen uit mijn handen vallen, ik ben duizelig en nadenken gaat ook niet echt lekker. Kortom... het is nu niet verantwoord om naar België te rijden.

                  Jammer maar volgende keer hoop ik er echt bij te zijn.

                  Groeten, Miriam
                  Jammer dat te horen Myriam, hoopte je echt es in real life te leren kennen ....

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Oeppps wat laat maar als er iemand kortingbonnekkes (je weet wel, da boekske van Ome Canon) nodig heeft, klop dan morgen maar es op m'n schouder - maar nie te hard hé

                    *PS de bon voor de 70-200 L F4 is reeds gereserveerd
                    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Hehe, we zijn morgen...
                      Ik bedoel het is 0.00 uur dus 't is zondag.
                      Mijn administratief werk zit erop.
                      Weken voorbereiding nemen vandaag een einde.
                      Nu straks nog effe de inschrijvingen doen en badgkes uitdelen en 't is gedaan voor mij.
                      Toch wel veel werk aan zo'n SD. Nog goed da ik met pensioen ben.
                      Maar ik ga na deze SD toch effe vakantie nemen en een tijdje geen Sdkes meer organiseren.... effe uitrusten.
                      Ik heb er een beetje teveel gedaan.

                      En het weer ziet er prachtig uit... Vandaag is hier (Genk) geen drup regen gevallen en morgen wordt 't alleen maar beter... Misschien kunnen we zelfs buiten barbequeen.
                      Staks allemaal veel plezier en veeeeel schone fotokes toegewenst.
                      En vooral lekker eten he?

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        tot sebiet mic...

                        zet voor mij ook al maar een vatje fanta gereed

                        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          Ik heb deze avond mijn batterijen opgeladen, en deze middag mijn canon ook. Wij zijn er klaar voor.
                          Met deze wil ik alvast de hele ploeg bedanken, die dit op punt gezet heeft. Uit ervaring weet ik wat zoiets te weeg kan brengen.
                          Ik kijk er echt naar uit en waarschijnlijk alle anderen ook. We maken er een FANTAsche dag van, daar ben ik van overtuigd.
                          Even wat nachtrust en dan ... Schoot = een dagje genieten.
                          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            hier ook alles in gereedheid gebracht ..... vanavond nog effe gaan shooten in st-truiden tijdens "theater op de markt"maar de gebruikte batterijen zitten nu in de laders om morgen zeker verder te kunnen, de wekkers gezet om ons zeker niet te verslapen
                            the fuji family is comming
                            groetjes en tot strakjes, Swa, Nina en Robin
                            trotse eigenaar van een fuji S602Z :)
                            Member of the Han Fan Clan
                            http://ninasgallery.fotopic.net
                            http://ninas--tutorials.fotopic.net

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              hm.
                              ik hoop dat er caffein is
                              *pompompidom*

                              say "hi" to the zombie with muddy combats.
                              http://www.duister.org

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                *geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw*

                                Good mornin'

                                *geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw*


                                Het is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg voor een mens zo vroeg te laten opstaan!

                                Sebiet vlug ff doesjen, nu aan het eten... Er gaat niet veel tijd overblijven

                                Greetz
                                Dj

                                Comment

                                Working...
                                X