Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De beurzen kelderen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: De beurzen kelderen

ER zit weer een vlieg op de lamp in Europa. Wat zo goed begon deze morgen met op de Bel20 uitschieters van +6 en 8% is nu voor de financials dezelfde cijfers, maar dan naar de neg. kant. Ook Amsterdam, Parijs, Frankfurt en de rest van Europa lijden weer onder de onenigheid die onder leiding van Duitsland heerst in Europa. De belastingbetaler begint om langs om meer te protesteren tegen het massaal inkomen van obligaties door de ECB. Men beseft dus in de landen die het momenteel goed doen dat de belastingbetaler de rekening zal gepresenteerd worden. In België heeft men nog tijd om daarover na te denken want de heren regeerders zijn nog op reis.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
      want de heren regeerders zijn nog op reis.
      Daarvoor zijn het ook "lopende" regeerders hé Pol
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

En de kleur is weer rood
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Daarvoor zijn het ook "lopende" regeerders hé Pol
          Van lopende zaken nog gehoord, maar van lopende regeerders ? De meesten hebben na verloop van tijd toch een rond buikje. Van wat zou dat zijn?
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Hmm, ga het eens vragen aan de loodgieter, zou ik zeggen . Die kent daar alles van .
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Hopelijk heben wij het dieptepunt nu wel gehad. Al twee dagen gat het opwaarts. Nu, de algemene achterliggende gedachte is dat er niet veel hoeft te gebeuren om weer afwaarts te glijden. Een goeie zaak is althans dat men het shorten in enkele Europese landen waaronder België tijdelijk verbannen heeft. Zo krijgen de financiële waarden weer wat ademruimte. Ik ben alvast vandaag weer op de trein gestapt...
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

waar(op welke site's) volgen jullie die koersen???
                nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                  waar(op welke site's) volgen jullie die koersen???
                  http://www.nuzakelijk.nl/beurs/

http://www.beurs.nl/
                  Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                  Cybershot Photo Website!

Comment

Hopelijk heben wij het dieptepunt nu wel gehad. Al twee dagen gat het opwaarts. Nu, de algemene achterliggende gedachte is dat er niet veel hoeft te gebeuren om weer afwaarts te glijden. Een goeie zaak is althans dat men het shorten in enkele Europese landen waaronder België tijdelijk verbannen heeft. Zo krijgen de financiële waarden weer wat ademruimte. Ik ben alvast vandaag weer op de trein gestapt...

Shorten zou definitief verboden moeten worden. Het tijdelijk verbieden is koren op de molen van de shorters. Een beetje gelijk een junk die 3 dagen afkickt om extra high te worden. Hoe meer de koersen terug stijgen, hoe meer de shorters, die per definitie inzetten op verlies, terug kunnen winnen.

Als de ene inzet op winst en de andere op verlies en iedereen laat dat zomaar toe, dan is het normaal dat er vodden van komen.
                    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Bekijk hier de koersen voor de belangrijkste beursindexen wereldwijd. Stijgt of daalt de Bel 20, AEX, Dow Jones, Nikkei of EuroStoxx 50? Je vindt het hier

Eurobench.com: steun en toeverlaat voor beleggers. Bekijk de beurskoersen, de laatste stand van de AEX en lees het nieuws, de columns en de adviezen.

Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik volg een aantal koersen (puur uit interesse - zoals Lockheed-Martin, Boeing, Apple, de Dow Jones, en de Nasdaq) via het Dashboard van mijn Mac . Erg handig.
                        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                          Shorten zou definitief verboden moeten worden. Het tijdelijk verbieden is koren op de molen van de shorters. Een beetje gelijk een junk die 3 dagen afkickt om extra high te worden. Hoe meer de koersen terug stijgen, hoe meer de shorters, die per definitie inzetten op verlies, terug kunnen winnen.

Als de ene inzet op winst en de andere op verlies en iedereen laat dat zomaar toe, dan is het normaal dat er vodden van komen.
                          Wat er van dat verbieden terecht komt heb ik net gezien op tv één: niks dus
                          Trouwens ik snap het nog niet dat shorten.
                          Net dus weer op tv.
                          Iets fatsoenlijk uitleggen blijft moeilijk

KBC heeft veel verloren de laatste dagen...
                          Dus ik koop NU en wacht tot het aandeel stijgt en verkoop het weer. Is dat shorten?
                          Last edited by theokus; 12 augustus 2011, 12:11.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Al is het maar de idee Theo. De beurs is één en al emotie. Die daar logica in denkt te vinden is er aan voor de moeite.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Al is het maar de idee Theo. De beurs is één en al emotie. Die daar logica in denkt te vinden is er aan voor de moeite.
                              Ok maar België heeft dat niet in handen.
                              Omdat die aanbieders (?) ergens anders hun servers hebben staan.... dacht ik toch begrepen
                              te hebben.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Trouwens ik snap het nog niet dat shorten.
                                Net dus weer op tv.
                                Iets fatsoenlijk uitleggen blijft moeilijk

KBC heeft veel verloren de laatste dagen...
                                Dus ik koop NU en wacht tot het aandeel stijgt en verkoop het weer. Is dat shorten?
                                Shorten is niet kopen of verkopen, het is lenen van aandelen. Je leent aandelen van een ander en je geeft ze terug als ze gedaald zijn. Het verschil gaat natuurlijk in je eigen pocket.
                                Opties daarentegen houden een verplichting in om te kopen of te verkopen tegen een vooraf bepaalde prijs. Call : kopen ; Put : verkopen.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X