Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Solden ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Solden ?

Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
    this treatment is a hand crafted process. The characteristics of the procedure make each garment original and inique. Therefore variations should be considered a sign of quality. The nature of the precess can render the garment delicate and we therefore recommend that the garment is washed in accordance with the washing instruction contained on the inside label.

Omdat bij deze broek een speciale stof is gebruikt, van uiterst beste kwaliteit. Dat heb je bij een broek van 100€ niet. Je hebt trouwens ook broeken van diesel van 250€ hoor... Verdiep je kennis in de textiel en later wordt alles wel duidelijk waarom een broek van 100€ niet dezelfde kwaliteit heeft als ene van 250€...
    Kan je een broek van de h&m van vb 50€ vergelijken met een broek van 125€ ? neen hé.. want als je aan een broek van 125 € zit zit je vb al bij diesel, kan je een broek van diesel vergelijken met een broek van de h&m? ik denk het niet... wel dit is EXACT hetzelfde met een broek van 100€ en een broek van 250€. Er bestaan zelf broeken van over de 500€, dan kan ik die van mij van 250€ daar ook niet mee vergelijken en dat geef ik ook zeker en vast toe. Maar wat jij daar zegt dat een broek van 100 € even goed is als een van 250€? daar zit je dan toch wel even verkeerd fout, zoals ik al zei, verdiep je kennis in de wereld van textiel en alles wordt duidelijk.
    Sorry hoor, maar ik geloof er geen hol van. Er staat enkel dat ze met de hand bewerkt is. Erger nog: je broek wordt er kwetsbaar van en je moet ze (vermoed ik) met de hand wassen of op een zacht programma in de machine. Minder sterke kwaliteit dus

Ik ken er misschien niet veel van, maar even een etiketje citeren kan ik ook hoor ^^

Volgens jouw redenering is een broek van 5000 euro ook 20 keer beter dan die van jou? Zever in pakskes je kunt niet blijven betere kwaliteit maken, jeans blijft jeans (C&A-broeken buien beschouwing gelaten). Zeker als ze ze wat bewerken zodat ze 'delicate' wordt

Enfin ja, ieder zijn overtuigingen zeker
    Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Ik stel voor dat we eens beginnen over welk waspoeder nu 't beste is voor die jeans .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Ik stel voor dat we eens beginnen over welk waspoeder nu 't beste is voor die jeans .
        En de vraag of dat waspoeder ook voor andere dingen kan gebruikt worden, zoals om te slimmen
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          En de vraag of dat waspoeder ook voor andere dingen kan gebruikt worden, zoals om te slimmen
          Jij hebt duidelijk al aan de alcohol gezeten vanavond

Comment

Jij hebt duidelijk al aan de alcohol gezeten vanavond
            Neen, dat is het probleem nog niks van drank en eten gehad (lees kunnen binnen krijgen)... 't begint in mijn hoofd te zitten blijkbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
              Sorry hoor, maar ik geloof er geen hol van. Er staat enkel dat ze met de hand bewerkt is. Erger nog: je broek wordt er kwetsbaar van en je moet ze (vermoed ik) met de hand wassen of op een zacht programma in de machine. Minder sterke kwaliteit dus

Ik ken er misschien niet veel van, maar even een etiketje citeren kan ik ook hoor ^^

Volgens jouw redenering is een broek van 5000 euro ook 20 keer beter dan die van jou? Zever in pakskes je kunt niet blijven betere kwaliteit maken, jeans blijft jeans (C&A-broeken buien beschouwing gelaten). Zeker als ze ze wat bewerken zodat ze 'delicate' wordt

Enfin ja, ieder zijn overtuigingen zeker

je bewijst hier dus nogmaals dat je er kl*ten van kent

Bon, einde discussie.

Comment

Bon, einde discussie.
                Euh... pardon, in uw eigen draadjes mag je dat wel doen maar euh... hier heeft jdm het voor het zeggen hoor . En roep zo nie, de man voelt zich niet goed van al dat slimmen .

Comment

Bon, einde discussie.
                  Niet beginnen schreeuwen, Cedricje. Dat is zeer onbeleefd.

Mvg.
                  Robert
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Bon, einde discussie.
                    En ik zat al met hoofdpijn (maagpijn, voetpijn ...)..... 'k ga nog wat waspoeder gaan snuiven (le chat, 't is het enige dat hier in de kast staat) , 't zal misschien beteren

Comment

• Re: Solden ?

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      En ik zat al met hoofdpijn (maagpijn, voetpijn ...).....
                      Geen zeer in uw vag... euh... whatever...

Comment

Geen zeer in uw vag... euh... whatever...

Neen, dank zij de tips hier op de website heb ik dat kunnen verdoven

Oh jongens, 'k zou beter in mijn bed kruipen en slapen, maar ook dat doet zeer pfffffffff oud worden is iets, maar oud zijn is nog veel erger....

Comment

je bewijst hier dus nogmaals dat je er kl*ten van kent

Bon, einde discussie.
                          Hey, ik las gewoon jouw tekstje vanop het etiket. Engels kan ik namelijk wél En daar staat dat de stof kwetsbaar wordt.

Ik vroeg al twee keer naar uitleg waarom die broek beter is, maar als je daar niet op kunt antwoorden zijn er maar twee mogelijkheden: A. ik heb gelijk of B. je kent er zelf ook niet veel van en ik heb dus ook gelijk

groeten
                          Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Dat er kwaleitsverschillen zijn weet iedereen wel maar dat je wil geloven dat een broek 250€ waard kan zijn is toch wel redelijk naief. Of dat een speciaal etiketje een astronomische prijs rechtvaardigt. Dit heeft niets meer met kwalilteit te maken maar is puur marketing. En zelfs dan...
                            Stel, hypothetisch, dat een broek van 250€ 2.5 keer zo goed en duurzaam is als een broek van 100€.
                            Dan nog zou ik liever een van 100€ kopen, als deze versleten is een nieuwe van 100€ en daarna terug een halve van 100€. In theorie kost me dat even veel en het gaat even lang mee maar ik kan wel 2.5keer een nieuw model kiezen.
                            Last edited by Roel W; 8 januari 2009, 13:53.

Comment

Dien broek hangt hier verd**me al ferm m'n kl**en uit .

Comment

Dien broek hangt hier verd**me al ferm m'n kl**en uit .
                                en u niet alleen
                                wat een gezaag over een stuk textiel dat iemand zoveel geld waard vind hij doet maar, zolang het niet mijn centen zijn doet ie ermee wat ie wil, voor mijn part mag zijn jeanske met de hand verguld zijn !

Mark
                                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
                                X