Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Solden ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Solden ?

    Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
    en u niet alleen
    wat een gezaag over een stuk textiel dat iemand zoveel geld waard vind hij doet maar, zolang het niet mijn centen zijn doet ie ermee wat ie wil, voor mijn part mag zijn jeanske met de hand verguld zijn !

    Mark
    Je zegt daar zoiets
    In de jaren tachtig was de jeugd van Hasselt en omgeving in de ban van zo'n stukje textiel.
    Het ging over een jeans.... met zo'n adelaar op de achterzak.
    De merknaam ontgaat me even.
    Het was even erg zoals met die "Millet" jaskes.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Solden ?

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Het ging over een jeans.... met zo'n adelaar op de achterzak.
      De merknaam ontgaat me even.
      'k Zal u helpen... kijk eens op #32..... aaarggll... nu begin ik toch wel weer zelf over dien kl**tebroek zekers

      Comment


      • Re: Solden ?

        man man man...

        Kijk we kunnen zo echt bliijjjven gaan hoor... En @ 2010 zijn we er nog niet mee klaar. Ik stel voor dat iedereen er het zijne van denkt... Maar er zijn toch wel van die verd*mde moeials geweest die er NIKS van kenden maar bon. Ik denkt dat we hier beter over stoppen want zoals ik al zij... Tgaat toch ni ophouden. Ieder het zijne... Wie graag een 250€ betaald die betaald dat maar dat is dan ons, of beter, mijn probleem. Maar jullie hebben me toch niet de argumenten te geven om me te kunnen overtuigen voor wat minder geld uit te geven nuja , ik wil met niemand van dit symathieke forum, met af en toe op een paar uitzonderingen na, ruzie. Goed.

        Vele groetjes
        ( van de zotte man die zen broekenn veel te duur koopt )

        Comment


        • Re: Solden ?

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Het was even erg zoals met die "Millet" jaskes.
          Daarmee leerden ze ons op school op een verkeerde manier het verschil tussen rijk en arm (wat sommigen ervan dachten althans).
          Het was inderdaad een rage die vestjes en ze waren niet van de goedkoopste. In het begin waren er maar een stuk of twee die zoiets hadden maar het ging als een lopend vuurtje.
          Veel ouders kwamen toen klagen in de school dat hun kind een dure vest wou omdat een ander dat ook had ... ze vonden het echter veel te duur.
          Na enige tijd was er zelfs een speciaal reglement in de school dat verbood om met een Millet te komen ... "je moet niet komen stoeffen dat je rijk bent" werd er door de meeste leraars gezegd.
          Dit heeft een hele tijd voor heftige discussies gezorgd ... kinderen begonnen elkaar verwijten te maken over geldkwesties ... iets waar de meesten zelfs nog geen benut van hadden.
          En als we dit topic even goed bekijken ... dan gaan we een beetje dezelfde richting uit.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Re: Solden ?

            Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
            man man man...

            Kijk we kunnen zo echt bliijjjven gaan hoor... En @ 2010 zijn we er nog niet mee klaar. Ik stel voor dat iedereen er het zijne van denkt... Maar er zijn toch wel van die verd*mde moeials geweest die er NIKS van kenden maar bon. Ik denkt dat we hier beter over stoppen want zoals ik al zij... Tgaat toch ni ophouden. Ieder het zijne... Wie graag een 250€ betaald die betaald dat maar dat is dan ons, of beter, mijn probleem. Maar jullie hebben me toch niet de argumenten te geven om me te kunnen overtuigen voor wat minder geld uit te geven nuja , ik wil met niemand van dit symathieke forum, met af en toe op een paar uitzonderingen na, ruzie. Goed.

            Vele groetjes
            ( van de zotte man die zen broekenn veel te duur koopt )
            Gij speelt toch nie meer mee hier, nem

            Comment


            • Re: Solden ?

              Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
              Dien broek hangt hier verd**me al ferm m'n kl**en uit .
              Zie je wel dat het geen goede broek is
              Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

              Comment


              • Re: Solden ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                Zie je wel dat het geen goede broek is
                Je hebt gelijk schat


                jongens, jongens... is dat door het vriesweer of wat, maar ik heb nog nooit zoveel gezeverd op BD als de laatste dagen

                Comment


                • Re: Solden ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                  Zie je wel dat het geen goede broek is
                  Het "materiaal" van Wrangler heb ik altijd goed gevonden...
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Solden ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Daarmee leerden ze ons op school op een verkeerde manier het verschil tussen rijk en arm (wat sommigen ervan dachten althans).
                    Het was inderdaad een rage die vestjes en ze waren niet van de goedkoopste. In het begin waren er maar een stuk of twee die zoiets hadden maar het ging als een lopend vuurtje.
                    Veel ouders kwamen toen klagen in de school dat hun kind een dure vest wou omdat een ander dat ook had ... ze vonden het echter veel te duur.
                    Na enige tijd was er zelfs een speciaal reglement in de school dat verbood om met een Millet te komen ... "je moet niet komen stoeffen dat je rijk bent" werd er door de meeste leraars gezegd.
                    Dit heeft een hele tijd voor heftige discussies gezorgd ... kinderen begonnen elkaar verwijten te maken over geldkwesties ... iets waar de meesten zelfs nog geen benut van hadden.
                    En als we dit topic even goed bekijken ... dan gaan we een beetje dezelfde richting uit.
                    Beetje veel ja.
                    Interessanter is: zijn solden betrouwbaar...
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Solden ?

                      Ah se, dat was nu eens interessante lectuur tijdens het verorberen van mijn pizza.

                      Ik moet zeggen, ik koop de spullen waar ik zin in heb, solden of niet, duur of goedkoop. Vreemd genoeg voel ik mij in mijn klas in de goedkope spullen van H&M veel beter dan in mijn schone rokskes. Dan moet ik niet de hele tijd uitkijken voor rondvliegende verf en kan ik zonder probleem mee op de grond rollen in de turnzaal
                      Als er dan iets aan is of de verf er niet uit kan is het tenminste niet hartverscheurend om er een kuisvod van te maken of aan mijn kleuters te geven om aan te doen in de verkleedhoek.

                      Comment


                      • Re: Solden ?

                        Mijn broeken die mij niet meer passen staan te koop voor 300 euro, in solden wel te verstaan, het zijn dan wel echte "Ludo V." broeken.
                        OPGEPAST voor namaak, onder de meest diverse namen worden zij op de markt gebracht, zoals, Ludo V. , ludoV., LV, Lubo V., Ludo V, Turbo V. enz.... .
                        Deze zwendelaars in namaak artikelen heb ik deze, afgedragen, broeken nog nooit weten verkopen voor minder dan 999 euro, laat staan in solden.
                        Harde bewijzen heb ik niet, hoewel ik vrijwel zeker ben dat zij ze inkopen bij spullenhulp
                        mvg,
                        Ludo V.

                        Comment


                        • Re: Solden ?

                          Allemaal goed en wel, maar straks zijn de solden voorbij, en zit ik hier nog altijd zonder broek
                          To make your dreams come true, wake up

                          Comment


                          • Re: Solden ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
                            Maar jullie hebben me toch niet de argumenten te geven om me te kunnen overtuigen voor wat minder geld uit te geven
                            Die argumenten zullen wel vanzelf komen in de toekomst, als je er zelf zal voor moet werken

                            Mvg,
                            Frederic

                            Comment


                            • Re: Solden ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                              Allemaal goed en wel, maar straks zijn de solden voorbij, en zit ik hier nog altijd zonder broek
                              De jeans van de C&A zijn niet veel waard: na een jaar na de vaantjes...
                              Dus blijf daar maar weg.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Solden ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                De jeans van de C&A zijn niet veel waard: na een jaar na de vaantjes...
                                Dus blijf daar maar weg.
                                3 maand, langer moet dat niet meegaan, 'k kruip toch elke dag op mijn knieën, of het scheelt niet veel .


                                Maar in die van de c&a heb ik een dik gat , 't moet ergens iets zijn
                                To make your dreams come true, wake up

                                Comment

                                Working...
                                X