Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Dat unlocken heeft maar 1 dag geduurd



    En die waren in nederland te koop, aan een duurdere prijs, dan de belgische . Maar hij zit precies ook al door zijn voorraad door

    of toch niet?
    ZDNET news and advice keep professionals prepared to embrace innovation and ready to build a better future.

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Blijkbaar hebben de meesten nog niet door dat ik alle mogelijke excuses zoek om er toch maar geen aan te schaffen . . .
      En vooral!! Geen GPS, en de accu is na 3 dagen al leeg.... (vandaag "normaal gebruikt", dus geen gps, of lange wifi verbindingen, en zit sinds 06 uur nog boven de 80%.
      Graptje hé, het is nog nieuw, en zolang tomtom er niet op draait kun je met google maps uit de voeten, werkt super bij mij, fix binnen de x secondes en accuraat!

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        Euh, nee, dan heb je een excuus om je iPhone eens boven te halen . Als je foto's aan de familie laat zien, druk je ze af.

        Dave
        Neen, 'k heb zelfs geen printer meer in huis, en voor mijn dochter naar school gaat, en als ze dat dan echt nog nodig heeft, voor het school, dan misschien, maar nog een grote misschien .....
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          kijk, je moet voor jezelf uitmaken wat je het beste vindt. Mensen kunnen raad geven, bevooroordeeld of niet, maar niemand buiten jezelf kan debeslissing maken. Als je de aankoop overweegt, spreek dan eens af met iemand die er eentje heeft en maak dan je gedacht op.

          (post geschreven met iphone )
          An  a day keeps frustration away!
          http://www.demey-deleus.be

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht
            kijk, je moet voor jezelf uitmaken wat je het beste vindt. Mensen kunnen raad geven, bevooroordeeld of niet, maar niemand buiten jezelf kan debeslissing maken. Als je de aankoop overweegt, spreek dan eens af met iemand die er eentje heeft en maak dan je gedacht op.

            (post geschreven met iphone )
            Voila, dit klopt als en zwerende vinger.
            Aan alles zijn plussen en minnen, en de 3G is nog niet "rijp" vind ik, zolang er geen echt navigatiepakket is, en een oplossing voor te laden met mijn dension car adapter. (o ja, ook graag een flat-fee data abbo)
            Maar desalniettemin, werkt ie als een speer!!

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              ...kun je met google maps uit de voeten, werkt super bij mij, fix binnen de x secondes en accuraat!

              inderdaad, werkt heel goed

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                Da maakt allemaal ni uit. Als je'm kraakt, is dat zonder de zege van Apple. Bij de eerstvolgende update (voor een veiligheidslek of zo) ben je weer de klos.
                En dan kraken ze hem terug zeker , nu wat ze allemaal doen met die Iphone's maakt me niet uit ik heb er toch geen en nee ik moet geen hebben
                1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  iPhone versus Adroid

                  Bijna 25jaar geleden ontspon zich een epische strijd om de ontluikende pc-markt. Apple lanceerde de Macintosh, Microsoft kondigde Windows aan. De situatie had verdraaid veel weg van de strijd die nu wordt uitgevochten tussen de iPhone en Android.
                  De Macintosh had in 1984 alles mee: een radicaal ontwerp, een uiterst gebruiksvriendelijke interface en een briljante mediacampagne, met de '1984'-reclamespotjes. Ook toen combineerde Apple een aantal bestaande ideeën -de muis en de door Xerox ontwikkelde grafische interface- tot een geheel dat als radicaal nieuw werd ervaren.

                  Daartegenover stond Windows. Dat was afkomstig van het machtige en succesvolle Microsoft, maar technologisch inferieur. Al in 1983 was Windows aangekondigd, maar pas eind 1985 was het werkelijk te koop. Het duurde nog tot 1990, met Windows 3.0, alvorens het besturingsprogramma enigszins bruikbaar werd. Windows was niet eens een 'echt' besturingssysteem, het was een laagje bovenop MS-Dos.

                  MS-Dos had echter twee voordelen: het draaide op computers van veel fabrikanten en er was enorm veel software voor geschreven. Dus: lagere prijzen en meer keuze. Windows kon daarop verder bouwen. De keuze van de softwareontwikkelaars bepaalde uiteindelijk de keuze van de gebruikers: Windows won het pleit, en niet de Macintosh.

                  Een kwarteeuw later krijgt Steve Jobs zijn herkansing met de iPhone. Die moet het opnemen tegen, onder meer, het Android-platform. Dat is nog niet op de markt, maar wél afkomstig van het machtige Google. En het bouwt verder op het al wijdverspreide Linux. Het ziet ernaar uit dat de eerste versies van Android nog even op zich laten wachten en dat ze maar een flauwe afspiegeling worden van de iPhone, maar de software zal wel draaien op telefoons van verschillende fabrikanten. Meer keuze en lagere prijzen dus. In theorie.

                  Zal de geschiedenis zich herhalen? Misschien. Maar er zijn enkele beduidende verschillen. Ten eerste: het is dit keer Apple dat start met een voorsprong in software, met al honderden iPhone-toepassingen. Android, daarentegen, mag wel gebaseerd zijn op Linux, maar software die voor Linux-pc's is ontwikkeld heeft weinig nut op een telefoon. Bovendien laat Google de telefoonfabrikanten zoveel vrijheid dat geen twee Android-telefoons er hetzelfde zullen uitzien, zodat niet alle Android-software automatisch op elke Android-telefoon zal draaien. Android zal dus meer gefragmenteerd zijn dan Windows, terwijl de iPhone sterker start dan de Mac. En de iPhone heeft duidelijk de media mee.

                  Maar het verhaal is nog ingewikkelder. Naast Apple en Google zijn er namelijk ook nog Nokia en, jawel, Microsoft. Nokia heeft het Symbian-besturingssysteem gekocht, dat het nu volgens een gelijkaardig model als Android gratis wil verspreiden. Symbian en Android zullen waarschijnlijk vooral elkaar bekampen, en de iPhone kan daarvan profiteren. Microsoft, van zijn kant, heeft Windows Mobile in huis, een product dat weinig mensen echt enthousiast maakt, maar dat wel werkt. Windows Mobile laat telefoonmakers toe om vrij snel een acceptabele imitatie van de iPhone neer te zetten. Wie Microsoft al bij voorbaat kansloos acht, heeft het voorgaande niet goed gelezen.

                  Hoe loopt dit af? Ik geloof werkelijk dat het nog alle kanten uit kan. In ieder geval heeft niemand al gewonnen spel. Nee, ook niet de iPhone.



                  bron; site van Standaard

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                    iPhone versus Adroid

                    blah blah blah
                    Het "machtige Google" heeft nog nooit een telefoon op de markt gebracht, en heeft nog voor het uitkomt het grootste nadeel dat je kan hebben, dat Microsoft met Windows Mobile ook heeft: de fabrikant wil er zijn "eigen" versie van hebben, en het liefst van al zo gesloten als maar zijn kan.

                    Resultaat: hardware/software dat niet op elkaar afgestemd is. Je mag zeggen wat je wil, maar Apple's strategie levert soms vruchten af.

                    Het moment dat Google zijn Android zelf op de markt brengt met eigen hardware, dan praten we verder.

                    Trouwens, de OpenMoko Freerunner wordt momenteel al verscheept, en is way cooler dan eender welke iPhone Diamond of wat dan ook.

                    Dave
                    pixelpusher

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Zelfs de balpennen fabrikant Bic gaat binnenkort een telefoon op de markt brengen, wel een wegwerp ding maar toch......


                      Zal wel in de mode liggen zeker tegenwoordig om telefoons op de markt te brengen
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Heb net de InvisibleSHIELD besteld (nu nog een iPhone )

                        Heb door m'n aankoop 2 kortingbonnen gekregen die ik mag uitdelen.

                        Als je er ook eentje wil kopen (wel binnen 30 dagen dan) en 20% korting wil...laat dan een seintje (eerste twee die via dit topic de korting vragen krijgen de code via PM, graag via topic reageren, dan zien de overige BD'ers dat er niets meer te rapen valt zodra er twee verzoeken zijn)

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          yup, ik voor m'n beste vriend...

                          Hij is die avond bij lancering meegegaan met mij in de hoop ook eentje te kunnen kopen, maar werd vlak voor de verkoop uit de rij geplukt omdat hij enkel aanwezig mocht zijn als "gast"...

                          Hij had nochtans serieus kunnen scoren bij zijn vrouw
                          Last edited by Vejito; 18 juli 2008, 06:56.
                          An  a day keeps frustration away!
                          http://www.demey-deleus.be

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht
                            yup, ik voor m'n beste vriend...

                            Hij is die avond bij lancering meegegaan met mij in de hoop ook eentje te kunnen kopen, maar werd vlak voor de verkoop uit de rij geplukt omdat hij enkel aanwezig mocht zijn als "gast"...

                            Hij had nochtans serieus kunnen scoren bij zijn vrouw
                            Ik heb geen IPhone nodig om te scoren bij mij vrouw
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                              Heb net de InvisibleSHIELD besteld (nu nog een iPhone )

                              Heb door m'n aankoop 2 kortingbonnen gekregen die ik mag uitdelen.

                              Als je er ook eentje wil kopen (wel binnen 30 dagen dan) en 20% korting wil...laat dan een seintje (eerste twee die via dit topic de korting vragen krijgen de code via PM, graag via topic reageren, dan zien de overige BD'ers dat er niets meer te rapen valt zodra er twee verzoeken zijn)
                              Als er nog een "code" over is ......

                              heb me al suf gezocht achter een degelijke bescherming voor die iPhone ( zonder in goedkoop uitziende brol te vervallen natuurlijk)

                              Bij deze dus ....serieuze interesse
                              Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Zoals in PM,

                                Als deze ook telt voor andere devices die korting, dan zeker wel geïnteresseerd.

                                Comment

                                Working...
                                X