Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Solden ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Solden ?

    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    3 maand, langer moet dat niet meegaan, 'k kruip toch elke dag op mijn knieën, of het scheelt niet veel .


    Maar in die van de c&a heb ik een dik gat , 't moet ergens iets zijn
    Nooit gehoord van knielappen... kijk eens bij Habo.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Solden ?

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Nooit gehoord van knielappen... kijk eens bij Habo.
      Op een broek van 250 euro of op een van 25
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • Re: Solden ?

        Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
        Allemaal goed en wel, maar straks zijn de solden voorbij, en zit ik hier nog altijd zonder broek
        Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
        3 maand, langer moet dat niet meegaan, 'k kruip toch elke dag op mijn knieën, of het scheelt niet veel .


        Maar in die van de c&a heb ik een dik gat , 't moet ergens iets zijn
        Geen broek aandoen, dan kan ze niet verslijten
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

        http://supermasj.zenfolio.com

        Comment


        • Re: Solden ?

          Dus.....als ik nu een broek koop van 250 euro...en in de meeste winkels is alles nu aan 50 %, heb ik eigenlijk een broek gekocht die oorspronkelijk 500 euro kostte....en vermits die broek van hierboven van 250 euro met de hand was gemaakt, waarmee/waardoor zal mijn broek dan gemaakt zijn ??? Of was die andere broek van 250 euro ook al in solden ?

          Trouwens, heb vorige week een broek aangehad van WE ARE Replay en van Citizens of Humanity en van Seven for All Mankind, en die kosten allemaal meer dan 250 euro, en ze trokken op niks aan mijn gat, ben dan maar terug naar huis gegaan met mijn centen en de volgende dag heb ik er 5 gekocht van 49 euro in de "WE" en ze zitten gegoten rond mijn gat ! Het merk heeft toch ook geen enkel belang (wat hierboven toch telkens weer zo graag werd benadrukt), ik vind dat een broek best 250 euro mag kosten als je ze echt heel mooi vind, ook al komt ze van de Wibra, snappie ?

          My point, laat iedereen maar gewoon doen met zijn centen wat hij/zij wil....voor mij zijn de solden zeker geen afzetterij, ik doe er telkens weer opnieuw de koopjes van mijn leven, en loop dan als een echte shopping-babe te glunderen door de stad....tja, een vrouw mag ook es iets hebben hè ...en ik laat me heus niet vangen
          Grtz
          Miss Spikke-Canon EOS 300D
          A thing of beauty is a joy forever...J. Keats

          Comment


          • Re: Solden ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Miss Spikke Bekijk bericht
            ...en die kosten allemaal meer dan 250 euro, en ze trokken op niks aan mijn gat...er 5 gekocht van 49 euro in de "WE" en ze zitten gegoten rond mijn gat !
            Moraal van het verhaal

            Comment


            • Re: Solden ?

              Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
              Op een broek van 250 euro of op een van 25
              Die broeken van u gaan nu maar drie maanden mee dus....
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Solden ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                Die argumenten zullen wel vanzelf komen in de toekomst, als je er zelf zal voor moet werken

                Mvg,
                Frederic
                Dat is ook mijn gedacht!

                Mvg.
                Robert
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • Re: Solden ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                  Zie je wel dat het geen goede broek is
                  daar kun je jammergenoeg niet over oordelen als je hem nooit hebt aangedaan

                  Comment


                  • Re: Solden ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
                    man man man...

                    Kijk we kunnen zo echt bliijjjven gaan hoor... En @ 2010 zijn we er nog niet mee klaar. Ik stel voor dat iedereen er het zijne van denkt... Maar er zijn toch wel van die verd*mde moeials geweest die er NIKS van kenden maar bon. Ik denkt dat we hier beter over stoppen want zoals ik al zij... Tgaat toch ni ophouden. Ieder het zijne... Wie graag een 250€ betaald die betaald dat maar dat is dan ons, of beter, mijn probleem. Maar jullie hebben me toch niet de argumenten te geven om me te kunnen overtuigen voor wat minder geld uit te geven nuja , ik wil met niemand van dit symathieke forum, met af en toe op een paar uitzonderingen na, ruzie. Goed.

                    Vele groetjes
                    ( van de zotte man die zen broekenn veel te duur koopt )
                    Komt daar in de toekomst wel van terug of hij zal véééééééééééééél centjes moeten verdienen
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment

                    Working...
                    X