Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Italiaanse trucker in Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Italiaanse trucker in Gent

    Vandaag wordt ik voor de 2e maal in 1 jaar tijd aangesproken door een bestuurder met geblindeerde wagen met Italiaanse nummerplaat.Eerst in het Italiaans maar al snel in Het Frans of Engels.
    ...Ik ben een trucker en heb net een levering gedaan in de Media Markt,ik heb nog wat Digitale camera's over en kan die nu zeer goedkoop verkopen...

    Ik hoorde hem hetzelfde verhaal er net voor doen aan een andere man maar dan kwam hij van de Carrefour.
    Ik ben er niet verder op ingegaan,trachte eens in zijn wagen te gluren maar kon niks zien
    Het is reeds de 2e maal dat ik hem in de buurt het Muinkpark tegen kom.
    Had eigenlijk eens moeten ingaan op zijn aanbod om meer te weten te komen van die man.

    Nog iemand deze 'trucker' tegen gekomen?

    Mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Italiaanse trucker in Gent

    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Vandaag wordt ik voor de 2e maal in 1 jaar tijd aangesproken door een bestuurder met geblindeerde wagen met Italiaanse nummerplaat.Eerst in het Italiaans maar al snel in Het Frans of Engels.
    ...Ik ben een trucker en heb net een levering gedaan in de Media Markt,ik heb nog wat Digitale camera's over en kan die nu zeer goedkoop verkopen...

    Ik hoorde hem hetzelfde verhaal er net voor doen aan een andere man maar dan kwam hij van de Carrefour.
    Ik ben er niet verder op ingegaan,trachte eens in zijn wagen te gluren maar kon niks zien
    Het is reeds de 2e maal dat ik hem in de buurt het Muinkpark tegen kom.
    Had eigenlijk eens moeten ingaan op zijn aanbod om meer te weten te komen van die man.

    Nog iemand deze 'trucker' tegen gekomen?

    Mir
    Meer iets voor de politie Mir
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Italiaanse trucker in Gent

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Meer iets voor de politie Mir
      Nr plaat mss,zeker iets voor " FLIKKEN ".
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Italiaanse trucker in Gent

        Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        heb nog wat Digitale camera's over en kan die nu zeer goedkoop verkopen...
        ... gij hebt meer sjans dan ik , hier passeren die op de werf altijd met messen en kookpotten !

        Dixie
        ooit ... .

        Comment


        • #5
          Re: Italiaanse trucker in Gent

          Oorspronkelijk geplaatst door moeikketreimeloe Bekijk bericht
          ... gij hebt meer sjans dan ik , hier passeren die op de werf altijd met messen en kookpotten !

          Dixie
          Of zoals bij ons laatst, Honda electrogroepen...
          Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

          Comment


          • #6
            Re: Italiaanse trucker in Gent

            Bij mij enen in het Engels met waterpassen en ook ne keer nen pipo met duitse nummerplaat en een ferme bak met filmtoestellen.
            Niet op ingaan !

            Comment


            • #7
              Re: Italiaanse trucker in Gent

              Zolang ze maar niet afkomen met Vrouwen (Heb er al eentje, een heel goei)
              Oei oei oei, niet beginnen schieten hé.
              gr, eb

              Comment


              • #8
                Re: Italiaanse trucker in Gent

                Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
                Zolang ze maar niet afkomen met Vrouwen (Heb er al eentje, een heel goei)
                Oei oei oei, niet beginnen schieten hé.
                Denk ook eens aan Uw naaste hé.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                Comment


                • #9
                  Re: Italiaanse trucker in Gent

                  Oorspronkelijk geplaatst door moeikketreimeloe Bekijk bericht
                  ... gij hebt meer sjans dan ik , hier passeren die op de werf altijd met messen en kookpotten !

                  Dixie
                  Jaaaren geleden stopte er een Porsche met Zwitserse nummerplaat naast mij. Toonde mij een zo een "luxe" bestekkoffer en vroeg of ik deze wou kopen. Is veel te duur, zei ik hem. Hij wou deze koffer toch wel echt kwijt en ik moest maar een bod doen. Haalde mijn schouders op waarop hij zei: "Sagen sie etwas." Ga met mijn handen in mijn broekzak, wat kleingeld bovengehaald en hem dit tonend zei ik hem: "Das ist etwas." Weg was ie.

                  Mvg.
                  Robert
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment


                  • #10
                    Re: Italiaanse trucker in Gent

                    D'as een goeie

                    Comment

                    Working...
                    X