Ik las onlangs dat de nieuwe auto's die nu het meeste verkocht worden nog steeds diesel zijn.
Ik heb zelf altijd (en nu nog) met een diesel gereden, ik hou wel van het hoge koppel.
Wie van jullie zou nu nog opteren voor een diesel en veronderstel dat ik er eentje koop, hoe lang zou ik dan nog met een diesel mogen rijden met al die nieuwe wetten in het vooruitzicht
Ondanks dat een diesel properder is dan een benzine, wil men in Europa en daarmee ook België van de diesel vanaf
Tevens ik zie dat alle diesels nu met AdBlue zijn, ik heb daar al redelijk wat slechte verhalen over gehoord
Klopt dit dat AdBlue een diesel motor sneller kapot maakt en dat er meer slijtage is en meer miserie of zijn dat weeral eens gewone wildwest verhalen ??
Ps. ik zou graag elektrisch rijden als ik een actieradius zou hebben met één laadbeurt van rond de 1000km, maar dat houd me serieus tegen en uiteraard ook nog de steeds veel te hoge prijs.
Tevens lijkt het mij dat er geen (of amper) break modellen zijn in de elektrische uitvoering, te zwaar mss ??
Alvast bedankt
grts
Sieg
Ik heb zelf altijd (en nu nog) met een diesel gereden, ik hou wel van het hoge koppel.
Wie van jullie zou nu nog opteren voor een diesel en veronderstel dat ik er eentje koop, hoe lang zou ik dan nog met een diesel mogen rijden met al die nieuwe wetten in het vooruitzicht
Ondanks dat een diesel properder is dan een benzine, wil men in Europa en daarmee ook België van de diesel vanaf
Tevens ik zie dat alle diesels nu met AdBlue zijn, ik heb daar al redelijk wat slechte verhalen over gehoord
Klopt dit dat AdBlue een diesel motor sneller kapot maakt en dat er meer slijtage is en meer miserie of zijn dat weeral eens gewone wildwest verhalen ??
Ps. ik zou graag elektrisch rijden als ik een actieradius zou hebben met één laadbeurt van rond de 1000km, maar dat houd me serieus tegen en uiteraard ook nog de steeds veel te hoge prijs.
Tevens lijkt het mij dat er geen (of amper) break modellen zijn in de elektrische uitvoering, te zwaar mss ??
Alvast bedankt
grts
Sieg
Comment