Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 30 euro

    Oorspronkelijk geplaatst door Peter1 Bekijk bericht
    Sorry hoor, het forum is geen recht maar het gebruik van het forum blijft een voorrecht: enkele geëngageerde 'zotten' stellen de boel ter beschikking, je mag op het forum posten en dat binnen bepaalde spelregels.....We zouden beter spreken van verantwoordelijkheid: op een verantwoorde manier mag en kan je gebruik maken van het forum, die verantwoorde wijze van handelen staat o.a. in de faq's beschreven; en verder vragen we gewoon een beetje gezond verstand en wat beleefdheid.
    Wie denkt een 'claim' te hebben op het gebruik van het forum is verkeerd.

    .
    Neen potverdomme!
    Een forum is geen voorrecht maar een recht.
    Je zit verkeerd!!!! doemme toch.

    Allez, ik zal het nog eens uitleggen. En da's nu de laatste keer he?
    Daar gaan we (weer)

    We gaan "een forum" ontleden.
    Wat is een FORUM?
    Forum komt van het Romeins forum: een plein in het centrum van een oude Romeinse stad. Het Forum Romanum is het oude centrum van Rome. Een ontmoetingsplaats in het centrum van de stad waar mensen samenkomen om goederen te verhandelen en te praten, voordrachten te geven.
    Wie mag op dat plein? Iedereen mag daar komen praten (ook niet stadsgenoten) zolang ze zich aan de wetten van de stad houden.
    Heeft de stad (notabelen)) het recht over dat plein? Neen, de mensen die het bevolken hebben dat recht, zolang ze de stadswet eerbiedigen. Later werd dit herdoopt in het woord democratie... Het recht van spreken en vrijheid.

    Ok , hebt ge't?

    Goed nu het internet.
    Wat is een Internetforum?
    Juist hetzelfde als 't plein...
    Een forum is een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te posten of te lezen, bestanden kopiëren vanuit de bestandsbibliotheken (libraries) en om regelrecht te praten met andere leden. Je kunt deel nemen aan de discussies in een Forum (via berichten of in een gesprek) of gewoon alleen maar meekijken. Er zijn Forums voor speciale onderwerpen en Forums die heel algemeen zijn. Iedereen heeft het recht aan het forum deel te nemen zolang ze zich houden aan de regels van het forum. (Wetten)
    Alle forums zijn eigendom van de leden die er berichten posten. Zij blijven het eigendomsrecht hebben van hun post.
    Zij maken dus het forum.

    Er maakt dus niemand een claim op het stadsplein ook de burgemeester niet. Net zoals er niemand een claim maakt op een forum... Ook de RVB niet. Zij kunnen het forum opheffen of sluiten maar hebben geen enkel recht op wat de mensen zeggen, zolang ze zich aan de wetten en regels houden. De forumleden hebben het RECHT van hun eigen post.

    Als ik jou moet geloven gaat de burgemeester van een stad zeggen wat jij op 't stadsplein mag zeggen of niet zeggen?

    Wel, is het posten van een bericht dan een voorrecht of een recht?
    Trouwens wat is een forum zonder leden? Ook een recht?
    En nu hoop ik dat ge 't eindelijk door hebt. Doemme toch
    Het gebruik van een forum is een recht geen voorrecht. En dat is al zo van bij de Romeinen... Dat kan jij of zelfs de koning niet veranderen.
    Het enige wat jij als RVB kan doen is het stadsplein sluiten, het forum sluiten..Maar een recht? Dat hebben wij allemaal.

    Als een forum geen recht maar een voorrecht was zoals jij zegt... Dan zou dit betekenen dat de bestuursleden de macht in handen hadden... en dat is geen voorrecht maar een dictatuur! Dat snap iedreen he?
    Van zo'n forum zou ik geen deel willen uitmaken... Gelukkig is Bd anders. Hier hebben wij , leden recht van posten, recht van ons gedacht te zeggen, binnen de regels.

    Wow, ik heb het weeral mooi gezegd...
    (Allez, gedeeltelijk toch... Want de helft van mijn post is niet van mij maar van Google)
    Last edited by mic; 3 februari 2007, 18:02.

    Comment


    • Re: 30 euro

      Hélaba, is da gedaan met dat vloeken op ons plein. Hier zitten kinderen hé.

      Comment


      • Re: 30 euro

        Jamaar jamaar mic
        We zeggen het zelfde: mensen hebben het (voor)recht ( ik blijf bij dat woord hoor) om het medium 'forum' te gebuiken. Als de vzw ( en enkele goede andere zielen) er niet meer voor opdraaien dan is het morgen gedaan hé...

        Er is één groot verschil met het romeinse forum: dat was een openbaar domein, een overheidsinitiatief en het prille begin van de democratie ( of wat daar toen voor door ging). In die context heeft iedereen gelijke rechten. En heeft de burgemeester of de notabelen niet meer rechten dan anderen.

        BD is geen openbaar initiatief, maar een privé-initiatief; dat is een wereld van verschil.

        Mijn punt: als morgen beslist zou worden om de boel hier op te doeken, dan kan dat perfect gebeuren; dus niemand heeft in die zin 'rechten'. Het is de vzw en een aantal medewerkers die het medium 'forium' ter beschikkening stellen; gratis nog wel!

        Iedere deelnemer aan het forum heeft uiteraard rechten: vrije meningsuiting.Maar evenzeer plichten: dat gaat van wettelijke regels over non-discriminatie tot vormen van beleefdheid.
        Maar de forumleiding kan zonder meer ( omdat het een privé- initiatief is) iemand de toegang ontzeggen. We zijn zo gek dat we zelfs daar regeltjes met elkaar voor hebben afgesproken.

        En weet je waarom ik dat eigenlijk post? Ik ( en wij) zijn soms zo moe van al dat gezeur- je kent het zelf ook heb je aangegeven in andere vzw's. Ik hoop voor jou dat je dan tenminste nog gezeur krijgt van leden ( die een bijdrage betalen dus); wij hebben het meeste gedoe met mensen die het vertikken om lidgeld te betalen. Stom van ons toch dat we nog toelaten hé Maar dat was van in het begin een heel bewuste keuze, om iedereen de kans te geven met digitale fotografie kennis te maken.
        Last edited by Peter1; 3 februari 2007, 18:55. Reden: tekstcorrectie
        Peter

        http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
        http://www.photoblog.be/peterwarson

        Comment


        • Re: 30 euro

          het was een mooie,
          zonnige dag vandaag ...

          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • Re: 30 euro

            Aan alle BD'ers,

            Ik vind het jammer een posting als onderstaande te moeten doen, maar ik kan niet toezien hoe sommigen hier menen misbruik te moeten maken van dit forum. Vandaar een recht-voor-de-raap posting vanwege mij.

            Jaja



            Hallo mic,

            "De beste stuurlui staan aan wal ..."

            Om 00:16 lees ik over de ban van enkele forumleden dit schrijfsel van jou:
            Of ze gelijk of ongelijk hebben, laat ik in 't midden. Daar moei ik me ook niet mee, het zijn mijn zaken niet.
            Maar als er iemand geband wordt, mag je er zeker van zijn dat hierover door de RVB en de mods gediscussieerd is . Ik bedoel zo'n beslissing gaat niet over één nacht ijs. Iemand bannen is een zware sanctie en daar is een gegronde reden voor nodig.
            Om 14:16 zou ik dit dan hebben kunnen lezen (maar ik was in Herentals bezig met de BD-flitsdag):
            Enne... Maar da's mijn eigen mening... ik denk dat ze verkeerd bezig zijn.
            Ik bedoel, ik vind het bannen in beide gevallen onterecht. Maar dit is mijn eigen keuze.
            Ok, Paparazi heeft een grote mond en kwetst soms.. Maar ik heb ook een grote mond en kwets soms ook...
            Seppuku was te negatief tov RVB ??? Tja, dan ben ik soms ook.
            Ale, ik ben ook geband...
            Ik vind dat deze beide bans te licht gegeven zijn... Maar weer, da's mijn eigen mening. Misschien spelen er andere factoren mee mee waar ik niets van weet. En wie ben ik om me daarmee te moeien?
            Het is duidelijk dat je helemaal geen idee hebt van waar je mee bezig bent en dat je eigen mening zomaar verandert naarmate de windrichtingen.
            Je doet statements zonder dat je er ook maar één moer van afweet.

            Het is heel plezant in het forum om de populaire jongen uit te hangen - dat komt leuk over en je wint snel de sympathie van een aantal mensen.

            Maar je vergeet één ding: je populistische gezwets kwetst op een extreme manier die mensen die dag en nacht bezig zijn met Belgiumdigital, diezelfde mensen die vannamiddag de helft van hun vrij weekend belangeloos hebben doorgebracht in Herentals om de aanwezigen te laten kennismaken met de kneepjes van het flitsen (we waren er al om 10 uur, hebben er tot 12u.30 vergaderd over BD, hebben opgeruimd tot 19u. en kwamen thuis om ...).

            Je spreek hier van recht en voorrecht?
            Mic, jij hebt geen idee van wat recht en voorrecht is ...
            Nog erger, in jouw nietszeggend gezwets doe je ONRECHT aan de huidige forumleiding.

            Jij hebt eigenlijk zelfs geen reden van spreken, want ditzelfde populistische gezwengel van jou heeft er anderhalf jaar geleden voor gezorgd dat het bestuur van Belgiumgiumdigital TOTAAL ONTERECHT (en dat heb je ook NOOIT RECHTGEZET!) in een slecht daglicht kwam te staan.
            Jouw populaire zever in pakjes (en dat zijn het nu ook) zorgden voor een ontmoediging van al die mensen die zich hier ten dienste stellen van de anderen.

            Wat je nu doet is - net zoals toen - een aanfluiting van het goede fatsoen en is enkel stemmingmakerij.
            Ik heb je ooit gekend als een integer en respectvol mens, maar daar blijft nu helaas bitter weinig van over mic ...
            Met populair zijn/worden/blijven hou je geen site als Belgiumdigital overeind.
            Af en toe moeten er daarom (minder populaire) maatregelen getroffen worden en gelukkig zijn er mensen die dat WILLEN doen want anders bleef er van Belgiumdigital niks meer over.
            Dat jij de integriteit van die mensen nu in twijfel durft te trekken, dat reken ik je zeer zwaar aan want je kent die mensen persoonlijk en je weet best dat elk van hen dag en nacht begaan is met enkel het allerbeste te willen voor Belgiumdigital.
            Je laat nu uitschijnen dat de forumleiding willekeur hanteert als stelregel, en daar protesteer ik met klem tegen.

            Kom niet af met dat je hier je mening niet mag zeggen in ons forum. Je reinste onzin. In het verleden (en nu ook nog) werd steeds - in de mate van het mogelijke - rekening gehouden met de wensen van de leden.
            Constructieve positieve kritiek is altijd welkom geweest en zal dat altijd blijven.
            Egotrippende achter-elkaar-geplaatste-pathetische-woorden zijn dat niet!

            En je vind van jezelf maar steeds dit:
            Wow, ik heb het weeral mooi gezegd...
            Als jij vindt dat mensen opzettelijk kwetsen "mooi" is, als jij vindt dat het verkopen van populistische prietpraat "mooi" is, als jij vindt dat jouw verbale zelfverheerlijking "mooi" is, dan is er iets fundamenteel fout.
            Jij vindt het blijkbaar belangrijk om je totaal ongefundeerde beweringen (die daardoor nog eens totaal foutief zijn) op een demagogische wijze op te dringen aan de andere forumleden.
            En als wij niet steeds "alles" uitleggen, dan is dat een bewuste keuze, vaak gebaseerd op het feit dat we "discretie" belangrijk vinden, ingegeven door onze persoonlijke morele ethische code.
            Wij, vanuit de leiding van Belgiumdigital hebben "luisteren" altijd belangrijker gevonden dan "spreken" ... Jij blijkbaar niet ...
            Wij hebben namiddag "geluisterd" naar de aanwezige BD'ers ... en zij ook een beetje naar ons (hoop ik). BD'ers, bedankt daarvoor.

            Het was een mooie dag vandaag ...
            Gelukkig is er morgen weer een andere ...

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • Re: 30 euro

              Oorspronkelijk geplaatst door celle Bekijk bericht
              Hélaba, is da gedaan met dat vloeken op ons plein. Hier zitten kinderen hé.
              Oei, ge hebt gelijk Celle!
              Wil je aan de kinderen mijn oprechte excuses aan bieden.. ik zal proberen niet meer te vloeken (maar kan niks beloven, mezelf kennende)

              Oorspronkelijk geplaatst door Peter1 Bekijk bericht
              Jamaar jamaar mic
              We zeggen het zelfde: mensen hebben het (voor)recht ( ik blijf bij dat woord hoor) om het medium 'forum' te gebuiken. Als de vzw ( en enkele goede andere zielen) er niet meer voor opdraaien dan is het morgen gedaan hé...

              Er is één groot verschil met het romeinse forum: dat was een openbaar domein, een overheidsinitiatief en het prille begin van de democratie ( of wat daar toen voor door ging). In die context heeft iedereen gelijke rechten. En heeft de burgemeester of de notabelen niet meer rechten dan anderen.

              BD is geen openbaar initiatief, maar een privé-initiatief; dat is een wereld van verschil.

              Mijn punt: als morgen beslist zou worden om de boel hier op te doeken, dan kan dat perfect gebeuren; dus niemand heeft in die zin 'rechten'. Het is de vzw en een aantal medewerkers die het medium 'forium' ter beschikkening stellen; gratis nog wel!

              Iedere deelnemer aan het forum heeft uiteraard rechten: vrije meningsuiting.Maar evenzeer plichten: dat gaat van wettelijke regels over non-discriminatie tot vormen van beleefdheid.
              Maar de forumleiding kan zonder meer ( omdat het een privé- initiatief is) iemand de toegang ontzeggen. We zijn zo gek dat we zelfs daar regeltjes met elkaar voor hebben afgesproken.

              En weet je waarom ik dat eigenlijk post? Ik ( en wij) zijn soms zo moe van al dat gezeur- je kent het zelf ook heb je aangegeven in andere vzw's. Ik hoop voor jou dat je dan tenminste nog gezeur krijgt van leden ( die een bijdrage betalen dus); wij hebben het meeste gedoe met mensen die het vertikken om lidgeld te betalen. Stom van ons toch dat we nog toelaten hé Maar dat was van in het begin een heel bewuste keuze, om iedereen de kans te geven met digitale fotografie kennis te maken.
              Ah, dan zeggen we hetzelfde... Eindelijk...
              Ik zei ook de RVB kan het forum sluiten en opdoeken idd. Het is een privé-initiatief .. Maar ook een vzw met betalende leden. We hebben allen bijgedragen (30 euro) om dit initiatief in stand te houden. Als je morgen sluit wil ik m'n centen terug want dan kan ik niet meer zeveren. (grapje he)
              Idd, Peter, ik weet wat sommige kunnen aanrichten in een vzw of forum.
              Daarom zijn er regeltjes om ons aan te houden.
              Maar wat me dwars zat, was dat je liet uitschijnen dat we een voorrecht hadden. Allez, dat we mochten blij zijn om hier te "mogen" foto's en tekst posten...
              Als ik zo iets lees... Tja, dan ga ik op m'n achterste poten staan (gelijk ne beer die gaat aanvallen omdat je hem kwaad gemaakt hebt)
              Enfin, wat ik wil zeggen, BD is van en voor de fotografen. Als het moment daar is dat enkelen of de RVB hier gaan zeggen wat we wel en niet mogen doen... dan wil ik mijn geld terug en zoek ik iets anders waar ze wel democratisch zijn.
              Gelukkig is dit niet het geval en verstaan we elkaar.

              Maar zoals jij zegt dat het een voorrecht is, blijf ik zeggen dat het een recht is.

              Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
              het was een mooie,
              zonnige dag vandaag ....
              Ja, idd, te zonnig, ze hadden mist beloofd in de avond.. Nu lag ik met mijne camera gereed in de wei tot het bijna donker werd... en geen mist gezien.
              Zonnige dag dus. Nog goed dat we ons hier op 't forum kunnen uitleven voor 30 euro !

              Comment


              • Re: 30 euro

                Hallo mic,

                Ik raad je ten stelligste aan mijn posting hierboven ZEER GOED te lezen, en vooral ze te BEGRIJPEN want ik meen elk woord at er in staat.
                Je hebt van mij veel krediet gekregen, en van de gehele leiding erg veel geduld, maar je leert het niet, je leert niet bij ...
                En da's heel jammer ... héél erg jammer ... héééél erg jammer ...

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • Re: 30 euro

                  Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                  Aan alle BD'ers,

                  Ik vind het jammer een posting als onderstaande te moeten doen, maar ik kan niet toezien hoe sommigen hier menen misbruik te moeten maken van dit forum. Vandaar een recht-voor-de-raap posting vanwege mij.

                  Jaja



                  Hallo mic,

                  "De beste stuurlui staan aan wal ..."

                  Om 00:16 lees ik over de ban van enkele forumleden dit schrijfsel van jou:


                  Om 14:16 zou ik dit dan hebben kunnen lezen (maar ik was in Herentals bezig met de BD-flitsdag):

                  Het is duidelijk dat je helemaal geen idee hebt van waar je mee bezig bent en dat je eigen mening zomaar verandert naarmate de windrichtingen.
                  Je doet statements zonder dat je er ook maar één moer van afweet.

                  Het is heel plezant in het forum om de populaire jongen uit te hangen - dat komt leuk over en je wint snel de sympathie van een aantal mensen.

                  Maar je vergeet één ding: je populistische gezwets kwetst op een extreme manier die mensen die dag en nacht bezig zijn met Belgiumdigital, diezelfde mensen die vannamiddag de helft van hun vrij weekend belangeloos hebben doorgebracht in Herentals om de aanwezigen te laten kennismaken met de kneepjes van het flitsen (we waren er al om 10 uur, hebben er tot 12u.30 vergaderd over BD, hebben opgeruimd tot 19u. en kwamen thuis om ...).

                  Je spreek hier van recht en voorrecht?
                  Mic, jij hebt geen idee van wat recht en voorrecht is ...
                  Nog erger, in jouw nietszeggend gezwets doe je ONRECHT aan de huidige forumleiding.

                  Jij hebt eigenlijk zelfs geen reden van spreken, want ditzelfde populistische gezwengel van jou heeft er anderhalf jaar geleden voor gezorgd dat het bestuur van Belgiumgiumdigital TOTAAL ONTERECHT (en dat heb je ook NOOIT RECHTGEZET!) in een slecht daglicht kwam te staan.
                  Jouw populaire zever in pakjes (en dat zijn het nu ook) zorgden voor een ontmoediging van al die mensen die zich hier ten dienste stellen van de anderen.

                  Wat je nu doet is - net zoals toen - een aanfluiting van het goede fatsoen en is enkel stemmingmakerij.
                  Ik heb je ooit gekend als een integer en respectvol mens, maar daar blijft nu helaas bitter weinig van over mic ...
                  Met populair zijn/worden/blijven hou je geen site als Belgiumdigital overeind.
                  Af en toe moeten er daarom (minder populaire) maatregelen getroffen worden en gelukkig zijn er mensen die dat WILLEN doen want anders bleef er van Belgiumdigital niks meer over.
                  Dat jij de integriteit van die mensen nu in twijfel durft te trekken, dat reken ik je zeer zwaar aan want je kent die mensen persoonlijk en je weet best dat elk van hen dag en nacht begaan is met enkel het allerbeste te willen voor Belgiumdigital.
                  Je laat nu uitschijnen dat de forumleiding willekeur hanteert als stelregel, en daar protesteer ik met klem tegen.

                  Kom niet af met dat je hier je mening niet mag zeggen in ons forum. Je reinste onzin. In het verleden (en nu ook nog) werd steeds - in de mate van het mogelijke - rekening gehouden met de wensen van de leden.
                  Constructieve positieve kritiek is altijd welkom geweest en zal dat altijd blijven.
                  Egotrippende achter-elkaar-geplaatste-pathetische-woorden zijn dat niet!

                  En je vind van jezelf maar steeds dit:


                  Als jij vindt dat mensen opzettelijk kwetsen "mooi" is, als jij vindt dat het verkopen van populistische prietpraat "mooi" is, als jij vindt dat jouw verbale zelfverheerlijking "mooi" is, dan is er iets fundamenteel fout.
                  Jij vindt het blijkbaar belangrijk om je totaal ongefundeerde beweringen (die daardoor nog eens totaal foutief zijn) op een demagogische wijze op te dringen aan de andere forumleden.
                  En als wij niet steeds "alles" uitleggen, dan is dat een bewuste keuze, vaak gebaseerd op het feit dat we "discretie" belangrijk vinden, ingegeven door onze persoonlijke morele ethische code.
                  Wij, vanuit de leiding van Belgiumdigital hebben "luisteren" altijd belangrijker gevonden dan "spreken" ... Jij blijkbaar niet ...
                  Wij hebben namiddag "geluisterd" naar de aanwezige BD'ers ... en zij ook een beetje naar ons (hoop ik). BD'ers, bedankt daarvoor.

                  Het was een mooie dag vandaag ...
                  Gelukkig is er morgen weer een andere ...

                  Jaja
                  Jaja?????
                  Ga eens zitten en lees mijn post eens opnieuw..
                  Je zit ernaast. Of je leest iets ander???
                  Ik heb nooit iemand beschuligd, ik ben integendeel voor BD niet tegen BD.
                  Ik heb idd gezegd dat ik die ban onterecht vind. Maar erbij gezegd dat dit mijn mening is.

                  En dan haal je zelf oude koeien uit de gracht door wat er in het verleden gebeurt is. Ik heb dit wel uitgepraat (ST Truiden algm vergadering) en de vele mails en telefoons. Waarom zeg je dit nu? en was het onterecht??? Toen zei je toch iets anders he?

                  Dat ik de populaire wil uithangen???
                  Waarom ? Wat zou mij dat opbrengen? Waarom zou ik dat doen?
                  Dat ik mensen kwetsen mooi zou vinden???
                  Zeg me nu eens wie ik gekwest heb??? heb ik een naam gezegd?
                  ik zei allen rvb van een forum.

                  Weet je, lees alles eens rustig opnieuw en wis dan je bovenstaande tekst als je t' snapt...
                  Of laat maar.
                  ik zal me niet meer moeien of kwetsen.
                  Doe maar op.
                  Het hoeft niet meer op zo'n manier.
                  ik probeer met veel meoite iets duidelijk te maken... maar ja, ik kwets en draai gelijk de wind... en blijkbaar toch maar zever in pakskes.
                  Neen, Jaja, BD is helaas BD niet meer... ik was er al bang voor.
                  Citaat jaja
                  Nog erger, in jouw nietszeggend gezwets doe je ONRECHT aan de huidige forumleiding.
                  Dank U. nu weet ik zeker dat je niets begrijpt!

                  Comment


                  • Re: 30 euro

                    Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                    Hallo mic,

                    Ik raad je ten stelligste aan mijn posting hierboven ZEER GOED te lezen, en vooral ze te BEGRIJPEN want ik meen elk woord at er in staat.
                    Je hebt van mij veel krediet gekregen, en van de gehele leiding erg veel geduld, maar je leert het niet, je leert niet bij ...
                    En da's heel jammer ... héél erg jammer ... héééél erg jammer ...

                    Jaja
                    ik wil van jou geen krediet meer.... Heb ik nooit gevraagd.
                    Het ga je goed.

                    Comment


                    • Re: 30 euro

                      Oorspronkelijk geplaatst door mic Bekijk bericht
                      ik wil van jou geen krediet meer.... Heb ik nooit gevraagd.
                      Het ga je goed.
                      Beste Mic,

                      Je gaat toch niet zeggen dat iemand anders dan jij ook niet zijn mening mag verkondigen? Want dat doe je nu: woest om je heen schoppen, en dan verontwaardigd zijn als iemand zegt "stop".
                      In deze topic "30 euro" zijn er enkele mensen die nonsens verkopen, en daarmee proberen de lachers in de hand te werken. Mic, het gaat om respect, respect voor de andere forumgebruikers, en als het even kan ook respect voor de forumleiding. Zij zijn helemaal niet de vijand, maar de mensen die het voor ons mogelijk maken deel uit te maken van de digitale familie die BD probeert te zijn.
                      Als 30 euro te veel is voor de diensten die je hier allemaal zomaar vindt, maak er dan geen 30 zilverlingen van, zoals onze Nederlandse vriendin geprobeert heeft. Ja of neen, en stop met zeuren.
                      Maar je gewaardeerde posts blijven hopelijk ook morgen komen, want dan is het weer een mooie dag!

                      groeten,
                      Johan

                      Comment


                      • Re: 30 euro

                        Hola, die 30 euro was precies niet de enigste rekening die nog openstond.
                        Het is inderdaad een soap geworden.

                        Comment


                        • Re: 30 euro

                          Oorspronkelijk geplaatst door mic Bekijk bericht
                          ................................
                          ....................................
                          Maar zoals jij zegt dat het een voorrecht is, blijf ik zeggen dat het een recht is.


                          .................................................. ...

                          Beste Mic,

                          Je bent een toffe gast, dat niet gelaten.

                          Lang geleden begreep ik dat verschil ook niet helemaal juist : over dat recht en/of voorrecht.
                          Is BD ons forum of is ons forum BD?
                          Na twee keer gebanned te zijn, door eigen stommiteiten hé , was ik tijdens de laatste (langere) banperiode, op zoek naar iets anders. Lees : iets beters dan BD !

                          Maar dat "iets beters" heb ik nooit gevonden!

                          Ben ik dankbaar dat ik terug BD'er mocht zijn ?
                          Dat mijn "banned" status toen opgeheven werdt ?
                          JA

                          Mijn forum is BD, en niet omgekeerd. Een "detail" dat soms verwaarloosd wordt.

                          Door die "banned" status heb ik de mensen achter de schermen: de RVB, de mods enz... leren kennen als mensen met een visie, grote mensenkennis en een heel groot hart. En ze vormen hard een werkende ploeg ( in hun "vrije" tijd) om ons die voorrechten te verschaffen.
                          'k Heb er zelf veel uit geleerd als mens.

                          Sindsdien zie ik het als een voorrecht om hier te mogen vertoeven.

                          Jij weet dat toch ook Mic.
                          Als je een SD, in bvb. Winterslag, organiseert heb ik als BD'er toch geen rechten i.v.m. hoe ik wil dat jij die SD organiseert. Misschien wel inspraak , of nuttige tips, maar geen rechten.
                          Het was me trouwens een groot voorrecht om deel te mogen nemen aan de SD van Winterslag.
                          'k Ben je daar dankbaar voor.


                          Groetjes

                          Skitch
                          Last edited by Skitch; 3 februari 2007, 22:42.
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • Re: 30 euro

                            "Maar je vergeet één ding: je populistische gezwets kwetst op een extreme manier die mensen die dag en nacht bezig zijn met Belgiumdigital, diezelfde mensen die vannamiddag de helft van hun vrij weekend belangeloos hebben doorgebracht in Herentals om de aanwezigen te laten kennismaken met de kneepjes van het flitsen (we waren er al om 10 uur, hebben er tot 12u.30 vergaderd over BD, hebben opgeruimd tot 19u. en kwamen thuis om ...)."


                            JaJa,


                            Er zijn meerdere mensen die zich belangeloos inzetten. Wat te denken van de vrouwen en mannen in sportverenigingen, jeugdverenigingen die zich belangeloos inzetten om de jeugd wat bij te brengen.

                            Wat te denken van al die mensen die zich belangeloos inzetten voor de minderbedeelden in onze maatschappij.

                            Jij begint hier rond te schoppen als een onvolwassene en beledigt hier iemand zonder voorgaande.


                            Het is me hier op BD al langer duidelijk dat de RVB enkel brave ja knikkers dult in zijn directe omgeving.

                            Er zullen wel enkele voordelen zijn aan het voorzitterschaap en lid te zijn van de RVB. Geen probleem mee, het is jullie gegund, maar hang a.u.b. de heilige niet uit.

                            Comment


                            • Re: 30 euro

                              Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                              Hallo mic,

                              Ik raad je ten stelligste aan mijn posting hierboven ZEER GOED te lezen, en vooral ze te BEGRIJPEN want ik meen elk woord at er in staat.
                              Je hebt van mij veel krediet gekregen, en van de gehele leiding erg veel geduld, maar je leert het niet, je leert niet bij ...
                              En da's heel jammer ... héél erg jammer ... héééél erg jammer ...

                              Jaja
                              Amaai . . . .
                              Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                              Comment


                              • Re: 30 euro

                                Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk bericht
                                "Maar je vergeet één ding: je populistische gezwets kwetst op een extreme manier die mensen die dag en nacht bezig zijn met Belgiumdigital, diezelfde mensen die vannamiddag de helft van hun vrij weekend belangeloos hebben doorgebracht in Herentals om de aanwezigen te laten kennismaken met de kneepjes van het flitsen (we waren er al om 10 uur, hebben er tot 12u.30 vergaderd over BD, hebben opgeruimd tot 19u. en kwamen thuis om ...)."


                                JaJa,


                                Er zijn meerdere mensen die zich belangeloos inzetten. Wat te denken van de vrouwen en mannen in sportverenigingen, jeugdverenigingen die zich belangeloos inzetten om de jeugd wat bij te brengen.

                                Wat te denken van al die mensen die zich belangeloos inzetten voor de minderbedeelden in onze maatschappij.

                                Jij begint hier rond te schoppen als een onvolwassene en beledigt hier iemand zonder voorgaande.


                                Het is me hier op BD al langer duidelijk dat de RVB enkel brave ja knikkers dult in zijn directe omgeving.

                                Er zullen wel enkele voordelen zijn aan het voorzitterschaap en lid te zijn van de RVB. Geen probleem mee, het is jullie gegund, maar hang a.u.b. de heilige niet uit.
                                Beste Beauceron,

                                Het is wel de bedoeling eerst te lezen waarover het gaat vooraleer op een uitgenomen zinsnede commentaar te leveren! En het gaat niet over sport- of andere verenigingen, het gaat hier over BD.

                                Jouw verdachtmaking over "voordelen" en forumleiding is van hetzelfde niveau als het scheldproza van Mic...
                                Commentaar zonder nadenken blijft beter stil.

                                Comment

                                Working...
                                X