Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie zou er nu nog een diesel kopen ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door :clown: VerSeg Bekijk bericht

En wat heeft dit nu nog met dit topic te maken?
    Zoals altijd ga jij specifiek op zoek baar problemen met een diesel of benzine.
    Dat probleem is anders nog klein en goedkoop ten opzichte van een EV dat spontaan in de fik vliegt en ook heel uw huis mee in de as legt.
    Sinds uw vorige reactie heb je weer de titel van forumclown te pakken vriend, en die doe je dan ook meteen alle eer aan met deze schitterende actie.
    Waar was uw verontwaardiging bij onderstaande posts? Om er maar twee recente te geven.

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht

Een 10 jaar oude Fiat 500e:
    https://www.youtube.com/watch?v=CbRdyRLLKNU
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
      Sinds uw vorige reactie heb je weer de titel van forumclown te pakken vriend, en die doe je dan ook meteen alle eer aan met deze schitterende actie.
      Waar was uw verontwaardiging bij onderstaande posts? Om er maar twee recente te
      Dus ik mag niets over een EV posten want dan vind je me een EV hater en beledig je me voor clown en nog wat, maar jij mag wel over een diesel of benzine iets posten en dan ben ik alsnog de clown?
      Kunt gij niks anders meer dan mensen beledigen want dat doe je de laatste tijd zowat met iedereen in dit topic.
      Wat voor een arrogante *** ben jij geworden man?
      B3 T7 T34
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht

Juist Verseg.
        Ik heb de tekst zo geschreven dat ook pubers die kunnen begrijpen.
        Pubers en clowns … allemaal ene pot.
        Vermoedelijk zijn resterende woordenschat aan het uitputten.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

• Keuze tussen diesel en EV in Duitsland

De verkoop van de elektrische auto in Duitsland staat behoorlijk onder druk. In vergelijking met vorig jaar is het niet best.
          Last edited by VerSeg; 6 augustus 2024, 22:05.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

• Tesla op zijn best, al kan dit uiteraard met elke wagen gebeuren.

“Wij krijgen de rekening gepresenteerd": koppel beleeft horrorvakantie door gloednieuwe Tesla die in panne valt https://www.hln.be/mobiliteit/wij-kr...valt~ab73b08a/
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Tesla op zijn best, al kan dit uiteraard met elke wagen gebeuren.

“Wij krijgen de rekening gepresenteerd": koppel beleeft horrorvakantie door gloednieuwe Tesla die in panne valt https://www.hln.be/mobiliteit/wij-kr...valt~ab73b08a/
              Kan inderdaad met elke wagen gebeuren, maar omdat het een Tesla is, zullen we het hier maar posten.
              Hombre

Comment

Kan inderdaad met elke wagen gebeuren, maar omdat het een Tesla is, zullen we het hier maar posten.
                Heb ik u aangesproken?
                Denk het niet, dus moei u niet!
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Dus ik mag niets over een EV posten want dan vind je me een EV hater en beledig je me voor clown en nog wat, maar jij mag wel over een diesel of benzine iets posten en dan ben ik alsnog de clown?
                  Kunt gij niks anders meer dan mensen beledigen want dat doe je de laatste tijd zowat met iedereen in dit topic.
                  Wat voor een arrogante *** ben jij geworden man?
                  B3 T7 T34
                  Neen, dat is niet wat er gebeurd is en dat weet je best.
                  Ook grappig dat er hier nog iets stond van brandende EV in brandende woningen in uw reply, spijtig dat ik geen quote/screenshot gemaakt heb. Nog net op tijd bedacht dat het helemaal absurd werd?

The forum clown

No, it is not the intention of the forum clown to make you laugh. Yet he regularly does so by giving rash, incorrect and impulsive reactions that go nowhere. Very often these are topics in which the person in question is emotionally involved. In his haste to correct those wrong reactions, the forum clown suddenly goes in a completely different direction and everyone is left behind in confusion. The forum clown makes fun of himself, albeit unintentionally and unconsciously. Due to his pathetic, pitiful appearance, the forum clown can count on a small fan base who help him to soften his antics, but for the vast majority of forum users he is rather an irritating person.​
                  Hombre

Comment

• Het kan ook anders, In Zweden waar sinds 2022 geen enkele EV subsidie meer bestaat, erkend men wel de voordelen van een EV.
                    Nieuwe registraties tem juni 2024 ongeveer evenredig verdeeld 1/3 BEV; 1/3 hybride en 1/3 ICE.

Hombre

Comment

Neen, dat is niet wat er gebeurd is en dat weet je best.
                      Ook grappig dat er hier nog iets stond van brandende EV in brandende woningen in uw reply, spijtig dat ik geen quote/screenshot gemaakt heb. Nog net op tijd bedacht dat het helemaal absurd werd?

Misschien kan je niet goed lezen of redeneren, maar ik heb geen enkel bericht aangepast.
                      Weer een van uw waanideeën?
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Om niet te editeren … het is anders wel een feit dat al veel batterijen van een EV of EF spontaan in brand gevlogen zijn en woningen of andere gebouwen in de fik gestoken hebben.
                        Kortsluiting in ICE komt ook wel voor, maar in tegenstelling tot EV's zijn die wel vlotter te blussen.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Misschien kan je niet goed lezen of redeneren, maar ik heb geen enkel bericht aangepast.
                          Dat heb je inderdaad niet gedaan Freddy, staat er nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
                            Dat heb je inderdaad niet gedaan Freddy, staat er nog.
                            Gelukkig scheen het zonnetje deze namiddag nog een beetje, anders hebben sommigen nog meer tijd te spenderen aan onzinnige reacties.

Edit: De zon kunnen gebruiken om de EV te laden, was nodig nadat gisteren en eergisteren meer dan 20 laadpalen het voor de zoveelste keer niet deden.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Natuurlijk wordt dat ontkent, ondertussen weet ook iedereen wel dat je een post binnen x-tijd kan aanpassen zonder de melding onderaan "Last edited by ..."
                              En dan natuurlijk van de gelegenheid gebruik maken om onzin te verspreiden
                              Hombre

Comment

Het kan ook anders, In Zweden waar sinds 2022 geen enkele EV subsidie meer bestaat, erkend men wel de voordelen van een EV.
                                Nieuwe registraties tem juni 2024 ongeveer evenredig verdeeld 1/3 BEV; 1/3 hybride en 1/3 ICE.

Lijkt mij heel sterk op een halve curve van Gauss :-)

De wereld is één grote poppenkast waar de groten aan de touwtjes trekken om zo
                                hun ideeën te laten kloppen, alles in scène zetten om toch maar de boel enigsinds in evenwicht
                                proberen te houden, iedereen content…… En dan heb ik het niet alleen over auto’s.
                                Last edited by Geerten; 7 augustus 2024, 23:33.

Comment

Working...
                                X