Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Ik ken de opties niet die je kan krijgen maar hoe ga je dat gebruiken in de auto.
    Toch voor mensen die veel op de baan zijn.
    Mag geen probleem zijn, zit bluetooth op. Ieder headsetje/carkit werkt tegenwoordig toch met bluetooth. Zelf vergeet ik het meestal wel van handsfree te werken, maar dat is mijn eigen fout. Hier zie ik zeker geen probleem.

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Als het op gebruik aankomt, ook zakelijk, kan ik met mijn PDA net hetzelfde
    doen behalve telefoneren.
    Sorry maar ik heb even gekeken op de site van Apple en ik zit hier nu
    te lachen hoor.
    Vooral als het over "intikken" gaat, letterke per letterke

    Maar ik wil geen pda, ik wil een i-pod touch, met de mogelijkheid om te telefoneren, en af en toe eens foto's te nemen (spijtig van de 2 megapixel, maar mijn huidige nokia doet niet beter en daar valt mee te leven)
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
      Zal wel zeker ? Tot het op is hé ...
      Ja tot het op is.
      Maar dan zou ik die tijd toch liever gebruiken in het Hageland Wimpy.
      Het is daar toch zoooo schoon. En dat meen ik.
      Daar heb je nog holle wegen... ben er geweest in de tijd dat ik Zichem aandeed.
      Mooi landschap, oude boerderijen van Zelem tot Averbode
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Prijs valt dus wel mee, mensen die 150 hadden verwacht, tja, die wonen toch niet op deze planeet?
        Vraag is of er genoeg toegevoegde waarde is om een iphone I te vervangen door de II....
        Had ik al van in het begin gezegd, maar ja, dan ben je direct anti-apple
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          Had ik al van in het begin gezegd, maar ja, dan ben je direct anti-apple
          Erger nog: ne racist
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Ik ga de mijne dan toch maar afhalen nu vrijdag...Kost minder dan een nokia N95!!

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              Ik ga de mijne dan toch maar afhalen nu vrijdag...Kost minder dan een nokia N95!!

              Als ik van u was, zou ik toch bij de oude blijven zulle.... zoveel voordelen heeft die nieuwe niet



              (hoe minder volk dat er vrijdag om een i-phone gaat, hoe beter voor mij )
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                Als ik van u was, zou ik toch bij de oude blijven zulle.... zoveel voordelen heeft die nieuwe niet



                (hoe minder volk dat er vrijdag om een i-phone gaat, hoe beter voor mij )
                De mijne kunt ge al niet meer kopen, die ligt "opzij".... een beetje volk links en rechts kennen helpt natuurlijk.

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  Had ik al van in het begin gezegd, maar ja, dan ben je direct anti-apple
                  zeg, er zijn nog alternatieven;
                  in zwitserland zonder abonnement te verkrijgen vr 320 euro... en al die belgen die in congé gaan nr Italië en moeten passeren in .... Zwitserland..
                  Photography helps people to see
                  -Berenice Abbott-
                  BD1050BE

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
                    zeg, er zijn nog alternatieven;
                    in zwitserland zonder abonnement te verkrijgen vr 320 euro... en al die belgen die in congé gaan nr Italië en moeten passeren in .... Zwitserland..
                    En ik die dacht dat Zwitserland het duurste land van Europa was.
                    Blijkbaar zijn we hier niet goed in bezig in Belgenland...
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                      En ik die dacht dat Zwitserland het duurste land van Europa was.
                      Blijkbaar zijn we hier niet goed in bezig in Belgenland...
                      Eerst zien en dan geloven. Er is al zo veel geluld over die nieuwe iphone 150, 200.. blabla, 525 is NIET duur, de eerste beste Nokia N95 8GB kost meer, de htc diamond kost evenveel, dus aub, droom niet verder, maar wees bereid een marktprijs te betalen .

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                        Eerst zien en dan geloven. Er is al zo veel geluld over die nieuwe iphone 150, 200.. blabla, 525 is NIET duur, de eerste beste Nokia N95 8GB kost meer, de htc diamond kost evenveel, dus aub, droom niet verder, maar wees bereid een marktprijs te betalen .
                        Ben echt benieuwd wie de 1ste zal worden die hem heeft komende vrijdag
                        (van de collega's hier)

                        Hier nog wat reacties van anderen.
                        Last edited by theokus; 9 juli 2008, 08:12.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Iphone nieuwe versie

                          = telefoon
                          = Mp3 speler
                          = Basis fototoestel
                          = GPS
                          = Wifi connectie
                          = 3 G connectie
                          = Draagbaar video speler
                          +......
                          Als ge voor elke functie een toestel apart zou kopen, denk ik ook wel dat ge rond diene prijs zit.

                          Natuurlijk als ge de prijs USA en Zwitserland tegenover Belgie beziet.....
                          Maar ja, het zal wel verkopen in Belgie.
                          Canon Eos 40D, EFS 18-55 IS, EFS 55-250 IS, Lowepro Slingshot 200AW, EX580 II

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            Eerst zien en dan geloven. Er is al zo veel geluld over die nieuwe iphone 150, 200.. blabla, 525 is NIET duur, de eerste beste Nokia N95 8GB kost meer, de htc diamond kost evenveel, dus aub, droom niet verder, maar wees bereid een marktprijs te betalen .
                            Waarom meer betalen dan nodig is?
                            Nu het zo makkelijk is om via internet te kopen in het buiteland, waarom het dan niet doen? Ik heb onlangs een nieuw scherm gekocht en spaarde bijna 400€ door dit via internet te kopen. Waarom zou ik hier dan dat geld weggooien?
                            Toen de camera's nog goedkoper waren bij topfoto, hoeveel mensen reden toen niet naar daar?
                            Ik snap echt niet dat je hier zoveel gaat betalen als je hem elders een pak goedkoper kan kopen.
                            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                            http://www.stevevandegaer.be

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                              Waarom meer betalen dan nodig is?
                              Nu het zo makkelijk is om via internet te kopen in het buiteland, waarom het dan niet doen? Ik heb onlangs een nieuw scherm gekocht en spaarde bijna 400€ door dit via internet te kopen. Waarom zou ik hier dan dat geld weggooien?
                              Toen de camera's nog goedkoper waren bij topfoto, hoeveel mensen reden toen niet naar daar?
                              Ik snap echt niet dat je hier zoveel gaat betalen als je hem elders een pak goedkoper kan kopen.
                              Als ik dat allemaal zo lees Doc dan is er toch verschil.
                              Hier kan je kiezen wat je gaat doen met het abo maar je betaalt de volle "ipot"

                              In andere landen zit je vast aan een abo dat tot 2 jaar kan gaan.
                              Het toestel wordt goedkoper maaaaaar de operator betaalt het verschil.

                              Dan moet je de werkelijke kosten eens uittellen:
                              525 + (24 x 30) waarbij 30€ het goedkoopste abo is.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                                Ik snap echt niet dat je hier zoveel gaat betalen als je hem elders een pak goedkoper kan kopen.
                                Omdat je dan met een buitenlands telefoonnummer in je broekzak zit?

                                Dave
                                pixelpusher

                                Comment

                                Working...
                                X