Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Solden ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Solden ?

    Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Sorry hoor schat, maar waar moei jij je mee? Dat zijn toch echt helemaal jouw zaken niet.
    Akkoord!
    (alleen met die 'schat'...ik weet niet met zekerheid of het wel een mevrouw is...)

    Ik durf ook een hoopje geld uitgeven aan kledij en ik kan je met een gerust hart zeggen dat je voor kwaliteit betaalt.
    Iets dat ik een hele dag rond mijn lijf heb hangen of waar ik mijn voeten in steek, moet comfortabel zitten.
    Ik heb zelden schoenen gevonden van 25euro die me hetzelfde genot geven als dat van mijn schoenen.
    O ja, en na 1 seizoen zijn ze nog niet verleten ook.
    Hetzelfde voor broeken, truien, hemden...

    Natuurlijk betaal je ook mee voor de merknaam, maar beweren dat de kwaliteit van een broek van 100euro dezelfde is als die van 25 euro...no way!
    Last edited by Ticor; 6 januari 2009, 23:43.
    Mvg Tim

    Comment


    • #77
      Re: Solden ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
      Akkoord!
      (alleen met die 'schat'...ik weet niet met zekerheid of het wel een mevrouw is...)
      Beroep

      Studente talen

      Comment


      • #78
        Re: Solden ?

        Goh, misschien niet... het was vast het toontje van cedricjes vorige berichten dat me die uitspraak ontlokte. (aangepast intussen)

        En ik kies zelf wel wiens schat ik ben, dat zijn dan weer jouw zaken niet ;-)
        Last edited by Jook; 7 januari 2009, 01:25.
        Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

        Comment


        • #79
          Re: Solden ?

          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Beroep

          Studente talen
          Ok, dan ga ik volledig akkoord.
          Mvg Tim

          Comment


          • #80
            Re: Solden ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
            Natuurlijk betaal je ook mee voor de merknaam, maar beweren dat de kwaliteit van een broek van 100euro dezelfde is als die van 25 euro...no way!
            Uiteraard, daar ga ik volledig mee akkoord

            Maar ik durf wel te beweren dat een broek van 250 euro dezelfde kwaliteit heeft als een broek van 100 euro. Of 't zal toch niet zoveel schelen dat het die meerprijs waard is.

            By the way, voor Robbe De Hert is iedereen zijn schat, dus ik mocht zelfs een man zijn =)
            Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

            Comment


            • #81
              Re: Solden ?

              Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
              'k Heb het niet gezien, maar mijn vader van horen vertellen. Was het geen Warmte-Kracht koppeling? Dus ze produceren naast de tomaten ook elektriciteit die ze verkopen aan het net. De warmte & CO2 word gebruikt om tomaten te kweken (ipv af te voeren in koeltorens). Uiteindelijk heeft zoiets een veel hoger rendement dan een klassieke electriciteitscentrale. Wordt in NL heel veel gebruikt. BE hinkt, zoals gewoonlijk, achterop.
              Inderdaad, het was in verband hiermee. Het is dus blijkbaar nog niet zo'n slechte inverstering.

              Groetjes,
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #82
                Re: Solden ?

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Ah, dan was ik toch juist.
                Die tomaten werden geteeld op watercultuur.

                Trouwens in Zuid-Spanje of Marokko is er voldoende water.
                Toerisme vraagt een pak water ginds, niet de tomaten
                Daar had ik eignelijk nog niet aan gedacht Theo. Ik heb vrienden die in Almeria wonen, middenin de tomatencultuur, maar middenin het natuurpark van Cabo de Gata. Niet zoveel toerisme, maar er is laatste tijd toch meer en meer watergebrek zodat men voor het huishoudelijk gebruik nogal eens met citernes moet rondrijden. Het zal wel een combinatie zijn van toerisme en grote afname door de tuinbouw denk ik. Overigens beweert men ook dat er een klimaatsverandering gaande is. Zo spreekt men soms van de oprukkende woestijn aldaar. (Oeioei.. wat een uitdrukking zeg..)

                Groetjes,
                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #83
                  Re: Solden ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                  Goh, misschien niet... het was vast het toontje van cedricjes vorige berichten dat me die uitspraak ontlokte. (aangepast intussen)

                  En ik kies zelf wel wiens schat ik ben, dat zijn dan weer jouw zaken niet ;-)
                  ho ho ho een beetje minder hoor daar ...

                  Dat zijn inderdaad helemaal jouw zaken niet. Ik betaal voor mijn kleren wat ik zelf wil, en wat mijn moeder mij wil geven gaat jou lekker helemaal NIETS aan.
                  En ik schaam me zeker niet voor 250€ aan mijn moeder te vragen, want wat ticor al zij, je kleren dat je hele dagen aan je lijf hebt moet je goed in zitten en wat je daar zegt dat die van 250€ even goed is als een van 100€, amai dan ken je er duidelijk niks van. En doe beter zoals ik, waar je niks van weet= niet moeien.

                  (misschien niet de beleefste uitspraak, maar die van u trekt ook op niet veel)

                  Groeten

                  Comment


                  • #84
                    Re: Solden ?

                    trouwens, wat je op een broek van 100 € niet zal vinden die je op een broek van 250€ wel vind:

                    zat in de broek geschreven op een mooi etiketje:

                    teken van we are replay:

                    this treatment is a hand crafted process. The characteristics of the procedure make each garment original and inique. Therefore variations should be considered a sign of quality. The nature of the precess can render the garment delicate and we therefore recommend that the garment is washed in accordance with the washing instruction contained on the inside label.

                    Groeten

                    Comment


                    • #85
                      Re: Solden ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
                      trouwens, wat je op een broek van 100 € niet zal vinden die je op een broek van 250€ wel vind:

                      zat in de broek geschreven op een mooi etiketje:

                      teken van we are replay:

                      this treatment is a hand crafted process. The characteristics of the procedure make each garment original and inique. Therefore variations should be considered a sign of quality. The nature of the precess can render the garment delicate and we therefore recommend that the garment is washed in accordance with the washing instruction contained on the inside label.

                      Groeten
                      Voor 250€ kunnen ze toch wel een spellingchecker over hun etiketten laten gaan zeker?

                      Comment


                      • #86
                        Re: Solden ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
                        ho ho ho een beetje minder hoor daar ...

                        Dat zijn inderdaad helemaal jouw zaken niet. Ik betaal voor mijn kleren wat ik zelf wil, en wat mijn moeder mij wil geven gaat jou lekker helemaal NIETS aan.
                        En ik schaam me zeker niet voor 250€ aan mijn moeder te vragen, want wat ticor al zij, je kleren dat je hele dagen aan je lijf hebt moet je goed in zitten en wat je daar zegt dat die van 250€ even goed is als een van 100€, amai dan ken je er duidelijk niks van. En doe beter zoals ik, waar je niks van weet= niet moeien.

                        (misschien niet de beleefste uitspraak, maar die van u trekt ook op niet veel)

                        Groeten
                        Prima hoor, ik had mijn post dan ook al aangepast.

                        Maar toch, ik zie niet wat er aan een broek van 250 euro beter is dan aan een van 100 euro of iets meer (Fornarina, Diesel etc.). Als jij het weet: ik word met plezier overtuigd.

                        Met de hand afgewerkt, jaja, maar het blijft dezelfde broek die ze in de fabriek gemaakt hebben (heb je zelf gezegd). Dus beter zal die alleszins niet zitten...
                        Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                        Comment


                        • #87
                          Re: Solden ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                          Daar had ik eignelijk nog niet aan gedacht Theo. Ik heb vrienden die in Almeria wonen, middenin de tomatencultuur, maar middenin het natuurpark van Cabo de Gata. Niet zoveel toerisme, maar er is laatste tijd toch meer en meer watergebrek zodat men voor het huishoudelijk gebruik nogal eens met citernes moet rondrijden. Het zal wel een combinatie zijn van toerisme en grote afname door de tuinbouw denk ik. Overigens beweert men ook dat er een klimaatsverandering gaande is. Zo spreekt men soms van de oprukkende woestijn aldaar. (Oeioei.. wat een uitdrukking zeg..)

                          Groetjes,
                          Pol.
                          Dat is ook juist wat je zegt Pol.
                          Koude en sneeuw in het Zuiden is ook geen uitzondering meer.
                          Hoe zou het zijn met die waterbekkens in de buurt van Torremolinos?
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #88
                            Re: Solden ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                            Prima hoor, ik had mijn post dan ook al aangepast.

                            Maar toch, ik zie niet wat er aan een broek van 250 euro beter is dan aan een van 100 euro of iets meer (Fornarina, Diesel etc.). Als jij het weet: ik word met plezier overtuigd.

                            Met de hand afgewerkt, jaja, maar het blijft dezelfde broek die ze in de fabriek gemaakt hebben (heb je zelf gezegd). Dus beter zal die alleszins niet zitten...
                            this treatment is a hand crafted process. The characteristics of the procedure make each garment original and inique. Therefore variations should be considered a sign of quality. The nature of the precess can render the garment delicate and we therefore recommend that the garment is washed in accordance with the washing instruction contained on the inside label.

                            Omdat bij deze broek een speciale stof is gebruikt, van uiterst beste kwaliteit. Dat heb je bij een broek van 100€ niet. Je hebt trouwens ook broeken van diesel van 250€ hoor... Verdiep je kennis in de textiel en later wordt alles wel duidelijk waarom een broek van 100€ niet dezelfde kwaliteit heeft als ene van 250€...
                            Kan je een broek van de h&m van vb 50€ vergelijken met een broek van 125€ ? neen h้.. want als je aan een broek van 125 € zit zit je vb al bij diesel, kan je een broek van diesel vergelijken met een broek van de h&m? ik denk het niet... wel dit is EXACT hetzelfde met een broek van 100€ en een broek van 250€. Er bestaan zelf broeken van over de 500€, dan kan ik die van mij van 250€ daar ook niet mee vergelijken en dat geef ik ook zeker en vast toe. Maar wat jij daar zegt dat een broek van 100 € even goed is als een van 250€? daar zit je dan toch wel even verkeerd fout, zoals ik al zei, verdiep je kennis in de wereld van textiel en alles wordt duidelijk.

                            Comment


                            • #89
                              Re: Solden ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
                              this treatment is a hand crafted process. The characteristics of the procedure make each garment original and inique. Therefore variations should be considered a sign of quality. The nature of the precess can render the garment delicate and we therefore recommend that the garment is washed in accordance with the washing instruction contained on the inside label.

                              Omdat bij deze broek een speciale stof is gebruikt, van uiterst beste kwaliteit. Dat heb je bij een broek van 100€ niet. Je hebt trouwens ook broeken van diesel van 250€ hoor... Verdiep je kennis in de textiel en later wordt alles wel duidelijk waarom een broek van 100€ niet dezelfde kwaliteit heeft als ene van 250€...
                              Kan je een broek van de h&m van vb 50€ vergelijken met een broek van 125€ ? neen h้.. want als je aan een broek van 125 € zit zit je vb al bij diesel, kan je een broek van diesel vergelijken met een broek van de h&m? ik denk het niet... wel dit is EXACT hetzelfde met een broek van 100€ en een broek van 250€. Er bestaan zelf broeken van over de 500€, dan kan ik die van mij van 250€ daar ook niet mee vergelijken en dat geef ik ook zeker en vast toe. Maar wat jij daar zegt dat een broek van 100 € even goed is als een van 250€? daar zit je dan toch wel even verkeerd fout, zoals ik al zei, verdiep je kennis in de wereld van textiel en alles wordt duidelijk.
                              Ok้, ok้, 't is al goed. Je moet ons die broek nu ook weer niet proberen te verkopen h้ .

                              Comment


                              • #90
                                Re: Solden ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                                Ok้, ok้, 't is al goed. Je moet ons die broek nu ook weer niet proberen te verkopen h้ .
                                bwa voor 50 euro 't is nu eenmaal solden

                                (welke maat heeft ze )
                                To make your dreams come true, wake up

                                Comment

                                Working...
                                X