Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

copyright perikelen - update (laatste keer)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61

    Jan is momenteel een "halve wereldreis" aan het maken ...
    Jammer... Zou ook wel willen weten waar deze soap eindigd

    *This Post (or reply) was written in recycled Electrons*
    ==+ Canon PowerShot S30 +==

    An  a day keeps frustration away!
    http://www.demey-deleus.be

    Comment


    • #62
      Wel, jongens en meisjes... dit maar om te melden dat deze soap nog altijd niet gedaan is Toen wij in Iran zaten heeft die firma weer geweigerd om op ons voorstel in te gaan (nl. de officiële tarieven volgens Sofam, voorgesteld door advocaat), maar ze hebben wel een tegenbod gedaan van 250 euro... zijn we niet op ingegaan... gevolg : morgen wordt de zaak ingeleid op de rechtbank... wordt dus ZEKER vervolgd !
      Jan
      www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

      Comment


      • #63
        Go for it, Jan!

        Comment


        • #64
          Jan,

          veel succes, (niet dat je het nodig hebt), want dit lijkt me een overduidelijke zaak.

          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #65
            Ik hoop alleen maar dat de kosten van de advokaat de gevraagde vergoeding voor de foto's niet overstijgd
            An  a day keeps frustration away!
            http://www.demey-deleus.be

            Comment


            • #66
              Ik lees dat maar veel later he .... Veel veel jaren geleden, toen nog geen internet en geen digitaal fotograferen bestond ... heb ik het ook meegemaakt ... een foto van mij (van een Vlaams zanger) werd gebruikt voor affiches ... heb ook geschreven, met een voorstel (aantal gratis toegangskaarten) ... gelukkig meteen positief antwoord ...

              Sofam is even lang geleden opgericht door Ben Vandoorne van PhotoNews in Brussel ... omdat zijn fotos ook zoveel " gepikt " werden ...

              Nu zal het wel veel veel erger zijn op internet ...

              In elk geval veel succes !

              Comment


              • #67
                En nu ben ik eens gaan kijken op www.sofam.be ... misschien moeten we allemaal lid worden, de bijdrage is maar een fractie van wat onze hobby kost ... Misschien moet BD eens met SOFAM contact opnemen en vragen wat er voor ons allemaal kan gedaan worden ...

                Comment


                • #68
                  Amai, juist deze hele topic doorgelezen, 't was de eerste keer dat mijn oog hier op viel.
                  Ben benieuwd naar de afloop ...
                  greetings,
                  Erik

                  Comment


                  • #69
                    doorgaan Jan, niet toegeven. ( en alle succes toegewenst).

                    Comment


                    • #70
                      Ik zou het ook niet opgeven. Ere wie ere toekomt, het is en blijft jou werk zonder meer !!!
                      Succes alvast Jan
                      Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

                      Comment


                      • #71
                        Succes Jan, niet opgeven, desnoods leggen we enkele € bijeen !

                        Comment


                        • #72
                          Had deze thread gemist...

                          Wow Jan, ge zijt nen harden! Chapeau! Ik duim voor een goede afloop (in jouw voordeel, wel te verstaan)!

                          J.
                          http://www.theafricabug.com

                          Comment


                          • #73
                            als je bewijs wilt van een "vluchtig" medium als het internet, dan kan je het net als de DNS aanpakken: je laat een deurwaarder de site met je foto's belijken, en laat de screenshots in zijn dossier opnemen. Zorg dan ook dat jij de originelen van die foto's kan tonen om onomstotelijk te bewijzen dat die foto's van jou zijn.

                            auteursrecht op creaties is een absoluut recht ..

                            Comment


                            • #74
                              je moet wel weten dat de gerechtsdeurwaarder - die dan buiten zijn gerechtelijke opdracht werkt - niet meer waarde heeft dan een andere getuige ...

                              Comment


                              • #75
                                Bedankt voor de steun allemaal...
                                Ik ben ondertussen ook lid geworden van Sofam, voor 't geval er nog zoiets zou gebeuren in de toekomst...
                                De zaak zelf is nog altijd 'lopende'... staat 'op de rol' bij de rechtbank... maar ik heb tijd genoeg
                                Ik hou jullie zeker op de hoogte !
                                Jan
                                www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

                                Comment

                                Working...
                                X