Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

copyright perikelen - update (laatste keer)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een klein vraagsken: iedereen die hier zo voor de copyright vecht, jullie hebben toch allemaal legale software op jullie pc's zeker?

    Zal ik maar niet beginnen over muziek en films...
    JS

    Comment


    • Uiteindelijk moest er door de tegenpartij een kleine 2000 euro betaald worden (alle kosten inbegrepen)... waarvan ik ongeveer de helft terug aan de advocaat 'mag' geven... nogal een geluk dat ik het niet 'voor het geld' deed soit, feit is dat heel deze historie EINDELIJK is afgerond... heeft dus anderhalf jaar geduurd (en volgens sommigen is dat nog vrij snel !)... dus, beste mensen... bezint eer gij begint (maar laat verdomme NIET op uw kop zitten !)
      Jan
      www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

      Comment


      • Gefeliciteerd Jan !!!!!Het duurde even maar prima resultaat !!! En dat reisagentschap zal voortaan wel uitkijken voor ze zo iets doen en ik hoop anderen ook !!!

        Comment


        • wie is nu in feite veroordeeld, Jan?

          reisburo, webbouwer .. ?
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • Proficiat Jan
            "Alive and Kicking"

            http://www.pbase.com/tinnew

            Comment


            • Originally posted by tom314
              wie is nu in feite veroordeeld, Jan?
              reisburo, webbouwer .. ?
              Het reisagentschap... maar blijkbaar is er bij hen ook serieuze discussie geweest, want die webbouwer werd plots 'vrijwillig tussenkomende partij', dus... ik vrees dat het reisbureau uiteindelijk zijn centjes van de webbouwer zal teruggevorderd hebben
              Jan
              www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

              Comment


              • Gefeliciteerd Jan !
                Niet iedereen zou deze zaak tot op het eind hebben uitgevochten, en daar rekenen die sitebuilders natuurlijk op. In zekere zin heb je ons allemaal een grote dienst bewezen, want alleen als er nog mensen te vinden zijn die hun copyright met hand en tand willen verdedigen, kunnen we de voortdurende diefstal van ons werk enigzins indijken.

                Dit is een zeer klassiek lesje in auteursrecht geworden. Alleen jammer dat het in ons recht niet mogelijk is om zgn. "punitive damages" te eisen (letterlijk vertaald : strafvergoedingen). In de US zou het reisbureau in kwestie er niet zo goedkoop vanaf gekomen zijn. En tja, het complexe in dit soort van zaken ligt juist in het aantonen van de schade die je hebt geleden.
                Canon 1D Mark II; flitsers en het nodige gLasservies...

                Comment


                • Re: copyright perikelen - update (laatste keer)

                  Zou dit dan een van de laatste keren zijn dat we de naam "Flurk" op dit forum tegenkomen? Blijkbaar mag er over deze brave ziel niet gepraat worden. Er is zelfs geen respect meer voor de overledenen want de reacties worden gewoonweg door onze aller geprezen forum-moderatoren verwijderd of gelocked .
                  Bij deze dus nogmaals: Onze Flurk heeft ons op 1 oktober 2007 voorgoed verlaten...

                  Comment


                  • Re: copyright perikelen - update (laatste keer)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Klinkje Bekijk bericht
                    Blijkbaar mag er over deze brave ziel niet gepraat worden. Er is zelfs geen respect meer voor de overledenen want de reacties worden gewoonweg door onze aller geprezen forum-moderatoren verwijderd of gelocked .
                    Bij deze dus nogmaals: Onze Flurk heeft ons op 1 oktober 2007 voorgoed verlaten...
                    Ja, sorry, maar in je vorige post schreef je iets van "misschien wel de laatste keer dat Flurk hier iets gepost heeft" dus dat leek eerder op een boos iemand die BD verliet dan een overledene. Niet zo vreemd dat het dan niet goed wordt beoordeeld.

                    Ik weet niet wat je relatie is met Flurk maar in elk geval gecondoleerd.

                    Comment


                    • Re: copyright perikelen - update (laatste keer)

                      in ieder geval gecondoleerd.

                      flurk's laatste reactie op het forum dateert van 30 november 2002

                      mm
                      ∏__|_ ∏__|_
                      "no rules, great shots"
                      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                      Comment

                      Working...
                      X